Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 02 Sie 2008 10:57
    Kamilloo
    Poziom 13  

    Witam

    W mojej astrze centralny zamek nie reaguje na pilota ( w kluczyku ), zamykanie i otwieranie z kluczyka działa poprawnie. Bateria w kluczyku jest nowa, diodka się świeci przy wciskaniu przyciskw.
    Znalazłem na forum ops jak synchronizować kluczyk i go programować, robiłem to wg. tej instrukcji:

    1. kluczyk na zapłon
    2. Po 30 sek. wcisnąć któryś zprzycisków, zamek powinien się zamknąć i otworzyć.

    Więc ta receptura nie zdaje egzaminu, zastanawiam się czy jest w tym aucie jakiś odbiornik radiowy który przekzuje sygnały do sterownika centralnego zamka. Z tego co słyszałem to podobno jest to już zaimplemetowane w samym sterowniku.

    Brak mi już pomysłów...

  • #2 02 Sie 2008 11:01
    cardiag
    Poziom 30  

    to zostaje tylko tech.
    Niektóre modele nie chcą się tak synchronizować.
    (30s to czas zbędny) klikaj od razu.

  • #3 13 Mar 2009 22:06
    Krick1987
    Poziom 24  

    Witam,
    mam ten sam problem z centralnym zamkiem w astrze G.
    Pilot nie chce się zaprogramować odkąd kupiłem auto.
    Z kluczyka central normalnie działa, bateria nowa itp.

    Z racji, że jest bałagan w instalacji elektrycznej ( brak podświetlenia konsoli środkowej, wyświetlacz nie działa )
    wpadłem na pomysł, że może nie dochodzi do centralki + po przekręceniu stacyjki ( logicznie myśląc centralka musi wiedzieć kiedy kluczyk jest przekręcony, skoro programowanie wymaga właczenia zapłonu ).
    Niestety jest to moja tylko teoria i dlatego prosił bym o opinie i ew. schemat podłączenia centralki.

  • #4 13 Mar 2009 22:18
    autoas
    Poziom 41  

    A praktyka jest taka, że po włączeniu zapłonu to natychmiast trzeba nacisnąć zamknij/otwórz
    I na to jest czas 10s

  • #5 13 Mar 2009 22:26
    Krick1987
    Poziom 24  

    Niestety też nie działa :)

    Dodano po 6 [minuty]:

    Dodam, że jeszcze nie swieci mi się oświetlenie wnętrza i nie wiem czy to też może mieć wpływ ( centralaka widzi, ze np drzwi sa otwarte ).
    Może ktoś ma schemacik tej centralki??? obszukałem w googlach, ale nie znalazłem.

  • #6 13 Mar 2009 22:35
    lysy1980
    Poziom 29  

    Schematu centalki pewnie nie znajdziesz,
    Oswietlenie wnetrza calkowicie nie swieci? Czy to po wlaczniu recznym, otwarciu drzwi kluczykiem lub uchyleniu drzwi?
    Nie wiem dokladnie jak w Astrze ale w Vectrze B i C czy Omegach B i BFL (tzw. C) oswietleniem wnetrza steruje centralka zamka. Jesli nie zapala sie w zadnej sytuacji - sprawdz bezpieczniki ja mialem podobny numer w Omedze - centralny otwieral mi drzwi kluczykiem - na pilota nie reagowal, nie swiecil wyswietlacz - spalony byl bezpiecznik.

    Inna opcja to taka ze pilot nie jest wprogramowany do centralki - procedura opisana wyzej to tylko synchronizacja - nie wprogramujesz tak pilota nawet jesli kupisz nowy sprawny - trzeba jechac na TECH-a

  • #7 13 Mar 2009 22:49
    Krick1987
    Poziom 24  

    Właśnie wcale się nie pali, bezpieczniki sprawne.

  • #9 14 Mar 2009 11:41
    Krick1987
    Poziom 24  

    No niestety tylko do tych schematów dotarłem.

  • #10 14 Mar 2009 15:01
    707067
    Usunięty  
  • #11 14 Mar 2009 15:49
    Krick1987
    Poziom 24  

    Radio się wyłancza, brzęczyk nie działa :)

  • #12 14 Mar 2009 15:56
    powidz
    Poziom 20  

    Odłącz wtyczkę radja i spróbuj z synchronizowac.

  • #13 14 Mar 2009 18:10
    Krick1987
    Poziom 24  

    Niestety też nie pomaga, ale i tak nie widzę związku, bo do mojej kostki tylko wchodzi masa, + z aku i + po stacyjce.

