Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jaki telewizor wybrać? samsung czy może panasonic

misiek_wwa 15 Lip 2008 16:58 9161 6
  • #1 15 Lip 2008 16:58
    misiek_wwa
    Poziom 13  

Witam
    Zamierzam zakupić nowy telewizor lcd w okolicach 37-42 cali.
    Słyszałem wiele opini że np lg są kiepskie bo zasilacze buczą i ogólnie się psują, czytałem też że sony też się pogorszył.
    Więc zastanawiałem się nad samsungiem albo panasonic.
    chciałbym telewizor z full HD i dvi- żeby móc podpiąć go do kompa też.
    Najbardziej zależy mi na tym żeby był dobry i nie awaryjny, nie mam doświadczenia co do telewizorów więc proszę o jakieś naprowadzenie i doradzenie co Wy polecacie.

• Ups
  • #2 15 Lip 2008 23:07
    jaculek
    Poziom 17  

Witam Panasonic z lcd produkuje tv do 37 cali w tym również full-hd i właśnie tą firmę ci polecam.W Samsungach widziałem już matryce z Chin ( firmy Hungwa)a Panasonic wstawia swoje(firmy IPS to konsorcjum z HITACHI I TOSHIBĄ).Pozdrawiam.

• Ups
  • #3 15 Lip 2008 23:14
    misiek_wwa
    Poziom 13  

więc tylko panasonic jak coś? a co sądzicie o sharp i thompson bo jeszcze o nich niewiele wiem

• #4 16 Lip 2008 18:45
    misiek_wwa
    Poziom 13  

dzisiaj namierzyłem jeszcze jeszcz\e jeden nowy telewizorek philips, czy ktoś posiada lcd tej firmy?? Mam jeszcze jedno pytanie bo zauważyłem że plazmę mogę kupić dużo taniej niż lcd, czy plazmy są gorsze od lcd?? niby znalazłem tu na elektrodzie już o tym temat ale troszkę bardzo stary, czy to prawda że plazma ma lepszy obraz kontrast i kąt widzenia -a jej minusem jest dużó pobór prądu i krótka żywotność ekranu?? proszę o odpowiedź

• #5 16 Lip 2008 21:55
    airbites
    Poziom 22