Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Jaką lustrzankę cyfrową kupić?

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Aparaty Fotograficzne Serwis -> Aparaty Fotograficzne Co kupić? -> Jaką lustrzankę cyfrową kupić?
Autor
Wiadomość
DotiW
Poziom 3
Poziom 3

Post#1 Post autora tematu 14 Sie 2008 09:42   

Jaką lustrzankę cyfrową kupić?

Cześć, mam problem chciałabym dokonać zakupu lustrzanki cyfrowej. Zastanawiam się jednak jaki model wybrać. Jestem amatorką jeśli chodzi o fotografowanie ale chcę kupić dobry sprzęt, który będzie mi służył także za parę lat, jak stanie się to już moją pasją. Chciałabym fotografować nie tylko znajomych, przyjaciół ale także przyrodę. Macie pomysł jaki sprzęt będzie dla mnie odpowiedni?
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 14 Sie 2008 09:42   

Powrót do góry

music
Poziom 21
Poziom 21

Miasto: Wrocław

Post#2 14 Sie 2008 09:48   

Re: Jaką lustrzankę cyfrową kupić?

Lustrzaka wraz z osprzętem to drogie hobby. Napisz jaką kwotę chcesz przeznaczyć za zakup aparatu.
Poczytaj też podobne wątki na forum.

Pozdrawiam
Powrót do góry

DotiW
Poziom 3
Poziom 3

Post#3 Post autora tematu 14 Sie 2008 10:02   

Chcę kupić sprzęt w cenie 1000-2500. Szperam i w necie, przeglądam różnie artykuły. Może wyczytam coś ciekawego. Jedak chciałam zasięgnąć porady także i na forum. Stad moje pytanie.
Powrót do góry

music
Poziom 21
Poziom 21

Miasto: Wrocław

Post#4 14 Sie 2008 11:58   

Kilka światowych firm produkuję w chwili obecnej lustrzanki. Najpopularniejsze to Canon i Nikon. Ja używam Canona co nie oznacza oczywiście, że Nikon jest gorszy.

Pieniążki które posiadasz pozwolą Ci na zakup ostatniego wypustu Canona: