X
  • #1 14 Jun 2008 20:44
    yaaro
    Level 33  
    Helpful post? (+1)
    Po 20 minutach poszukiwania podałem się gdzie go szukac?????

    Pozdrawiam
  • #2 14 Jun 2008 21:22
    viper555
    spec od auto-elektro
    Helpful post? (+2)
    Powinno być pod tablicą rozdzielczą.P
  • Helpful post
    #3 14 Jun 2008 23:35
    apcgassystem
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Szukałeś pod wykładziną po stronie pasażera od wewnętrznej strony /tzn. przy tunelu, tam gdzie nagrzewnica a nie przy drzwiach/? Powinno być EURO ale może być też 2-pin
    Pozdr.
  • #4 15 Jun 2008 08:56
    yaaro
    Level 33  
    Topic author Helpful post? (0)
    viper555 wrote:
    Powinno być pod tablicą rozdzielczą.P


    To ja wiem lepiej powiem, że w aucie :)
  • Helpful post
    #5 15 Jun 2008 09:57
    viper555
    spec od auto-elektro
    Helpful post? (0)
    Chodziło mi o to ale jak to nie to.P
    Honda Accord 1,6 16V 1999 gdzie jest złącze diagnostyczne
  • #6 15 Jun 2008 10:05
    andrzej1982
    Level 17  
    Helpful post? (+2)
    tak jak napisał apcgassystem, od strony nóg pasarzera pod dywanikiem w tunelu środkowym
  • #7 15 Jun 2008 12:13
    yaaro
    Level 33  
    Topic author Helpful post? (0)
    andrzej1982 wrote:
    tak jak napisał apcgassystem, od strony nóg pasarzera pod dywanikiem w tunelu środkowym


    Na 16 pinowe jest wyciety otwór ale brak wtyczki. Jest te 2 pinowe tylko jak na nim zdiagnozować AIRBAG i ABS
  • Helpful post
    #8 15 Jun 2008 12:23
    adam7009
    Level 36  
    Helpful post? (-1)
    Prawdopodobnie jest tylko linia K i L
  • #9 15 Jun 2008 12:42
    monrant
    Level 22  
    Helpful post? (0)
    Zależy dokładnie który rocznik, jeżeli to trzecia generacja ( do 1999 roku) to złącze diagnozy systemu SRS jest takie i tu:
    Honda Accord 1,6 16V 1999 gdzie jest złącze diagnostyczne

    Co do diagnozy to polega na operowaniu zworką, proste, opisane dokładnie na płycie "Autoelektroniki" systemy zabezpieczeń, i ta plytę polecam każdemu. Nie jest droga, a opłaca się ją zakupić legalnie.
  • #10 15 Jun 2008 16:43
    apcgassystem
    Level 15  
    Helpful post? (+1)
    Za pomocą tego złącza nie zdiagnozujesz ABS. Możliwe do przeprowadzenia są tylko procedury diagnostyczne sterownika PGMFI. Do diagnozy SRS jest przeznaczona kostka 2-pin jak na zdjęciu powyżej, natomiast do ABS musisz poszukać obok złącza 5-pin.
    Pozdr.
  • #11 15 Jun 2008 21:21
    yaaro
    Level 33  
    Topic author Helpful post? (0)
    Kostki znalezione teraz jak ich użyć, jutro dostane auto o 16 do rak to się pobawię.
    Jest jedna kostka z 2 pinami i ta z 5 od ABSu tylko jak go zdiagnozować????
    Ktoś ma jakieś opisy ??
  • Helpful post
    #12 15 Jun 2008 21:25
    monrant
    Level 22  
    Helpful post? (+5)
    materialy poszly na PW
  • #13 16 Jun 2008 22:16
    yaaro
    Level 33  
    Topic author Helpful post? (0)
    Temat opanowany błąd 52 czyli pompy ABS
    Wielkie dzięki za info.

    Pozdrawiam
  • #14 11 Aug 2008 13:00
    Longi2121
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    a masz moze teblice kodów usterki abs bo nigdzie nie mogę jej znaleść:|



    pozdro i dz
  • #15 11 Aug 2008 13:20
    yaaro
    Level 33  
    Topic author Helpful post? (0)
    Prosze
  • #16 11 Aug 2008 18:09
    Longi2121
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    aha dz
    Tylko ze ja mam accorda 96 i mam taką instrukcje ściągniętą z neta i u mnie jest cos takiego ze po zworce wystukuje mi kod główny i kod dodatkowy no i w tej tabeli którą posiadam nie ma czegoś takiego co mi wymruguje czyli kod główny to 1 a dodatkowy 7 i co teraz????
  • #17 12 Aug 2008 10:18
    Longi2121
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    ok rozgryzłem to dzięki za wszycho

    POZDRO:)
  • #18 13 Sep 2008 11:53
    jc777
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    Witam
    Mam problem z ABS w Hondzie Accord 1,8 2001r. Postanowiłem podpiąć się pod ten wątek jako najbardziej zbliżony do mojego kłopotu. A więc w czym rzecz:
    1. ABS nie działa, świeci się cały czas kontrolka.
    2. Po zdiagnozowaniu (na 5-pinowym złączu) wyświetlił się kod 11, podejrzenie uszkodzenia czujnika prawego przedniego. Pomiar czujnika omomierzem nie wykazał jego uszkodzenia (ok.1600 ohm, podobna wartość na czujniku lewym przednim). Sprawdzono też przewody, połączenia, czystość pierścieni, wszystko ok.
    3. Podmieniłem jednak czujnik (prawy przedni) na drugi 100% sprawny, nie wniosło to jednak żadnych zmian, ABS w dalszym ciągu nie działa, świeci się cały czas kontrolka, diagnostyka dalej pokazuje kod 11.
    4. Problemem jest również kasowanie błędów, a konkretnie błędu 11. Żadnym ze znanych mi (opisywanych na forum) sposobów nie udało mi się wykasować błędu 11. Każdy inny błąd (wymuszany przeze mnie, np. przez odpięcie innego z czujników), pokazywany przez diagnostykę, dawał się wykasować (przez włączanie/wyłączanie stacyjki ok.20 razy), jednak błąd 11 cały czas tkwi w pamięci, nawet po wymianie czujnika na 100% sprawny. Co robić?
    Jeśli ktoś byłby mi w stanie jakoś pomóc będę bardzo wdzięczny.
    Pzdr
    JC
  • #19 13 Feb 2009 23:56
    PKi
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    jc777, czy udało ci się rozwiązać problem?
  • #20 04 Sep 2009 17:20
    Ici
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Wracając do tematu złącza diagnostycznego 5pin.
    Zwierając 1 i 3 check engine nadaje morsem?
    A pozostałe 3 piny? 2, 4, 5 ?
    Jest wśród nich linia K ? Jeśłi tak, to który pin?
    Z góry dziękuję za podpowiedź.
  • #21 20 Dec 2009 14:43
    nazgul86
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    Witam wykasowanie błędu możesz zrobić przez wypięcie plusa z akumulatora i odczekać kilka sekund to powinno pomoc pozdrawiam
  • #22 25 Oct 2011 14:35
    michu_gno
    Level 13  
    Helpful post? (+1)
    Hej!

    Mam accorda 2.0 1999 rok, czyli już nowa generacja. Co chwile włącza mi się kontrolka air bag, chciałem ja zdiagnozować.
    Może mógłby mi ktoś pomóc i podać informacje jak dokonać diagnozy i zczytac nr błędu?

    pozdrawiam
  Search 4 million + Products
Browse Products