X
  • #1 12 Aug 2008 22:50
    quss
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Witam.

    Sytacja ma sie tak:

    Jechalem autostrada w niemczech i nagle auto zaczeło szarpac, zapalila sie zólta kontrolka samochodu z kluczem check engine i po chwili silnik zamilkł. Zacholowalismy auto do serwisu A.T.U. w niemczech i chłopaki stwierdzili ze jest cos z pompą paliwa i nie potrafia tego naprawic. Teraz moje pytanie.

    Czy ktos z Bydgoszczy i okolic moglby mi zdiagnozowac auto co konkretnie sie zepsuło w opelku?. Z tego co mi mechanicy A.T.U. przekazali to pompa niby jest sprawna, bo auto jakos tam odpalili. Podejrzewam sterownik pompy, ( smierdzialo spalona elektronia i dym za silnikiem ) troche sie naczytalem o tym i wysokich cenach napraw.

    prosze o rade gdzie najlepiej sie udac ( nie chce isc do Opla bo mnie skasuja odpowiednio ) z takim problemem gdzies w okolicach Bydgoszczy.

    pozdrawiam quss
  • Helpful post
    #2 12 Aug 2008 22:53
    Removed
    Helpful post? (0)
    99 usterek to dolny sterownik, usterka obwodu zaworu przelewowego.
    Wykręcisz sterownik ( 4 śruby na klucz 10mm)-przyśrubowany do bloku silnika z tyłu, jak się blok schodzi z misą, przyślesz-naprawię.
  • #3 12 Aug 2008 23:01
    quss
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    elektrit wrote:
    99 usterek to dolny sterownik, usterka obwodu zaworu przelewowego.
    Wykręcisz sterownik ( 4 śruby na klucz 10mm)-przyśrubowany do bloku silnika z tyłu, jak się blok schodzi z misą, przyślesz-naprawię.


    Dzieki za szybka odpowiedz.

    Mowisz o miejscu z tylu silnika na dole gdzie przychodzi wiazka kabli i jest blaszka "nie dotykac wysokie napiecie" ? Napisz skad jestes, zalezy mi na czasie. Napisz mniej wiecej cene za taki zabieg. Za tydzien musze miec sprawna fure.

    pozdrawiam
  • Helpful post
    #4 12 Aug 2008 23:06
    Removed
    Helpful post? (0)
    Dokładnie tamto urządzenko, kod błedu pewnie P1622 lub coś takiego?
  • #5 12 Aug 2008 23:08
    quss
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    elektrit wrote:
    Dokładnie tamto urządzenko, kod błedu pewnie P1622 lub coś takiego?


    Nie wiem jaki kod błedu. Jutro jade po Opelka z laweta, stoi w Magdeburgu i wieziemy go do Bydgoszczy i wtedy bede mogl wymontowac co trzeba.
  • #6 16 Aug 2008 10:38
    luka_13
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    Uporales sie z ta sterka,jak tak to napisz co bylo bo mam u siebie tez takie objawy ale na testerze bledow zadnych nie znalazlem,chyba zostaje tylko uszk.mechaniczne pompy.

    Dodano po 30 [sekundy]:

    Uporales sie z ta sterka,jak tak to napisz co bylo bo mam u siebie tez takie objawy ale na testerze bledow zadnych nie znalazlem,chyba zostaje tylko uszk.mechaniczne pompy.
  • #7 16 Aug 2008 18:53
    quss
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Quote:
    Uporales sie z ta sterka,jak tak to napisz co bylo bo mam u siebie tez takie objawy ale na testerze bledow zadnych nie znalazlem,chyba zostaje tylko uszk.mechaniczne pompy.



    Wymontowalem sterownik, wyglada idealnie, nie smierdzi spalenizna. Nie wiem teraz czy dawac sterownik do regeneracji czy wymienic pompe. Nie mam mozliwosci zdiagnozowania auta. Macie jakies propozycje????
  • #8 17 Aug 2008 01:53
    vymiathatch
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    Diagnostyka w wielu przypadkach nic nie daje. Przeslij sterownik moge go sprawdzic ewentualnie naprawic.
  • #9 17 Aug 2008 08:41
    Removed
    Helpful post? (0)
    Myślę vymiathatch że wiesz co się z nim stało? :)
    Ale o tym csiiii .
  • #10 17 Aug 2008 10:59
    quss
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    elektrit wrote:
    Myślę vymiathatch że wiesz co się z nim stało? :)
    Ale o tym csiiii .


    Z naprawa sterownika moge sie pogodzic, ale jak sprawdzic czy pompa jest ok ? vymiathatch daj znac na gg 2092050 w sprawie naprawy sterownika
  • #11 19 Aug 2008 14:29
    quss
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    quss wrote:
    elektrit wrote:
    Myślę vymiathatch że wiesz co się z nim stało? :)
    Ale o tym csiiii .


    Z naprawa sterownika moge sie pogodzic, ale jak sprawdzic czy pompa jest ok ? vymiathatch daj znac na gg 2092050 w sprawie naprawy sterownika


    Dosyc ciezka sprawa. Vymiathatch naprawil modul, ale to nic nie zmienilo, pompa caly czas nie pracuje i auto nie odpala. Jest wiekszy sens podlaczac auto do komputera ? Czy kontrolka check engine powinna sie palic po przekreceniu kluczyka dwukrotnie ? Mozecie polecic jakis dobry warsztat w okolicach Bydgoszczy ? Juz brak mi sil, a sprawne auto potrzebuje na gwałt :/
  • #12 20 Aug 2008 14:45
    titu
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    witam wszystkich , mialem ten sam problem i w serwisie powiedzieli mi ze są dwa rodzaje tych sterow. Moze dostales inny ale sprawny ?
    Ja sam go sobie naprawiłem i smiga do dzis. Po kontrolkach u siebie nie mialem roznic.
  • #13 02 Sep 2008 20:54
    martocho
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Ja też mam chyba problem z pompą paliwa ale Corsa 2003 z takim motorem , a mianowicie motor zapala bez problemu jak jest zimny jak trochę popracuje i zagrzeje się są bardzo duże problemy z odpaleniem motoru , mam pompę firmy DENSO . Bardzo proszę o jakieś rady .
  • #14 22 Jan 2009 20:35
    Rmx1987
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    WItam Panowie:)
    Mozna bardzo szybko sprawdzic specjalnym specyfikiem - wystarczy go psiknac do pomby i auto odpali i bedzie chodzic jak pompa jest dobra lecz przy wysokich obrotach powyzej 3tys zgasnie automatycznie wtedy wiemy ze to prawdopodobnie koncowki mocy na sterowniku . . .
  • #15 23 Jan 2009 09:19
    robotech
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    Witam!!a co to za specyfik,mozesz podac nazwe, i gdzie to dokładnie wlać?
  • #16 23 Jan 2009 11:23
    Rmx1987
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Wiesz Panie kolego jak sie wszystkiego dowiem to sie z wami podziele bo w miare to dawno było musze sie skontaktowac z kolega.
  Search 4 million + Products
Browse Products