Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Chrysler Voyager II 2.0 - często nie kręci rozrusznikiem

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Chrysler Voyager II 2.0 - często nie kręci rozrusznikiem
Autor
Wiadomość
Usunięty

Post#1 Post autora tematu 05 Maj 2008 00:15   

Chrysler Voyager II 2.0 - często nie kręci rozrusznikiem

Witam.
Ponieważ nie mam doświadczenia w naprawach takich aut, proszę z góry o wyrozumiałość.

Posiadam Chryslera jak w temacie, dodam tylko, że rocznik to 1997. Silnik - 2 litry, benzyna.

Kilka dni temu nagle i niespodziewanie "olał" mnie, gdy chciałem go uruchomić.
Po przekręceniu kluczyka do rozruchu przekaźnik "cyknął", lecz rozrusznik nie kręcił. Kilka takich prób i "załapał".
Niestety wczoraj dopiero po 20-tej próbie, a dziś po 50-tej zaskoczył.
Z bardziej konkretnych informacji, po przekręceniu kluczyka do rozruchu zapala mi się kontrolka (BRAKE), przy czym po puszczeniu kluczyka zapala się na kilka sekund kontrolka (ABS) - nie wiem, czy to tak ma być?

Dodam jeszcze, że w zespole bezpieczników i przekaźników (obok akumulatora) przeczyściłem wszystkie styki oraz sprawdziłem każdy bezpiecznik w skrzynce w kabinie.

Proszę o informacje, gdzie szukać usterki.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 05 Maj 2008 00:15   

Powrót do góry

yoland1969
Poziom 4
Poziom 4

Miasto: wrocław

Post#2 05 Maj 2008 20:28   

Re: Chrysler Voyager II 2.0 - często nie kręci rozrusznikiem

witam.
Wybadaj stan akumulatora czy nie jest uszkodzony,ja miałem identyczny problem,wymieniłem akumulator i problem znikł.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 05 Maj 2008 20:28