Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki 32'' TV kupic? Czym sie kierowac?

.mateo 15 Cze 2008 19:07 5285 8
  • #1 15 Cze 2008 19:07
    .mateo
    Poziom 2  

Witam,
    Mam do dyspozycji kwote ok. 2000zl (tzn moze byc max 200zl wiecej) i nie wiem jaki TV 32'' kupic. Szukalem troche, szperalem tu i tam, i wyszukalem Samsunga LE32S81B. Nie wiem czy to bylby dobry wybor, bo czytalem, ze inni uzytkownicy polecaja TV z kontrastem o wiele nizszym np. 1200. Na czym to polega? Czy TV majacy mniejsza wartosc kontrastu jest lepszy od tego co ma wieksza wartosc? Czym sie wiec kierowac przy zakupie TV? Prosze o oswiecenie w tym temacie, bo narazie jestem zielony. Pozdrawiam

• #2 15 Cze 2008 19:24
    dybas
    Poziom 37  

Przede wszystkim trzeba określić, z jakiego źródła (głównie) będzie się korzystać. Jeżeli z anteny zewnętrznej (TV kablowa)-nie ma sensu rozdzielczość full HD. I prawdę mówiąc obraz będzie kiepski. W sklepie należy zażądać podłączenia takiego źródła. Nie sugerować się tymi pięknymi, nierealnymi widokami ze specjalnej płyty demonstracyjnej. Porównać między kilkoma egzemplarzami wybranych firm. Zwracać uwagę na kontrast (im większy tym lepiej), oraz czas reakcji (im krótszy tym lepiej). Uważać na promocje, potrafią spychać stare modele.

• #3 16 Cze 2008 13:52
    .mateo
    Poziom 2  

Korzystam z anteny Cyfrowego Polsatu. Wiec jaki TV bedzie najlepszy w cenie ok 2000zl? Jakie firmy sa godne polecenia?

• #4 21 Cze 2008 22:33
    wnowak
    Poziom 11  

Mam podobny problem, tyle że chcę kupić TV 32" pod cyfrową TV naziemną.

Chyba jakiś Samsung 32"? Cp polecacie?

Co jeszcze muszę dokupić, żeby odbierać tę telewizję w MPEG4?
    Czy jest wymagana specjalna antena?

• #5 22 Cze 2008 03:45
    mirex
    Poziom 43