Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

STX GDN 32-150-8-SS

Nazwa elementu STX GDN 32-150-8-SS
Cena za szt. 60.00 do 60.00 PLN
Ilość ofert 1
14375

STX GDN 32-150-8-SS

1 60,00 PLN stan idealny, mało używany
    08 Lut 2007 22:38
14375

STX GDN 32-150-8-SS

Ilość: 1 60,00 PLN stan idealny, mało używany
piotrh2     08 Lut 2007 22:38
14375

STX GDN 32-150-8-SS

60,00 PLN   /   Ilość: 1
stan idealny, mało używany
piotrh2     08 Lut 2007 22:38

Tematy na forum dotyczące: STX GDN 32-150-8-SS

  • Sub caraudio, GDN-30-500-2x4-AA. Do Sierry.

    ...http://obrazki.elektroda.net/0_1267714220_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/6_1267713750_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/7_1267713750_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/73_1267713750_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/61_1267713884_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/97_1267713884_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/55_1267713884_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/35_1267713884_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/29_1267713884_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/40_1267714047_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/8_1267714047_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/0_1267714220_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/44_1267714220_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/16_1267714220_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/69_1267714220_thumb.jpghttp://obrazki.elektroda.net/94_1267714220_thumb.jpg280pln. Doliczyć...

    DIY Akustyka JanekWalski   04 Mar 2010 16:05 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń : 8159
  • Jakie głośniki do kolumn ?

    Tooo late Głośniki STX zamówione, na GDN 32-150-8-SS się nie zawiodłem więc, myśle że z tymi też będzie dobrze :] Jak skończe robić kolumny do oczywiście wystawie na elce

    Technika Sceniczna i Studyjna Azad   25 Sie 2007 19:44 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń : 1626
  • Moja pierwsza udana konstrukcja. Sub na STX 32-150-8-SS

    ...Założenia: Pomysł zrodził się strasznego dnia kiedy przyszło mi na myśl aby uzupełnić dolne pasmo mojej starej poczciwej miniwieży. Tak więc zacząłem pracować nad subem. Efekty poniżej. Przetwornik: No co tu dużo pisać, po przeczytaniu wielu postów na elce zdecydowałem, że zakupie STX GDN 32-150-8-SS....

    DIY Akustyka maciek_15_1991   01 Sie 2007 19:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń : 4158
  • Czy ten głośnik firmy sistek 777 jest dobry?

    Ja myśle że firma STX produkuje dobre głośniki... Polecam GDN 32-150-8-ss nowy kosztuje 77zł http://www.stx.pl/index.php?vMenu=2&vMenuItem=0&vSubPage=62&vItemDB=itemdb

    Co kupić Archiwum xeen   16 Sie 2006 09:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń : 1285
  • maluszek i radio blaupunkt

    mam foty swojego obecnego domowego suba na stx gdn 32-150-8-ss dzis postaram sie zrobic tego "samochodowego" http://serwerfoto.webpark.pl/sub.jpg

    Audio Serwis halogen0   02 Lip 2006 16:38 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń : 1044
  • stx 32-150-8-SS br czy zamknieta?

    ...Witam Bede robil suba na glosniku STX GDN 32-150-8-SS (parametry na www.stx.pl w dziale glosniki niskotonowe). Czy ten glosnik bardziej nadaje sie do obudowy bass reflex czy closed? jest tyle roznych wersji na forum ze naprawde nie wiem. Sub bedzie do muzy. Czym sie roznia te dwie obudowy z tym glosnikiem?...

    Nagłośnienie Domowe dolphin123   25 Lut 2006 15:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń : 897
  • Dobór obudowy i głośnika do subwoofera

    Witam Chciałbym zrobić suba n a stx w skrzyni zamkniętej i teraz pytanie : Jaki głośnik i jaka obudowa? stx GDN 32-150-8-SS czy 27-150-8-SS ??? a moze coś jeszcze innego z stx`a? Prosze o pomoc. Pozdrawiam

    Nagłośnienie Domowe dolphin123   22 Lut 2006 09:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń : 789
  • Witam Wszystkich - glosniki altusy 140 - problem...

    ...jeśli nie Tonsil ani nie regeneracja to pozostaje STX na basowy może być np GDN 32-150-8-SS Z tego co wiem i widze w Altusach jest GDN 30...wiec czy GDN 32 nie bedzie za duzy?A swoja drogą mam pytanie bo tez musze w altusach wymienic Bejs.Czy lepszy bedzie STX GDN-30-100-8-SC czy moze GDN-30-100-8-SS?...

    Technika Sceniczna i Studyjna eshaka   25 Paź 2005 17:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń : 693
  • Witam Wszystkich - glosniki altusy 140 - problem...

    jeśli nie Tonsil ani nie regeneracja to pozostaje STX na basowy może być np GDN 32-150-8-SS

    Technika Sceniczna i Studyjna Strit1   21 Paź 2005 21:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń : 693
  • Gotowe projekty kolumn Altus lub inne od 140W

    ...w tej chwili jadę na Altusach 75 , wymieniłem w nich zawieszenia górne i membrany oraz cewki w tubach . Kolumny grają jak dla mnie znakomicie ale przesiadłem się teraz na większy wzmacniacz WS 502 i większe kolumny byłyby chyba wskazane . Głośniki średniotonowe w nich są zamocowane w tulei plastikowej...

    Nagłośnienie Domowe 390   11 Gru 2004 21:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń : 3276