Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 14 Cze 2008 20:44
    yaaro
    Poziom 33  

    Po 20 minutach poszukiwania podałem się gdzie go szukac?????

    Pozdrawiam

  • #2 14 Cze 2008 21:22
    viper555
    spec od auto-elektro

    Powinno być pod tablicą rozdzielczą.P

  • Pomocny post
    #3 14 Cze 2008 23:35
    apcgassystem
    Poziom 15  

    Szukałeś pod wykładziną po stronie pasażera od wewnętrznej strony /tzn. przy tunelu, tam gdzie nagrzewnica a nie przy drzwiach/? Powinno być EURO ale może być też 2-pin
    Pozdr.

  • #4 15 Cze 2008 08:56
    yaaro
    Poziom 33  

    viper555 napisał:
    Powinno być pod tablicą rozdzielczą.P


    To ja wiem lepiej powiem, że w aucie :)

  • Pomocny post
    #5 15 Cze 2008 09:57
    viper555
    spec od auto-elektro

    Chodziło mi o to ale jak to nie to.P

    Honda Accord 1,6 16V 1999 gdzie jest złącze diagnostyczne

  • #6 15 Cze 2008 10:05
    andrzej1982
    Poziom 17  

    tak jak napisał apcgassystem, od strony nóg pasarzera pod dywanikiem w tunelu środkowym

  • #7 15 Cze 2008 12:13
    yaaro
    Poziom 33  

    andrzej1982 napisał:
    tak jak napisał apcgassystem, od strony nóg pasarzera pod dywanikiem w tunelu środkowym


    Na 16 pinowe jest wyciety otwór ale brak wtyczki. Jest te 2 pinowe tylko jak na nim zdiagnozować AIRBAG i ABS

  • Pomocny post
    #8 15 Cze 2008 12:23
    adam7009
    Poziom 36  

    Prawdopodobnie jest tylko linia K i L

  • #9 15 Cze 2008 12:42
    monrant
    Poziom 22  

    Zależy dokładnie który rocznik, jeżeli to trzecia generacja ( do 1999 roku) to złącze diagnozy systemu SRS jest takie i tu:

    Honda Accord 1,6 16V 1999 gdzie jest złącze diagnostyczne



    Co do diagnozy to polega na operowaniu zworką, proste, opisane dokładnie na płycie "Autoelektroniki" systemy zabezpieczeń, i ta plytę polecam każdemu. Nie jest droga, a opłaca się ją zakupić legalnie.

  • #10 15 Cze 2008 16:43
    apcgassystem
    Poziom 15  

    Za pomocą tego złącza nie zdiagnozujesz ABS. Możliwe do przeprowadzenia są tylko procedury diagnostyczne sterownika PGMFI. Do diagnozy SRS jest przeznaczona kostka 2-pin jak na zdjęciu powyżej, natomiast do ABS musisz poszukać obok złącza 5-pin.
    Pozdr.

  • #11 15 Cze 2008 21:21
    yaaro
    Poziom 33  

    Kostki znalezione teraz jak ich użyć, jutro dostane auto o 16 do rak to się pobawię.
    Jest jedna kostka z 2 pinami i ta z 5 od ABSu tylko jak go zdiagnozować????
    Ktoś ma jakieś opisy ??

  • Pomocny post
    #12 15 Cze 2008 21:25
    monrant
    Poziom 22  

    materialy poszly na PW

  • #13 16 Cze 2008 22:16
    yaaro
    Poziom 33  

    Temat opanowany błąd 52 czyli pompy ABS
    Wielkie dzięki za info.

    Pozdrawiam

  • #14 11 Sie 2008 13:00
    Longi2121
    Poziom 9  

    a masz moze teblice kodów usterki abs bo nigdzie nie mogę jej znaleść:|



    pozdro i dz

  • #16 11 Sie 2008 18:09
    Longi2121
    Poziom 9  

    aha dz
    Tylko ze ja mam accorda 96 i mam taką instrukcje ściągniętą z neta i u mnie jest cos takiego ze po zworce wystukuje mi kod główny i kod dodatkowy no i w tej tabeli którą posiadam nie ma czegoś takiego co mi wymruguje czyli kod główny to 1 a dodatkowy 7 i co teraz????

  • #17 12 Sie 2008 10:18
    Longi2121
    Poziom 9  

    ok rozgryzłem to dzięki za wszycho

    POZDRO:)

  • #18 13 Wrz 2008 11:53
    jc777
    Poziom 1  

    Witam
    Mam problem z ABS w Hondzie Accord 1,8 2001r. Postanowiłem podpiąć się pod ten wątek jako najbardziej zbliżony do mojego kłopotu. A więc w czym rzecz:
    1. ABS nie działa, świeci się cały czas kontrolka.
    2. Po zdiagnozowaniu (na 5-pinowym złączu) wyświetlił się kod 11, podejrzenie uszkodzenia czujnika prawego przedniego. Pomiar czujnika omomierzem nie wykazał jego uszkodzenia (ok.1600 ohm, podobna wartość na czujniku lewym przednim). Sprawdzono też przewody, połączenia, czystość pierścieni, wszystko ok.
    3. Podmieniłem jednak czujnik (prawy przedni) na drugi 100% sprawny, nie wniosło to jednak żadnych zmian, ABS w dalszym ciągu nie działa, świeci się cały czas kontrolka, diagnostyka dalej pokazuje kod 11.
    4. Problemem jest również kasowanie błędów, a konkretnie błędu 11. Żadnym ze znanych mi (opisywanych na forum) sposobów nie udało mi się wykasować błędu 11. Każdy inny błąd (wymuszany przeze mnie, np. przez odpięcie innego z czujników), pokazywany przez diagnostykę, dawał się wykasować (przez włączanie/wyłączanie stacyjki ok.20 razy), jednak błąd 11 cały czas tkwi w pamięci, nawet po wymianie czujnika na 100% sprawny. Co robić?
    Jeśli ktoś byłby mi w stanie jakoś pomóc będę bardzo wdzięczny.
    Pzdr
    JC

  • #19 13 Lut 2009 23:56
    PKi
    Poziom 21  

    jc777, czy udało ci się rozwiązać problem?

  • #20 04 Wrz 2009 17:20
    Ici
    Poziom 10  

    Wracając do tematu złącza diagnostycznego 5pin.
    Zwierając 1 i 3 check engine nadaje morsem?
    A pozostałe 3 piny? 2, 4, 5 ?
    Jest wśród nich linia K ? Jeśłi tak, to który pin?
    Z góry dziękuję za podpowiedź.

  • #21 20 Gru 2009 14:43
    nazgul86
    Poziom 1  

    Witam wykasowanie błędu możesz zrobić przez wypięcie plusa z akumulatora i odczekać kilka sekund to powinno pomoc pozdrawiam

  • #22 25 Paź 2011 14:35
    michu_gno
    Poziom 13  

    Hej!

    Mam accorda 2.0 1999 rok, czyli już nowa generacja. Co chwile włącza mi się kontrolka air bag, chciałem ja zdiagnozować.
    Może mógłby mi ktoś pomóc i podać informacje jak dokonać diagnozy i zczytac nr błędu?

    pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty