Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

KD502 TESLA

Nazwa elementu KD502 TESLA
Cena za szt. 1.35 do 1.35 PLN
Ilość ofert 1
114594 KD502 TESLA

KD502 TESLA

100 1,35 PLN posiadam dużo innych części dostępnych na www.annmaz2010.sklep2.pl
    06 Kwi 2017 18:52
114594 KD502 TESLA

KD502 TESLA

Ilość: 100 1,35 PLN posiadam dużo innych części dostępnych na www.annmaz2010.sklep2.pl
aesys     06 Kwi 2017 18:52
KD502 TESLA 114594

KD502 TESLA

1,35 PLN   /   Ilość: 100
posiadam dużo innych części dostępnych na www.annmaz2010.sklep2.pl
aesys     06 Kwi 2017 18:52

Tematy na forum dotyczące: KD502 TESLA

  • Eltron 60 - poprawa jakości dźwięku

    Witam W wzmacniaczu na jakość dźwięku poza klasą pracy, wpływa jeszcze jakość samych tranzystorów . Czy na jakość dźwięku wpływają bardziej tranzystory sterujące( BD139, BD140) tranzystorami końcowymi(KD502) czy same końcowe ? KD502 Tesli mają nawet mosiężne podstawki !

    Audio Początkujący DelphiX   08 Lip 2011 12:12 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń : 2517
  • Zasilacz 13,6V dużej mocy, czyli nowe życie dla wkrętarki aku.

    ......

    Projektowanie Układów Paolo1976   10 Mar 2011 18:00 Odpowiedzi: 64    Wyświetleń : 49848
  • Rosyjski wzmacniacz lata 90

    ...Osiem z siedmiu tranzystorów jest sprawna. Jeden KT 825 zamieniłem na KD502 tesli. Gdy naprawę zakończe opiszę przyczyny i skutki uszkodzenia wzmacniacza. Dodano po 4 Sama końcówke mocy juz uruchomiłem, tylko że zaszła pomyłka zamiast KD502 który jest tranzystorem NPN a KT825 jest PNP zostałem wprowadzony...

    Technika Sceniczna i Studyjna mori_mj   28 Lis 2009 23:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń : 2565
  • Pomoc w picowaniu Radmora 5102 i Tonsili ZG-40c.

    ...Kubełki niestety te z altusów nie pasują, bo mają zbyt małą średnicę (10 to są, a mają być 12). Teraz się pojawiło nowe pytanie tzn. czy warto wymieniać 2n3055 no name, oryginalne (więc chyba tungsram'u) na KD502 TESLI? Jeśli tak to czy na stare KD502 TESLI z czasów unitry czy te fabrycznie nowe lepiej? Pozdrawiam...

    Audio Początkujący Radzio1234   21 Gru 2008 23:06 Odpowiedzi: 69    Wyświetleń : 11769
  • Czy bd911/bd912 sprawdzą się jako sterujące?

    ...Znalazłem w internecie, ze bd911/912 są dobrymi zamiennikami dla bdp 285/286. BD-ki będą na takich radiatorach http://www.tme.pl/katalog/index.phtml?f_szukaj=D01 te D01. Dla lepszego chłodzenia z tyłu tych radiatórów dołożę blaszki ze starych i tranzystory posmaruję pastą termo przewodzącą. Myślę,że...

    Audio Serwis RADMOR_MAN   12 Lut 2007 12:07 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń : 1488
  • Zasilacz warsztatowy 0-30V / 2mA-3A

    ...Mam pewien problem. Ja natomiast zastanawiam sie, czy mozna bez galwanicznej izolacji wrzucic oba tranzystory (z obu zasilaczy) na jeden radiator - skutkiem byloby zwarcie kolektorow, na których na dobra sprawe jest ciagle napiecie +30V. Jesli nie moge, to jak mozna odizolowac 2N3055 w jego obudowie...

    Artykuły Lukalago   15 Sie 2006 23:49 Odpowiedzi: 3001    Wyświetleń : 1200494
  • Zasilacz warsztatowy 0-30V / 2mA-3A

    ...Mam pewien problem. Robie 2 zasilacze w jednej obudowie, aby na potrzeby moc czasami polaczyc je rownolegle do zasilania symetrycznego. Jak juz ktos napisal nie moga byc takie zasilacze podlaczone do jednego uzwojenia transformatora, lecz do oddzielnych, bo inaczej pala sie tranzystory mocy. Ja natomiast...

    Artykuły zeneksekendhend   15 Sie 2006 20:02 Odpowiedzi: 3001    Wyświetleń : 1200494
  • Prtostownik "BESTER"

    Witam. Proponuję zamiast tranzystorów 2N3055 zastosować KD502 Tesli. Można je tanio dostać na allegro.

    Elektro Maszyny i Urządzenia darli   27 Lut 2006 14:51 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń : 1737
  • Wzmacniacz na Tranzystorach...

    ...a tak apropos czy te 2n3055 i kd502 to jest to samo?? To nie są te same tranzystory, różnią się parametrami, KD502 ma większy prąd kolektora i większą moc traconą, ale mniejsze napięcie dopuszczalne od 2N3055. 2N3055 Tungsram Uce 100V Ice 15A Ptot 117W 2N3055 Toshiba Uce 60V Ice 15A Ptot...

    Początkujący Elektronicy żarówka rtęciowa   09 Lis 2005 16:23 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń : 2058
  • Fałszywki - proszę przeczytać

    ...no ja kupilem na wolumenie w takiej paczce za 10zeta sporo czesci, bylo tam sporo "237", czyli wynikalo by ze to BC237, tylko cyferki, lipnie namalowane, ale niektore CEMI tak mialy. znalazlem chyba 5 sztuk z tych moze 200 ktore dzialaly... dobrze ze tak tanio, wlasciwie gratis. chyba sie ktos...

    Elementy Elektroniczne zyraf   15 Paź 2003 20:45 Odpowiedzi: 1028    Wyświetleń : 219156