X
  • #1 23 Jun 2008 18:27
    kalimer
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    witam, przez przypadek podłaczyłem odwrotnie plus i minus w samochodzie i wysiadły wycieraczki i radio, Radio jest spalone ale wycieraczki przednie (tylne działają) i spryskiwacz nie działa wogóle nawet przekaźnika nie słychać. Bezpieczniki sa dobre gdzie szukać przyczyny? I czy komputer mógł się spalić ? (na zegarach niby wszystko ok) ale silnika odpalić nie mogę (auto było po wypadku i ani razu go nie odpalałem od zakupu)
  • #2 23 Jun 2008 23:58
    cardiag
    Level 30  
    Helpful post? (0)
    no masz moduł komfortu pewnie uszkodzony. Słabo to widzę..
  • #3 24 Jun 2008 09:21
    kalimer
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    Radio okazało się mieć tylko spalony bezpiecznik

    Dodano po 2 [minuty]:

    PS ale raczej modułu komfortu nie mam
  • #4 24 Jun 2008 09:36
    Solo
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    Najprościej to chyba podłączyć jakiegoś vaga i zobaczyć z czym uda się połączyć i jakie błędy są w poszczególnych sterownikach...
  • #5 29 Jun 2008 16:49
    kalimer
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    było kilkanaście błędów, został 1 o nr 18000 i nie ma do niego opisu, dodam że nie działają wycieraczki i nawet nie działa przekaźnik od nich (wycieraczki przednie i przedni spryskiwacz)
  • #6 29 Jun 2008 17:05
    adam7009
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    Zobacz do samego przekażnika ,a pali już ?
  • #7 29 Jun 2008 18:43
    kalimer
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    Autka nie mogę odpalić, podjerzewam że nie ma jednego PLUSA a co do przekaźnika to właśnie nie wiem gdzie jest on jest. (bezpieczniki pod maską i od strony drzwi kierowcy sprawdzone i są OK)
  • #8 01 Jul 2008 09:24
    yaaro
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    Ostatnio maiłem polo po identycznych przejściach, więc proponuje zaciągnąć do dobrego elektryka. Wypaliło Ecu i wsad z immo wyleciał w kosmos.
  • #9 01 Jul 2008 22:21
    kalimer
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    Immobilizer nie ma żadnych błedów (sprawdzane VAGiem) i nie pali się kontrolka immo, a o co dokłądnie chodzi z "Wypaliło Ecu "
  • #10 02 Jul 2008 00:10
    gumiś_rzesz
    Level 25  
    Helpful post? (0)
    poszło z dymem szukaj dobrego elektronika
  • #11 05 Jul 2008 00:35
    kalimer
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    Nic nie poszło, wycieraczki i spryskiwacz już działa, mam tylko błędy na silniku 16621 i 18000
  • #12 05 Jul 2008 02:11
    adam7009
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    Nie ma powodu do radości bo przy tych błędach powinien odpalic .
  • #13 05 Jul 2008 11:13
    speccar
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    zobacz do sterownika silnika,dobrze go ogladnij mozliwe ze upalilo jakas sciezke i dla tego nie mozesz uruchomic silnika..
  • #14 05 Jul 2008 13:05
    kalimer
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    Mam nie podłączony alternator i klimę (nie mogę znaleść schematu tej wiązki) a słyszałem że bez podłączonego alternatora silnik nie odpali
  • #15 09 Jul 2008 16:44
    kalimer
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    Podłaczyłem alternator i dalej nie pali, w akcie desperacji ciągaliśmy ją na hol ale nawet nie kichneła.
  • #16 09 Jul 2008 16:53
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody
    Helpful post? (0)
    Może by tak miernik w łapę i posprawdzać zasilania wg schematu, popatrzeć czego brakuje, iskra jest? wtryski dają? Pompa chodzi ? Możesz ciągać to auto następne dwa lata.

    Dodano po 1 [minuty]:

    przekaźnik zobacz, co ma czego nie ma.
    Ale mam wrażenie, że przerasta Cię ten temat.
  • #17 18 Jul 2008 13:41
    kalimer
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    To jest 1,9tdi na pompowtryskach, teraz mam tylko jeden błąd 16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal sprawdzałem ten nadajnik miernikiem i działa jak powinien. Na 100% paliwo dochodzi do pompowtrysków tylko komputer ich nie otwiera. Na samostarcie psikniętym w korektor na moment odpala
  • #18 18 Jul 2008 14:16
    speccar
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    czym sprawdzales ze sensor jest sprawny vag?
    sprawdz go oscyloskopem wtedy bedziesz mogl powiedziec ze na 100%jest sprawny..
  • #19 18 Jul 2008 18:22
    kalimer
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    sprawdzałęm go miernikiem, zmienia się napięcie na środkowym kablu, mogę kupić nowy ale musze mieć pewnośc że to on, bo nie zabardzo mi wyrzucać w błoto 200 zł. Nie wiem czy to jest następstwo odwrotnie podłaczoengo akumulatora, więc pier wykręce komputer silnika i sprawdzę czy ten nie ma poipalonych ścieżek. Chyba że jest jakas inna metoda??
  • #20 18 Jul 2008 19:05
    speccar
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    zasilanie czujnika + - sprawdziles?
    miernikiem nie da sie dokladnie sprawdzic tego czujnika,moze pokazywac jakies tam napiecie ale jak sygnal bedzie slaby to nie zapali..
    najlepiej sprawdzic oscyloskopem..
    zajrzyj do ecu moze bedzie cos popalone..
  Search 4 million + Products
Browse Products