Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AUDI A3 8P 2004 odwrotnie podłączony akumulator .....

kalimer 23 Cze 2008 18:27
  • #1 23 Cze 2008 18:27
    kalimer
    Poziom 11  

    witam, przez przypadek podłaczyłem odwrotnie plus i minus w samochodzie i wysiadły wycieraczki i radio, Radio jest spalone ale wycieraczki przednie (tylne działają) i spryskiwacz nie działa wogóle nawet przekaźnika nie słychać. Bezpieczniki sa dobre gdzie szukać przyczyny? I czy komputer mógł się spalić ? (na zegarach niby wszystko ok) ale silnika odpalić nie mogę (auto było po wypadku i ani razu go nie odpalałem od zakupu)

  • #2 23 Cze 2008 23:58
    cardiag
    Poziom 30  

    no masz moduł komfortu pewnie uszkodzony. Słabo to widzę..

  • #3 24 Cze 2008 09:21
    kalimer
    Poziom 11  

    Radio okazało się mieć tylko spalony bezpiecznik

    Dodano po 2 [minuty]:

    PS ale raczej modułu komfortu nie mam

  • #4 24 Cze 2008 09:36
    Solo
    Poziom 21  

    Najprościej to chyba podłączyć jakiegoś vaga i zobaczyć z czym uda się połączyć i jakie błędy są w poszczególnych sterownikach...

  • #5 29 Cze 2008 16:49
    kalimer
    Poziom 11  

    było kilkanaście błędów, został 1 o nr 18000 i nie ma do niego opisu, dodam że nie działają wycieraczki i nawet nie działa przekaźnik od nich (wycieraczki przednie i przedni spryskiwacz)

  • #6 29 Cze 2008 17:05
    adam7009
    Poziom 36  

    Zobacz do samego przekażnika ,a pali już ?

  • #7 29 Cze 2008 18:43
    kalimer
    Poziom 11  

    Autka nie mogę odpalić, podjerzewam że nie ma jednego PLUSA a co do przekaźnika to właśnie nie wiem gdzie jest on jest. (bezpieczniki pod maską i od strony drzwi kierowcy sprawdzone i są OK)

  • #8 01 Lip 2008 09:24
    yaaro
    Poziom 33  

    Ostatnio maiłem polo po identycznych przejściach, więc proponuje zaciągnąć do dobrego elektryka. Wypaliło Ecu i wsad z immo wyleciał w kosmos.

  • #9 01 Lip 2008 22:21
    kalimer
    Poziom 11  

    Immobilizer nie ma żadnych błedów (sprawdzane VAGiem) i nie pali się kontrolka immo, a o co dokłądnie chodzi z "Wypaliło Ecu "

  • #10 02 Lip 2008 00:10
    gumiś_rzesz
    Poziom 25  

    poszło z dymem szukaj dobrego elektronika

  • #11 05 Lip 2008 00:35
    kalimer
    Poziom 11  

    Nic nie poszło, wycieraczki i spryskiwacz już działa, mam tylko błędy na silniku 16621 i 18000

  • #12 05 Lip 2008 02:11
    adam7009
    Poziom 36  

    Nie ma powodu do radości bo przy tych błędach powinien odpalic .

  • #13 05 Lip 2008 11:13
    speccar
    Poziom 17  

    zobacz do sterownika silnika,dobrze go ogladnij mozliwe ze upalilo jakas sciezke i dla tego nie mozesz uruchomic silnika..

  • #14 05 Lip 2008 13:05
    kalimer
    Poziom 11  

    Mam nie podłączony alternator i klimę (nie mogę znaleść schematu tej wiązki) a słyszałem że bez podłączonego alternatora silnik nie odpali

  • #15 09 Lip 2008 16:44
    kalimer
    Poziom 11  

    Podłaczyłem alternator i dalej nie pali, w akcie desperacji ciągaliśmy ją na hol ale nawet nie kichneła.

  • #16 09 Lip 2008 16:53
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Może by tak miernik w łapę i posprawdzać zasilania wg schematu, popatrzeć czego brakuje, iskra jest? wtryski dają? Pompa chodzi ? Możesz ciągać to auto następne dwa lata.

    Dodano po 1 [minuty]:

    przekaźnik zobacz, co ma czego nie ma.
    Ale mam wrażenie, że przerasta Cię ten temat.

  • #17 18 Lip 2008 13:41
    kalimer
    Poziom 11  

    To jest 1,9tdi na pompowtryskach, teraz mam tylko jeden błąd 16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal sprawdzałem ten nadajnik miernikiem i działa jak powinien. Na 100% paliwo dochodzi do pompowtrysków tylko komputer ich nie otwiera. Na samostarcie psikniętym w korektor na moment odpala

  • #18 18 Lip 2008 14:16
    speccar
    Poziom 17  

    czym sprawdzales ze sensor jest sprawny vag?
    sprawdz go oscyloskopem wtedy bedziesz mogl powiedziec ze na 100%jest sprawny..

  • #19 18 Lip 2008 18:22
    kalimer
    Poziom 11  

    sprawdzałęm go miernikiem, zmienia się napięcie na środkowym kablu, mogę kupić nowy ale musze mieć pewnośc że to on, bo nie zabardzo mi wyrzucać w błoto 200 zł. Nie wiem czy to jest następstwo odwrotnie podłaczoengo akumulatora, więc pier wykręce komputer silnika i sprawdzę czy ten nie ma poipalonych ścieżek. Chyba że jest jakas inna metoda??

  • #20 18 Lip 2008 19:05
    speccar
    Poziom 17  

    zasilanie czujnika + - sprawdziles?
    miernikiem nie da sie dokladnie sprawdzic tego czujnika,moze pokazywac jakies tam napiecie ale jak sygnal bedzie slaby to nie zapali..
    najlepiej sprawdzic oscyloskopem..
    zajrzyj do ecu moze bedzie cos popalone..