Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dysk Samsung

Nazwa elementu Dysk Samsung
Cena za szt. 30.00 do 30.00 PLN
Ilość ofert 1
23558

Dysk Samsung

1 30,00 PLN Pojemność 20 GB
    06 Sie 2009 23:21
23558

Dysk Samsung

Ilość: 1 30,00 PLN Pojemność 20 GB
London     06 Sie 2009 23:21
23558

Dysk Samsung

30,00 PLN   /   Ilość: 1
Pojemność 20 GB
London     06 Sie 2009 23:21

Tematy na forum dotyczące: Dysk Samsung

  • Samsung pm810 - Ocena stanu dysku samsung PM810 oraz LiteON

    ... zakupem dysku ssd samsung pm 810 128GB lub 256GB oraz dysku LiteOn LCM-128M3S - 128 Poniżej przedstawiam smart z dysków, problematyczny dla mnie jest odczyt parametrów ponieważ nie miałem dotychczas do czynienia z dyskami SSD. Nie chce kupić kota w worku i wolę zapytać o stan dysku na podstawie par...

    Komputery Hardware Bobek28121988   10 Mar 2015 08:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń : 465
  • Dyski Samsunga SSD mSATA o pojemności do 1 TB

    ... W celu otrzymania dysku o pojemności 1 TB, producent zastosował 4 stosy po 16 ww. chipów pamięci. W rezultacie otrzymano dysk o grubości 3,85 mm i masie 8,5 g co stanowi około jedną dwunastą masy typowego dysku twardego (HDD). Oprócz wersji 1 TB, będą również dostępne dyski o pojemnościach 120 GB, 250 GB i...

    Newsy jacu007   09 Gru 2013 20:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń : 1716
  • Dysk samsung hd 103sj - Czy dysk jest do wymiany.

    ...---------------------------------------------------------------------------- CrystalDiskInfo 5.6.2 (C) 2008-2013 hiyohiyo Crystal Dew World : http://crystalmark.info/ ---------------------------------------------------------------------------- OS : Windows 7 Ultimate...

    Naprawa HDD i odzysk danych lejczakk1   10 Sie 2013 23:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń : 1017
  • Proszę o sprawdzenie atrybutów SMART dysku SAMSUNG HD161HJ.

    ... 253 253 _15 000000000000 Średnia wydajność podczas pozycjonowania 09 100 100 __0 000000003AFA Liczba godzin pracy dysku 0A 253 253 _51 000000000000 Liczba prób uruchomienia osi napędowej dysku 0B 253 253 __0 000000000000 Liczba prób kalibracji 0C _99 _99 __0 000000000537 Llość skończonych operacji start/stop 0D 100 100 __0 0000042D13E6 Częstotliwość występowania błędów programowych podczas op...

    Naprawa HDD i odzysk danych -ALEX-   04 Sty 2013 22:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń : 1371
  • Dysk Samsung SSD PM810 -jak odblokowac, wgrac firmware

    ... Samsunga do dyskow SSD tj. SSD Magician v3.2. Niestety Nie obsluguje ono dyskow OEM. Oryginalny Samsung 470 dziala, ale PM810 od Della juz nie, chociaz to ten sam dysk. Tym programem nie zmienie firmware ani nie uzyje opcji Secure Erase. Zalezy mi tylko, aby dysk byl znow uzyteczny, na danych mi nie ...

    Naprawa HDD i odzysk danych darekace   03 Lis 2012 22:27 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń : 8781
  • dysk samsung 1 tb + windows 7

    ... Gdy podepne do tego dysku samsunga, dysk segate 160 gb to mimo ze dysk jest logiczny system sie instaluje bez problemu, ale gdy zainstaluje system i odepne dysk segate nie uruchamia sie - tak jakby nie wiedzial skad z czytac. W biosie ustawilem aby startowal odrazu z dysku samsunga. Pierwszy raz sie z c...

    Komputery Hardware KRZYSIEK_VIGO   10 Mar 2011 10:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń : 937
  • Trzy dyski Samsunga padły i dwa dni póżniej powstały

    ... na dyski<<) no i te dyski tak zaczęły napiep….konkretnie głowice że cały kosz z dyskami aż się bujał. Nic tylko stukanie. Szybko wszystko wyłączyłem. Sprawdzam kable, zasilanie i wszystko ok. Zmierzyłem napięcia na zasiłce i OK. Wziąłem dyski do drugiego kompa dupa blada. Żad...

    Naprawa HDD i odzysk danych skibijabadibi   08 Mar 2011 21:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń : 1698
  • płyta główna Gigabyte GA-7VT600 1394, dyski Samsunga

    ... instalację, wgrywam raidy do obsługi dysku z dyskietki (f6), dzielę dysk na partycję, formatuje, instalator przygotowuje pliki do kopiowania i w pewnym momencie komunikat: "Skopiowanie pliku viasraid.sys nie było możliwe". Sprawdzam dyskietkę na innym kompie, wszystko działa. Sprawdzam kable pr...

    Komputery Hardware Opat1933   04 Sie 2010 17:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń : 1694
  • Cykanie, pikanie dysku Samsung HM160HI 2,5'

    ... RECOVERY której nie ruszałem. W BIOSIe nie ma ustawień dotyczących dysku. Nie wiem co zrobić z tym dyskiem, czy oddać netbooka na gwarancje. Boję się że tylko przez to ze głośno pika mogą mi nie uznać usterki. Teoretycznie odgłosy dysku powinny nie przekraczać 26 dBi ale nie mam jak tego sprawdzić. Nr i...

    Naprawa HDD i odzysk danych pablitosoft   06 Mar 2010 19:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń : 2826
  • Dziwne zachowanie dysku Samsung Spinpoint 40GB

    ... nie bootuje się z dysku. Nie mam pojęcia dlaczego. Próbowałem robić to samo na kilku innych dyskach, gdyż podejrzewałem że moze to problem płyty/kontrolera (próbowałem na: Samsung 2,16GB, Quantum Fireball 8,4GB, nawet Samsung Spinpoint 80GB!) i wszystko jest OK. Na każdym innym dysku windows instalu...

    Komputery Hardware psychoarti   19 Cze 2006 01:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń : 1662
 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME