X

OPA4134UA

Element name OPA4134UA
Price per piece 12,00 to 12,00
Offers 1
109451

OPA4134UA

3 12,00 PLN N
  11 Oct 2013 12:11
  • justyn2012
109451

OPA4134UA

Amount: 3 12,00 PLN N
  11 Oct 2013 12:11
  • justyn2012
109451

OPA4134UA

Amount: 3 12,00 PLN N
  11 Oct 2013 12:11
  • justyn2012
109451

OPA4134UA

12,00 PLN Amount: 3
N
  11 Oct 2013 12:11
  • justyn2012

Similar topics on forum: OPA4134UA

  • Wzmacniacz na OPA4134UA

    Sorry ze tak mecze, ale dalo by sie z tego zrobic jakies filtr dolnoprzepustowy ? Jesli tak, to moze macie jakis schemacik albo wzor plytki ?

    Początkujący Elektronicy razz   15 Jul 2004 19:32 Replies: 6    Views : 483
  • Wzmacniacz na OPA4134UA

    Sam odpowiedziałeś sobie. Tak.

    Początkujący Elektronicy CKsrv   14 Jul 2004 16:02 Replies: 6    Views : 483
  • Wzmacniacz na OPA4134UA

    Wlasnie sobie poczytalem o tym opa na www.ti.com . Czyli ten scalak nadaje sie na przedwzmacniacz ?

    Początkujący Elektronicy razz   14 Jul 2004 15:57 Replies: 6    Views : 483
  • Wzmacniacz na OPA4134UA

    ...Idz na www.ti.com i wpisz w okienko "szukacza" magiczne słowo "opa4134" i poczytaj note tej kosteczki. To jest wzmacniacz operacyjny malutniej mocy i małego prądu wyjsciowego. Nie jest to wzmacniacz mocy jak piszesz: "Mysle o subwoferze aktywnym lub wzmacniaczy gitarowym. ...

    Początkujący Elektronicy CKsrv   14 Jul 2004 12:21 Replies: 6    Views : 483
  • Wzmacniacz na OPA4134UA

    Mysle o subwoferze aktywnym lub wzmacniaczy gitarowym. Wlasnie zastanawiam sie czy dalo by sie np. zmostkowac dwa kanaly ?

    Początkujący Elektronicy razz   13 Jul 2004 19:36 Replies: 6    Views : 483
  • Wzmacniacz na OPA4134UA

    Ale co ty chcesz zbudowac? Wiesz jest pare mozliwosci bo robaczek jest poczwórny.

    Początkujący Elektronicy CKsrv   13 Jul 2004 19:01 Replies: 6    Views : 483
  • Wzmacniacz na OPA4134UA

    Poszukuje wzrou plytki pod ten scalak ? ktos juz cos na nim robil ?

    Początkujący Elektronicy razz   13 Jul 2004 17:58 Replies: 6    Views : 483
  Search 4 million + Products
Browse Products