Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

74HC04N

Nazwa elementu 74HC04N
Cena za szt. 1.00 do 1.00 PLN
Ilość ofert 1
32461

74HC04N

0 1,00 PLN WYLUT
    17 Lut 2011 08:56
32461

74HC04N

Ilość: 0 1,00 PLN WYLUT
gustlik666     17 Lut 2011 08:56
32461

74HC04N

1,00 PLN   /   Ilość: 0
WYLUT
gustlik666     17 Lut 2011 08:56

Tematy na forum dotyczące: 74HC04N

  • [Sprzedam] LM7805, ASM1117, NE555, LM358 - WYPRZEDANE

    ...Sprzedam nowe układy: LM7805 - 5szt (TO220) AMS1117-5.0 - 5szt (SMD) NE555 - 5szt (DIP8) LM358 - 5szt (DIP8) MC34063 - 5szt (DIP8) UL1611 - 3szt (DIP) UAA180 - 1szt (DIP) UNL2803 - 1szt (DIP) 74HC04N - 1szt (DIP) 74HC08N - 1szt (DIP) 74HC194 - 1szt (DIP) TC4013 - 1szt (DIP) oraz używane OP90 -2szt DIP) AT89C2051...

    Bazar Elementy elektroniczne lukaszd82   18 Kwi 2017 20:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń : 726
  • Nadajnik AM zbudowany wyłącznie na układach 74xx

    ...http://obrazki.elektroda.pl/1534667500_1369414260_thumb.jpgUWAGA: Niniejszy układ powstał jedynie w celach edukacyjnych i nie jest zgodny z przepisami prawa obowiązującego w większości państw. Powinien być budowany i obsługiwany jedynie przez osoby posiadające odpowiednie doświadczenie i licencję, po...

    DIY Zagranica Kubald   24 Maj 2013 18:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń : 18246
  • UCY7408, a 74HC08N - różnica?

    ...Witam, Zamierzam zrobić projekt ze strony: http://www.ottop.republika.pl/sterownik2803.shtml Niestety zamiast układów 74HC08N przypadkowo kupiłem UCY7408 CEMI. Nie wiem czy nie robi to różnicy. Patrząc na karty katalogowe, doszedłem do wniosku, że kupiłem wersję Unitry o nieco gorszych parametrach,...

    Elementy Elektroniczne *vip*   22 Maj 2009 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń : 1887
  • sprzedam układy scalone po symbolicznych pieniądzach

    ...1C2E1057 24LC411 4151CP 431OR-104 5238A MOTOROLA 74hc04n A109D A210E A223d A231D A232D A240D A241D AN3990K AN6884 AN7410N B u4001b BA12004 BA1332L BA328 BA5406 BB113 bu4011b BXD07 8C14 C1032HA C1406HA C5023CS COM90C26 COM90C32 D4538bc DBL5001 DS12B887 E3317 ER1400 GC600909 GIMT7912B Gl1151 gl324 Gl7445 Ha11744nt Ha11745nt ha1181ant ha17358 HA17358 ir3m02 IR94558 JB3500 JRC082BD JRC2058D JRC2903D JRC2904D jt3500 K174Afi5 K174xa11 K174YH7...

    Bazar Elementy elektroniczne gustlik666   24 Lut 2009 15:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń : 2556
  • Spliter. Ciemność na kanałach 1 i 2. Karta w dekoderze.

    tylko niekodowane,stało się to po wymianie układu 74hc04n i kwarcu 3.579.przed tą wymianą było tak że po podłączeniu jednego dekodera,wszystko ok,a po podłączeniu drugiego ,zwiecha i pali się cały czas zielona dioda.dekodery philips 6010 .

    SAT i DVB-T Serwis jacko_76   12 Lut 2009 17:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń : 837
  • Problem ze spliterem na PICKU 16F84a ver v3po burzy

    ...witam Może ktoś spotkał sie z takim przypadkiem : po burzy przestał mi działac spliter na picku 16f84a ver v3 . Zmieniłem pica i zmieniłem 74hc04n i dalej nic. Po wgraniu na pica róznych wsadów dioda czerwona sie zapala a po włożeniu karty abonenckiej przygasa i dalej nic, na innym wsadzie gaśnie ale...

    SAT i DVB-T Serwis grzes20   08 Wrz 2008 23:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń : 617
  • Programator Super Smartmouse

    Sprawa załatwiona to 74HC04D chociaz mozna uzyć też 74HC04N, 74F04 itd..

    Inne Serwis maxpolska   15 Cze 2008 10:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń : 854
  • Willem 4.0 nie chce programować 27c256

    ...Skoro spadek napięcia na diodzie jest OK, to już naprawde nie wiem co mu może być. Testowałem Willema na różnych kompach (od P-I 233MMX do Athlona XP 2500+) i zawsze to samo. Sam składałem ten programator; płytka jest niewiadomego pochodzenia (poza napisem Willem 4.0 i opisem montarzowym nie ma żadnych...

    Warsztat elektronika Śpiący   13 Sie 2006 14:33 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń : 4444
  • Pomóżcie - Sterowanie 4 silnikami krokowymi przez LPT

    ...hehe:) no teraz to juz wiem wszystko i zrobilem juz nawet projekt płytki jednostronnej w EAGLE 4.13:) wiec super wykorzystam do tego: ULN2803A - 2 szt. 74HC04N - 2 szt. kondensator ceramiczny - 2 szt. stabilizator 7805 - 1 szt. gniazdo meskie LPT 25pin złącze do silnika - 4 szt. gniazdo zasilania DC...

    Automatyka Przemysłowa grandman   11 Sty 2005 17:42 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń : 3054
  • Willem - zle wiesci - co wy na to?

    ...Zmobilizowalem sie i wreszcie to skladam ,mam dosc tych zworek:) Mam takie pytania: 1.Czy to prawda jak wyzej ktos pisal ze na AMD nie chodzi , bo zamierzam sobie w najblizszym czasie kupic XP1700 2.Ile kosztuja podstawki zif32 bo ja widzialem po 80 zl w sklepie! 3.Jak podstawke zif 32 kupic bo...

    Warsztat elektronika dex   11 Lut 2003 18:56 Odpowiedzi: 234    Wyświetleń : 68002
 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME