Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 06 Lip 2008 16:51
    hugoo2
    Poziom 10  

    Witam!

    Muszę wymienić w moim samochodzie całe kompletne sprzęgło z kołem zamachowym, koło jest dwu masowe jak wiadomo koszt nie mały. Znalazłem na jednej z aukcji internetowej komplet do zmiany z dwu masowego na normalne, jest prawie o połowę tańsze. Mam pytanie czy taka zmiana odbywa sie bez problemu?? Czy może jeszcze w trakcie sie okaże , że muszę coś wymienić lub nie będzie to chodzić jak powinno? Silnik to vw 1.9 tdi AGR , w zestawie jest koło zamachowe, tarcza, docisk, łożysko i śruby mocujące.

    pozdr

  • #2 06 Lip 2008 18:51
    wopor
    Poziom 32  

    witam, na jakiej podstawie ? chcesz wymenić koło dwumasowe, napisz jakie masz objawy a napiszę jak sprawdzić dwumasę , pozdrawiam

  • #3 06 Lip 2008 19:06
    adam7009
    Poziom 36  

    Jeżeli cały komplet tak jak piszesz to śmiało zmieniaj .

  • #4 06 Lip 2008 19:17
    hugoo2
    Poziom 10  

    wopor napisał:
    witam, na jakiej podstawie ? chcesz wymenić koło dwumasowe, napisz jakie masz objawy a napiszę jak sprawdzić dwumasę , pozdrawiam


    Objawy to głośne stuki odchodzące ze skrzyni, nie zależnie od tego czy pedał sprzęgła był wciśnięty czy też nie.
    Mechanik już rozebrał całe sprzęgło i stwierdził, że jest uszkodzone koło. Powstało jakieś ''wybrzuszenie'' na kole i stukało to o obudowę skrzyni.

    Dodano po 1 [minuty]:

    adam7009 napisał:
    Jeżeli cały komplet tak jak piszesz to śmiało zmieniaj .


    To mówisz nie ma problemu ze zmianą i dalszym użytkowaniem??

  • #5 06 Lip 2008 21:00
    adam7009
    Poziom 36  

    Nie ty pierwszy to robisz.

  • #6 06 Lip 2008 21:15
    wopor
    Poziom 32  

    witam, jakie wybrzuszenie w kołe które maz 2cm grubości? dwumase sprawdzić mozna w ten sposób, jeżeli zablokujesz koło z wieńcem i spróbujesz przeszunąć koło bez wienca i to przesunięcie przekoczy 5cm to wymiana niestety , te 5cm jest granicznym przesunięciem, zrobiono te koła dwumasowe poto by wyrównowazyć drgania silnik -skrzynia zwiekszając masę koła zamachowego, jednocześnie by obnizyć koszty wytwarzania tego ustrojstwa podzielono go na 2 części i połączono z tłumnikiem drgań skretnych pomiędzy tymi elementami( chyba tylko by ładnie i mądrze brzmiało), jak wsadzisz zwykłe koło i tarczę i grubościami to pasuje to jeżdzisz,pozdrawiam

  • #7 06 Lip 2008 21:22
    speccar
    Poziom 17  

    poprostu zmieniaj i po problemie np z silnika 1z lub z g60 i o ile pamietam z vr6 tez pasuje..

  • #8 06 Lip 2008 21:33
    janusz2008
    Poziom 33  

    nie zmienial bym na zwykle tez to mam i warsztat. Wymienic mozna tylko element uszkodzony.Jazda na5 biegu i 40km/h jest mozliwa, i na wolnych obrotach nie trzepie.

  • #9 07 Lip 2008 09:36
    hugoo2
    Poziom 10  

    wopor napisał:
    witam, jakie wybrzuszenie w kołe które maz 2cm grubości?


    Nie mam pojęcia... Tak mi mechanik powiedział przez telefon

  • #10 07 Lip 2008 21:42
    wopor
    Poziom 32  

    witam, a naprawia tez przez telefon czy moze juz bardziej zaawansowany i przez internet?, pozdrawiam

  • #11 08 Lip 2008 13:24
    hugoo2
    Poziom 10  

    wopor napisał:
    witam, a naprawia tez przez telefon czy moze juz bardziej zaawansowany i przez internet?, pozdrawiam


    Nie telepatycznie! Samochód stoi u mnie w garażu a mechanik jest 40 kilometrów ode mnie, nawet maski nie otwierał. :D Zaprowadziłem gościowi samochód, gdy go juz rozebrał to zadzwonił do mnie i mi powiedział co jest.

  • #12 18 Gru 2009 20:37
    danielj29
    Poziom 10  

    zmieniaj śmiało na zwykłe koło. Wymień cały komplet ze zwykłym kołem. Dużo tańsze od dwumasy. Przy okazji zobacz jak się ma wysprzęglik i łożysko oporowe.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty