X

Matiz nie pali na jeden cylinder.

10 Jul 2008 18:09 PIpiomoto
  • #1 10 Jul 2008 18:09
    piomoto
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    Autko jak w temacie z 99 roku. Nie pali na 3 cylinder. Iskra jest, ciśnienie też, paliwo chyba też dochodzi bo świeca jest troche mokra, podciśnienia posprawdzane, rozrząd sprawdzony tak samo jak zawory. Po zczytaniu błędów wychodzą dwa: klima(której oczywiście nie ma) i 0110 -MAT(nie mam pojęcia co to jest ). Czy to czujnik optyczny? Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę o pomoc
  • #2 10 Jul 2008 18:12
    Removed
    Helpful post? (0)
    to nie spręża, albo ogolona krzywka na wałku, lub taki przypadek jak miałem ostatnio-przycinał się zawór w prowadnicy.
  • #3 10 Jul 2008 18:22
    piomoto
    Level 19  
    Topic author Helpful post? (0)
    Pod pokrywą zaworów jest wszystko ok. I ciśnienie na cylindrach też jest w porządku
  • #4 10 Jul 2008 19:51
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Helpful post? (0)
    0110 to czujnik temp. zasysanego powietrza
  • #5 10 Jul 2008 20:51
    piomoto
    Level 19  
    Topic author Helpful post? (0)
    A gdzie się on znajduje i jak wygląda?? czy może mieć jakieś znaczenie w moim przypadku??
  • #6 10 Jul 2008 21:08
    eltron
    Level 25  
    Helpful post? (0)
    MAT nie ma znaczenia i jakby krzywka była wytarta to ciśnienie będzie - czasami się zdarza, zawór przytarty tak samo.

    pzdr.
  • #7 10 Jul 2008 21:12
    maxio1234
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    piomoto wrote:
    A gdzie się on znajduje i jak wygląda??


    Czujnik ten znajduje się w obudowie filtra powietrza, jeżeli ma wpływ to na wszystkie cylindry, nie tylko na jeden cylinder.
    Czujnik ten, to nic innego jak termistor, opór którego wartość zmienia się w zależności od temperatury zasysanego powietrza do kolektora ssącego.

    Quote:
    czy może mieć jakieś znaczenie w moim przypadku??

    według mnie to nie ta droga :|
  • #8 10 Jul 2008 22:23
    speccar
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    unies listwe z wtryskami do gory i zakrec rozrusznikiem bo chyba masz przytkany wtryskiwacz..
    swieca na cylindrze ktory nie pali powinna byc mocno zalana a nie troche chyba mokra..
    zakladam ze przewody wn i swiece sprawdziles..
    nochyba ze nie pali na 4 cylinder to chyba tak ma byc :wink:
  • #9 10 Jul 2008 22:27
    Removed
    Helpful post? (0)
    wystarczy strzykawką podac trochę paliwa do kolektora aby się przekonac czy nie wina szprycki, jak wyrówna obroty to wiadome że nie sika.
  • #10 10 Jul 2008 22:59
    piomoto
    Level 19  
    Topic author Helpful post? (0)
    Jutro będe sprawdzał wasze pomysły. Odezwe się wieczorem.
  • #11 10 Jul 2008 23:10
    speccar
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    elektrit plak jest nie zastapiony:)
  • #12 11 Jul 2008 08:24
    Removed
    Helpful post? (0)
    Niebardzo, tam jest plastikowy kolektor, i nadzwyczaj lichy ten plastik .
  • #13 11 Jul 2008 17:56
    piomoto
    Level 19  
    Topic author Helpful post? (0)
    Wtryskiwacz padł. Wymieniłem i jest ok. Dzięki za zainteresowanie tematem. pozdrawiam
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products