Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 07 Lip 2008 11:30
    Kres
    Poziom 8  

    Witam!
    Mam odkupioną używaną kserokopiarkę Ricoh Aficio 2022 i problem z hasłem do konfiguracji Tryb administratora przez www. Mianowicie defoultowo powinno być password lecz z tego co widze w ustawieniach na samej maszynie iż była używana jako serwer plików więc hasło zostało zmienione i niewiem jak przywrócić je do stanu początkowego.
    Stąd prośba jak je zresetować.

    Kres

  • #2 07 Lip 2008 11:48
    cefram
    Poziom 29  

    Witam

    Potrzebny będzie manual. Poszukaj w nim memory all clear tam będzie procedura inicjacji poszczególnych modułów - Ciebie interesuje network control service.

    Pozdrawiam

  • #3 07 Lip 2008 15:02
    Marcin_4321
    Poziom 17  

    Wejdź w kody, a potem 5-801-10,11
    Pozdr.

  • #4 07 Lip 2008 16:41
    Kres
    Poziom 8  

    Dzięki za pomoc powiodło się z sm i Waszą pomocą.

    Kres

  • #5 20 Maj 2010 00:52
    gVirus_FA
    Poziom 10  

    Nasza firma kupila ricoha 2018d. Ma ono rownież hasło inne niż standardowe password. Jako informatyk w firmie chciałem ustawić skanowanie na jeden z komputerów, ale nie mogę bo aby to ustawić trzeba wpisać password.

    Próbowałem połączyć się telnetowo - telnet ipdrukarki i dalej hasło inne niż password.

    Mam ściągniete instrukcje do tego ricoha ale nigdzie nie ma jak zresetować to hasło?? Jest jakiś przycisk na urządzeniu? Może gdzieś wpisać te kody ale gdzie??

    Prosze o pomoc bo męczę się już z tym troche a mam sam problem rozwiązać:|

    No chyba że ktoś wie jak bez administratora ustawić skanowanie do katalogu na jednym z komputerów - w opcjach urządzenia mam możliwość tylko wybrać skanowanie do emaila. Próbowałem używać skan routera itp. ale nie wiem jak stworzyć listę odbiorców drukarki?

  • #6 20 Maj 2010 10:06
    Janusz.P
    Specjalista - kserokopiarki

    Maszyna twoja nie ma SMB a więc nie da sie tego zrobic bez oprogramowania Skan Ruter. Problem oprogramowania tego był wiele razy na forum wystarczy troche poszukac

  • #7 20 Maj 2010 16:40
    gVirus_FA
    Poziom 10  

    Dzięki za odpowiedz. Dużo mi dała, lecz próbowałem już używać scan routera ze strony ricoh aktualnego i lite i pisze w instrukcji ze nie są kompatybilne z tym urzadzeniem (brak wpisu 2018d).

    Jak wpisuje serwer w Scan Routerze (ip computera, ip drukarki itp), to nic się nie dzieje - (address i valid)...

    No cóż poszukam może znajde gdzieś jak to ustawić.
    Tylko tyle że nie moge zmienić serwera dostarczania, moge go włączyć ale nie moge ustawić IP żadnego (jest domyślne 0.0.0.0). i z tego co wyczytałem trzeba to zmienić na ip komputera.

    Jeżeli ktoś byłby tak miły i podesłał na priv jak zresetować to hasło admina byłbym wdzieczny.

    pozdrawiam

  • #8 20 Maj 2010 20:57
    Janusz.P
    Specjalista - kserokopiarki

    serwer wybierasz jako nazwę komputera na którym jest zainstalowany Skan ruter zresztą program sam pokaże nazwe tego komputera. Potem dodajesz urządzenie wejściowe I/O i tu program powinien ci wskazać właśnie twoją kopiarkę - o ile jest widoczna w sieci. A potem założyć tylko książke adresową i określić miejsce dostarczania dla każdego adresu. Sprawdzić czy program jest w stanie aktywnym i powinno wszystko zadziałać program wysle książkę na maszynkę. Podejść do maszyny wybrać adres i można skanowac.

  • #9 29 Gru 2010 15:24
    leopard
    Poziom 10  

    Marcin_4321 napisał:
    Wejdź w kody, a potem 5-801-10,11
    Pozdr.


    Pozwolę się przyłączyć. Spróbowałem podobnego podejścia z Ricoh Aficio MP2000.
    Wpisałem powyższe kody i wyzerowało mi ustawienia sieci, ale dalej nie mogę się zalogować przez interfejs WWW ani telnet, ani nawet na panelu urządzenia. Nie pasują hasła standardowe. Chyba że któreś pominąłem: Admin/password, admin/password, administrator/password, puste/password, admin/puste. Będę zobowiązany za porady.

    Addendum:
    W serwisie się zarzekają, że trzeba będzie wymieniać pamięć NVRAM. Podobno nazwy użytkownika i hasła przechowywane są właśnie tam, ale nie są kasowane w razie zerowania. Mówią też, że w tych modelach pamięci NVRAM lubiły padać. Ponoć jest też hasło serwisowe, po wprowadzeniu którego da się pozmieniać inne. A jak to w praktyce wygląda?

  • #10 30 Gru 2010 00:23
    huberto233
    Poziom 26  

    Wcale nie trzeba wymieniac pamieci od razu, jest jeszcze dodatkowy uzytkownik do zamiany hasla administratora .

  • #11 30 Gru 2010 08:24
    leopard
    Poziom 10  

    huberto233 napisał:
    Wcale nie trzeba wymieniac pamieci od razu, jest jeszcze dodatkowy uzytkownik do zamiany hasla administratora .


    O, dziękuję za te dobre wieści. Jest o wzmiankowanym użytkowniku mowa w SM? Znalazłem tu dokumentację do podobnego Ricoha, kod urządzenia B121/122/123, zaś mam B277.
    A hasło tego dodatkowego użytkownika jest jakoś ustawione na sztywno, ewentualnie zostaje przywrócone po 801.10+801.11?

    A pomysł na sekwencję: "NVRAM Upload; NVRAM Clear All (801.1); NVRAM Download" - czy czasami nie strzeliłem jak łysy grzywą o kant kuli? ;)

    Dziękuję raz jeszcze za dotychczas otrzymane wieści i pozdrawiam!

  • #12 30 Gru 2010 13:52
    panw1
    Poziom 14  

    Wejdź 7-810 powinno załatwić sprawę

  • #13 30 Gru 2010 21:59
    gregoryse
    Poziom 14  

    Numery z zerowaniem hasła administratora podane wcześniej nie przejdą w MP2000. Tutaj musimy wymienić EPROM lub zaprogramować go od nowa. Login dodatkowego użytkownika znajdziesz w instrukcji obsługi (poradnik bezpieczeństwa)

  • #14 30 Gru 2010 22:00
    cezar80
    Poziom 26  

    W 2018 jeśli nie działa standardowe hasło na przeglądarkę (password lub sysadm) trzeba zrobić factory reset karty sieciowej. Trzeba wyciągnąć sieciówkę , przestawić na niej zworę OP2 poczekać aż przestanie pulsować dioda. Po tym wracamy zworą i włączamy maszynę . Wtedy będą działać standardowe hasła, trzeba tylko ponownie wbić adresy ip, brame itp.

  • #15 31 Gru 2010 16:14
    leopard
    Poziom 10  

    Bardzo dziękuję!

    Szczęśliwego Nowego Roku!

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty