Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Problem z sygnałem w cyfrowym polsacie .

lukas_d1 04 Cze 2008 08:03
  • #1 04 Cze 2008 08:03
    lukas_d1
    Poziom 9  

Witam mam problem z sygnałem dla cyfrowego polsatu.
    Posiadam dekoder echostar dsb-616 i do niego antene(nie oryginalną) od wizji TV.(ok 50cm średnicy choc dokladnie nie wiem bo nie mierzyłem)
    Przejdzmy do sedna. Dekoder cały czas wskazuje siłę sygnału na 90-95 % jednak ten drugi pasek (chyba to jest jakość ale nie wiem bo jestem laikiem) jest cały czas na 0%. Dopiero po jakis 2 do 3h od włączenia pojawia się cokolwiek na tym drugim pasku. Pytanie. Co zrobić zeby to startowalo szybciej ? czy ma ktos manuala od mojego dekodera ??
    Z góry dziękuję za szybkie i wyczerpujące odpowiedzi.

• #3 04 Cze 2008 09:36
    grzesiulek5
    Poziom 21  

Sprawdź czy napewno masz antenę ustawioną na HB,bo wizja nadawała z Astry

• #4 04 Cze 2008 09:40
    LeDy
    Poziom 43  

Wizja z Astry potem z Hotbirda. On nic jednak nie pisze na co ma talerz ustawiony . Napisz czy talerz nie ruszany od początku Wizji czy teraz zakładany.

• #5 04 Cze 2008 10:39
    lukas_d1
    Poziom 9  

Hey , talerz jest swieżo ustawiany , jest chyba większy bądź równy 50cm. . i w dekoderze ustawione na hotbirda 13 stopni wschód, Wczoraj po dosc dlugim czasie zalapalo dolny pasek na ok 60% .Ale dzisiaj od rana znowu to samo tzn górny pasek na 95% a dolny na 0%.

• #6 04 Cze 2008 13:00
    LeDy
    Poziom 43  

Załapało i odbierało Hotbirda?

• #7 04 Cze 2008 15:53
    lukas_d1
    Poziom 9  

tak, a przynajmniej tak mi sie wydaje. Wyszukały się kanały cyfrowego polsatu oraz jakis 1000 innych :) , z tego co wiem to cyfrowy polsat jest z HB wiec chyba namierzyłem HB :D

Dodano po 1 [godziny] 59 [minuty]:

Ehh no widze ze niestety nikt nic nie wie.....

• #8 04 Cze 2008 19:52
    pala22
    Poziom 24