    Dodano po 1 [godziny] 13 [minuty]:

    PS. orientuje się może ktoś czy schemat z vectry B / zafiry będzie taki sam jak w astrze?

    Dodano po 57 [minuty]:

    Dostałem się się do sterownika CZ i nie ma tam żadnego kabla, który by dawał + po stacyjce.
    Są dwa kable czerwone - grubszy, na którym jest cały czas 12v i cienki czerwony i tu wg mnie powinien być + po stacyjce, ale nie jestem pewien i nie chce ryzykować.

  • #14 14 Mar 2009 20:24
    zunek
    Poziom 12  

    Schemat z zafiry powinien pasować, na cienkim czerwonym przewodzie powinien być plus po włożeniu kluczyka.Sprawdź bezpiecznik 1,15 w starszym modelu lub 3,21 w nowszym(z małymi bezpiecznikami)

  • #15 14 Mar 2009 20:38
    Krick1987
    Poziom 24  

    Bezpieczniki ok, ale zmostkowałem na chwilę i zsynchronizowało :D i działa central z pilota :) teraz tylko pociągne kabel ze stacyjki pod ten czerwony cieńszy i będzie ok. Dzięki za odpowiedzi.

  • #16 14 Mar 2009 20:43
    lysy1980
    Poziom 29  

    Po fragmentach schematu widze ze + po stacyjce powinien byc na czarnym kabelku z bezpiecznika 1.15 ktory leci przez zlacze X1 do centralki

  • #17 14 Mar 2009 20:55
    Krick1987
    Poziom 24  

    No ja na schemacie z zafiry albo vectry b ma czerwony ze złącza x1. Czarnego kabla wogóle tam nie mam :)

  • #18 14 Mar 2009 22:12
    lysy1980
    Poziom 29  

    Grunt ze dziala - mozesz popatrzec zlacza po kolei jak chcesz miec wszystko jak w oryginale, a jak Ci nie zalezy to kabel na skrooty i tez bedzie OK.
    Pozdrawiam

  • #19 14 Mar 2009 22:26
    Krick1987
    Poziom 24  

    Jak nie dam rady to pojade na skruty :) jeszcze zostało mi kilka felerów instalacji do porawy.
    Szkoda, że schematy do Astry G znalazłem tylko w języku włoskim :P i kilka stron w języku PL.

  • #20 15 Mar 2009 19:06
    tomekkoszalin87
    Poziom 14  

    Koledzy tak na przyszłość to z tym programowaniem jest tak że włącza się zapłon i później kilkakrotnie przyciska się przycisk zamknięcia drzwi aż do zadziałania centrala i powinno być oki. a jeśli chodzi o schematy tego pojazdu to na torrentach trzeba sobie znaleść TIS Opel i beda schematy do każdego samochodu. pozdrawiam i miłego grzebania w instalacji

  • #21 20 Gru 2009 21:54
    kstilger
    Poziom 2  

    Nie będę zakładał nowego wątku, bo temat synchronizacji pilota astry już był wałkowany wiele razy.

    U mnie w Astrze 1.4 MID '99 a fabrycznym immobiliserem i autoalarmem (na pilocie napis SILICON - jeśli to w czymś może pomóc mogę zamieścić zdjęcie pilota) sposób z przekręceniem kluczyka w pozycję 2 i wciskanie guzików na pilocie nie działa. Nie miałem okazji wcześniej synchronizować, bo działało cały czas poprawnie. Pilot uruchamiał centralny zamek i aktywował alarm.

    Jak doszło do problemu: auto stało kilkanaście dni nieużywane i padł akumulator, otworzyłem kluczykiem, auto udało się uruchomić podpinając akumulator z innego auta, alarm zaczął wyć alarm migać kierunkowskazy i lampka kontrolna alarmu/immobilisera na desce rozdzielczej, guziki od pilota przestały reagować, wyłączyłem pod maską syrenie za pomocą małego kluczyka, przestało wyć, dalej migało. Pod deską poniżej kierownicy znalazłem przycisk na kablu, po jego kilkakrotnym przyciśnięciu kierunkowskazy przestały migać podobnie jak lampka na desce rozdzielczej.

    Próbowałem wciskać przycisk pod deską po naciśnięciu go auto wydaje dźwięk jak wcześniej był wydawany był przy aktywowaniu alarmu pilotem i mruga raz kierunkowskazami. Do czego służy ten przycisk?

