Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 23 Cze 2008 18:27
    kalimer
    Poziom 11  

    witam, przez przypadek podłaczyłem odwrotnie plus i minus w samochodzie i wysiadły wycieraczki i radio, Radio jest spalone ale wycieraczki przednie (tylne działają) i spryskiwacz nie działa wogóle nawet przekaźnika nie słychać. Bezpieczniki sa dobre gdzie szukać przyczyny? I czy komputer mógł się spalić ? (na zegarach niby wszystko ok) ale silnika odpalić nie mogę (auto było po wypadku i ani razu go nie odpalałem od zakupu)

  • #2 23 Cze 2008 23:58
    cardiag
    Poziom 30  

    no masz moduł komfortu pewnie uszkodzony. Słabo to widzę..

  • #3 24 Cze 2008 09:21
    kalimer
    Poziom 11  

    Radio okazało się mieć tylko spalony bezpiecznik

    Dodano po 2 [minuty]:

    PS ale raczej modułu komfortu nie mam

  • #4 24 Cze 2008 09:36
    Solo
    Poziom 21  

    Najprościej to chyba podłączyć jakiegoś vaga i zobaczyć z czym uda się połączyć i jakie błędy są w poszczególnych sterownikach...

  • #5 29 Cze 2008 16:49
    kalimer
    Poziom 11  

    było kilkanaście błędów, został 1 o nr 18000 i nie ma do niego opisu, dodam że nie działają wycieraczki i nawet nie działa przekaźnik od nich (wycieraczki przednie i przedni spryskiwacz)

  • #6 29 Cze 2008 17:05
    adam7009
    Poziom 36  

    Zobacz do samego przekażnika ,a pali już ?

  • #7 29 Cze 2008 18:43
    kalimer
    Poziom 11  

    Autka nie mogę odpalić, podjerzewam że nie ma jednego PLUSA a co do przekaźnika to właśnie nie wiem gdzie jest on jest. (bezpieczniki pod maską i od strony drzwi kierowcy sprawdzone i są OK)

  • #8 01 Lip 2008 09:24
    yaaro
    Poziom 33  

    Ostatnio maiłem polo po identycznych przejściach, więc proponuje zaciągnąć do dobrego elektryka. Wypaliło Ecu i wsad z immo wyleciał w kosmos.

  • #9 01 Lip 2008 22:21
    kalimer
    Poziom 11  

    Immobilizer nie ma żadnych błedów (sprawdzane VAGiem) i nie pali się kontrolka immo, a o co dokłądnie chodzi z "Wypaliło Ecu "

  • #10 02 Lip 2008 00:10
    gumiś_rzesz
    Poziom 25  

    poszło z dymem szukaj dobrego elektronika

  • #11 05 Lip 2008 00:35
    kalimer
    Poziom 11  

    Nic nie poszło, wycieraczki i spryskiwacz już działa, mam tylko błędy na silniku 16621 i 18000

  • #12 05 Lip 2008 02:11
    adam7009
    Poziom 36  

    Nie ma powodu do radości bo przy tych błędach powinien odpalic .

  • #13 05 Lip 2008 11:13
    speccar
    Poziom 17  

    zobacz do sterownika silnika,dobrze go ogladnij mozliwe ze upalilo jakas sciezke i dla tego nie mozesz uruchomic silnika..

  • #14 05 Lip 2008 13:05
    kalimer
    Poziom 11  

    Mam nie podłączony alternator i klimę (nie mogę znaleść schematu tej wiązki) a słyszałem że bez podłączonego alternatora silnik nie odpali

  • #15 09 Lip 2008 16:44
    kalimer
    Poziom 11  

    Podłaczyłem alternator i dalej nie pali, w akcie desperacji ciągaliśmy ją na hol ale nawet nie kichneła.

  • #16 09 Lip 2008 16:53
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Może by tak miernik w łapę i posprawdzać zasilania wg schematu, popatrzeć czego brakuje, iskra jest? wtryski dają? Pompa chodzi ? Możesz ciągać to auto następne dwa lata.

    Dodano po 1 [minuty]:

    przekaźnik zobacz, co ma czego nie ma.
    Ale mam wrażenie, że przerasta Cię ten temat.

  • #17 18 Lip 2008 13:41
    kalimer
    Poziom 11  

    To jest 1,9tdi na pompowtryskach, teraz mam tylko jeden błąd 16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal sprawdzałem ten nadajnik miernikiem i działa jak powinien. Na 100% paliwo dochodzi do pompowtrysków tylko komputer ich nie otwiera. Na samostarcie psikniętym w korektor na moment odpala

  • #18 18 Lip 2008 14:16
    speccar
    Poziom 17  

    czym sprawdzales ze sensor jest sprawny vag?
    sprawdz go oscyloskopem wtedy bedziesz mogl powiedziec ze na 100%jest sprawny..

  • #19 18 Lip 2008 18:22
    kalimer
    Poziom 11  

    sprawdzałęm go miernikiem, zmienia się napięcie na środkowym kablu, mogę kupić nowy ale musze mieć pewnośc że to on, bo nie zabardzo mi wyrzucać w błoto 200 zł. Nie wiem czy to jest następstwo odwrotnie podłaczoengo akumulatora, więc pier wykręce komputer silnika i sprawdzę czy ten nie ma poipalonych ścieżek. Chyba że jest jakas inna metoda??

  • #20 18 Lip 2008 19:05
    speccar
    Poziom 17  

    zasilanie czujnika + - sprawdziles?
    miernikiem nie da sie dokladnie sprawdzic tego czujnika,moze pokazywac jakies tam napiecie ale jak sygnal bedzie slaby to nie zapali..
    najlepiej sprawdzic oscyloskopem..
    zajrzyj do ecu moze bedzie cos popalone..

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty