Forum elektroda.pl

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

LG DVD/CD RECEIVER LH-T250SC, brak głosu z AUX i Radia

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> DVD/VCR/Kamery Serwis -> LG DVD/CD RECEIVER LH-T250SC, brak głosu z AUX i Radia
Autor
Wiadomość
maxsiu88
Poziom 2
Poziom 2

Miasto: Nysa

Post#1 Post autora tematu 22 Lip 2008 23:15   

LG DVD/CD RECEIVER LH-T250SC, brak głosu z AUX i Radia

Witam serdecznie, od razu z samego początku zaznaczę iż jestem zielony jeżeli chodzi o tego typu sprzęt i zapytanie na które odpowiedź oczekuję jest mi potrzebne w celach informacyjnych...

A mianowicie:
Posiadam odtwarzacz DVD LG LH-T250SC - wszystko podłączone jest od dawna tak samo (głośniki antena od radia itp) dodatkowo DVD mam podłączone przez AUX z komputerem i za jego pomocą słucham muzyki. Dzisiaj wydarzyło się coś z czym się wcześniej nie spotkałem, nagle podczas słuchania muzyki coś pykło i głośniki zaczęły buczeć, po wyłączeniu i włączeniu juz wszystko było głuche. W komputerze uszkodziła się karta muzyczna (tutaj sie coś orientuje to domontowałem stara używana na PCI i wszystko działa) Problem jednak pozostał z DVD, mianowicie gdy włączę tryb CD/DVD wszystko jest ok gra jak poprzednio, ale w przypadku AUX i Radio wszystko jest głuche (po podkręceniu na fula słychać delikatnie grający subufer) i interesuje mnie co może być tego powodem i jakie według Was będą koszty naprawy (o ile da się to naprawić). Z góry dziękuje za zainteresowanie i pomoc.

Z poważaniem
maxsiu88

Temat poprawiłem [arko]
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 22 Lip 2008 23:15   

Powrót do góry

MORTEM
Poziom 22
Poziom 22

Miasto: -

Post#2 23 Lip 2008 07:54   

Re: Problem z DVD/CD RECEIVER LH-T250SC