    Wymieniłem baterię w pilocie na nową, również nie jestem w stanie zsynchronizować pilota. Ma ktoś pomysł co może być nie tak?

  • #22 20 Mar 2010 23:13
    theblackjack
    Poziom 10  

    Witam.
    Przeczytałem większość rad jak ustawić centralny zamek tzn jak zaprogramować kluczyk ale nic to nie dało-może jakieś propozycje to zrobić?
    1 wsiadam zamykam drzwi czkam 30 sek ustawiam klucz w pozycji 2 ,zapalają sie kontrolki -wciskam zamknij i nic.
    j.w. to samo i wciskam otwórz i też nic-doda świeci w pilocie około 3 sek.
    2.wsiadam zamykam drzwi,rygluje przyciskiem,centralny zamyka,wkładam kluczyk-przekręcam aż zapalą się kontrolki czekam 30 sek naciskam zamknij i nic-robię to samo z otwórz i też lipa-jak robię to w ciągu 10 sek też brak efektu.

  • #23 22 Mar 2010 17:22
    theblackjack
    Poziom 10  

    Doszedłem jeszcze do tego że trzymając jeden z przycisków dioda mruga przez 20 sek. ktoś wie czy w tym przypadku nie jest to synchronizacja i jak ją wprogramować do auta?

  • #24 22 Mar 2010 20:26
    rs07
    Poziom 19  

    theblackjack napisał:
    Doszedłem jeszcze do tego że trzymając jeden z przycisków dioda mruga przez 20 sek. ktoś wie czy w tym przypadku nie jest to synchronizacja i jak ją wprogramować do auta?

    Witam
    Dioda mruga gdy pilot próbuje nawiązać łączność z centralką. Gdy to się uda lub upłynie 20 sek akcja jest przerywana.
    Ja synchronizuję pilota jak opisywano. Przekręcam kluczyk i naciskam dowolny przycisk. Drzwi mogą być otwarte. Zawsze działa gdy bateria dobra.

  • #25 24 Mar 2010 11:05
    theblackjack
    Poziom 10  

    Pilot przelutowany.W dalszym ciągu brak komunikacji.Czy w takim razie pozostaje wymiana modułu z pilotem?Czy jest jakiś reset który zwolni być może zablokowane linie dla mojego pilota?

  • #26 14 Sty 2011 16:38
    opel astra 17 dti
    Poziom 2  

    witam mam opla astre 2 z 99roku mam problem z centralnym z pilota programacja jest raczej ok bo z kluczyka domykam szyby ale tylko jak jest wlozony w dzwi a nie moge zamykac z pilota i otwierac co mi poradzicie co zrobic by pilot zamykal dzwi

  • #28 19 Lut 2012 18:43
    astraopole
    Poziom 1  

    Witam ! po dlugich walkach z kodowaniem pilota w końcu doszedłem..


    PATENT JAK CHO**RA..

    ASTRA G 2.0DTL 98r 3 drzwi.
    NAJWAZNIEJSZE !!!!! ___>> ODŁĄCZYĆ KOSTKĘ OD RADIA !! <<__
    bowiem doprowadzone są do niej kabelki sterujące z komputera
    odlaczacie kostke i kodujecie i na bank zadziala.

    wsiadamy do auta
    -kluczyk na zaplon
    i odrazu
    -naciskamy raz zamkniecie raz otwarcie


    jesli medota nie zadziala na otwartych ryglach. wyciagamy kluczyk zamykamy rygle

    wkladamy kluczyk powtarzamy operacje

    u mnie zaskoczylo po 2 nacisnieciu guzika.

    pozdrawiam.

  • #30 22 Kwi 2012 22:19
    Iskariote
    Poziom 9  

    Witam, ja z kolei mam taki problem z kluczykiem że "zapomina" to co mu zaprogramuje ... Poprostu przestaje działać i musze go od nowa wsadzic do stacyjki, zaprogramowac rygle se skocza itd no i działa dzien dwa dłużej krócej aż w koncu dupa, przestaje dzialac i albo: Dioda sie swieci i musze zaprogramowac (da sie nie da sie) albo dioda sie nie swieci, musze go rozebrac poszmerac, zlozyc i działa, swieci sie, ale znow musze programowac. Nie wiem o co kaman, czy mam sobie nowa centralke sprawic ? Jesli nie po polsku napisane to przepraszam :P

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty