X
  • #1 16 Aug 2008 10:42
    Removed
    Helpful post? (0)
    Nie mam dokumentacji do tej skrzyni, które to jest? Po analizie układu centrali hydraulicznej wychodzi mi że to to wskazane śrubokrętem, mam rację?
    Stilo selespeed-elektrozawór sprzęgła
  • Helpful post
    #2 17 Aug 2008 11:05
    adam7009
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    A,dokąd idą te dwa przewody ciśnieniowe od lewej?
  • #3 17 Aug 2008 11:08
    Removed
    Helpful post? (+1)
    lewy do wysprzęgnika, prawy gdzieś pod ściane grodziową.
  • Helpful post
    #4 17 Aug 2008 11:24
    adam7009
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    to by wyglądało ,że jest tak jak myślisz,ale to typowanie 1:3 z dużym prawdopodobieństwem.
  • #5 17 Aug 2008 11:29
    Removed
    Helpful post? (0)
    czyli dalej nic nie wiem, jeszcze może ktoś odpisze, chąć wątpie, bo to forum to już lamernia.....
  • Helpful post
    #6 17 Aug 2008 16:33
    licho23
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    tak to jest aktywator sprzęgła, w środku jest aktywator biegów parzystych dalej nieparzystych a z boku selekcji.

    jaki masz problem z tem selespeedem?
  • #7 17 Aug 2008 17:34
    Removed
    Helpful post? (0)
    Trzy błędy
    -obwód elektrozaworu sprzęgła
    -nierozpoznana pozycja biegu wstecznego
    -poślizg tarczy sprzęgła
    Był jeszcze jeden-pozycja pedału hamulca, ale to była wina czujnika.
    Problem powstal po wyontowaniu i zamontowaniu silnika.
  • #8 17 Aug 2008 18:01
    adam7009
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    A ,jeżdzi wogóle ,czy nie chce?
  • Helpful post
    #9 17 Aug 2008 18:03
    licho23
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    pod zespołem elektrozaworów na skrzyni biegów jest wziernik (gumiana zaślepka) na sprzęgło ,można podejrzeć pracę sprzęgła. Jeżeli była ingerencja w hydraulikę selespeeda trzeba zrobić odpowietrzenie układu.
    Na uruchomionym silniku w położeniu luz ,tarcza sprzęgła nie powinna obracać się, w przeciwnym wypadku może to świadczyć o zapowietrzonym układzie sprzęgła. Czy posiadasz dostęp do examinera?
  • #10 17 Aug 2008 18:05
    Removed
    Helpful post? (0)
    A właśnie, był rozszczelniany układ. Jeszcze mam podejrzenie na wtyczke łaczącą skrzynię z instalacją nadwozia, tą co jest za obudową akumulatora, ale pewnie było by więcej błędów.
    Jeździ, ale czasami wchodzi w tryb awaryjny. Ciekawe jest to, że czasami zaświeca się lampka przegrzania, jeżeli odczytam wtedy parametry ze sterownika skrzyni pod pozycją "temperatura wody" pokazuje 100 st.
  • Helpful post
    #11 17 Aug 2008 18:21
    licho23
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    sporo parametrów typu np temperatura, obroty silnika śmiga po canie między sterownikami . W razie wątpliwości trza podejrzeć co widzi ster silnika.
  • #12 17 Aug 2008 18:25
    Removed
    Helpful post? (0)
    Sterownik silnika nie wali żadnych błędów.
    A czemu skrzynia widzi maxymalne otwarcie pedału gazu jako 20%?
    Ps-jak się to odpowietrza? Nie widziałem w testerze jakiejś procedury służącej do odpowietrzania.
  • Helpful post
    #13 17 Aug 2008 18:48
    licho23
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    W dedykowanym testerze jest funkcja odpowietrzenie sprzęgła, jak również funkcja obliczenia degradacji sprzęgła . Nie wspomnę o aktywacji tzw koniec lini serwis gdzie aktywowane są wszystkie siłowniki selespeeda po kolei.
    Jeszcze raz zapytam czym trzepiesz to auto??
  • #14 17 Aug 2008 19:52
    Removed
    Helpful post? (0)
    Tester Reflex, ale nie ma problemu, mam dostęp do Examinera
  • #15 18 Aug 2008 16:32
    Removed
    Helpful post? (0)
    Zrobione.
    Cholerne makarony, nigdzie indziej by to nie przeszło.
    Dwie wtyczki ( identyczne, dwupinowe) na kablach identycznej długości.
    Jedna idzie na ten elektrozawór sterczący w bok, druga na włacznik świateł cofania.
    Pisać więcej, czy to wystarczy?
  • #16 18 Aug 2008 16:52
    bartek_j
    Level 35  
    Helpful post? (0)
    Buehehehe

    Dobrze że przy zapiętym wstecznym się serownik nie usmażył. O ile wyłącznik taki zwykły zwierny.
  • Helpful post
    #17 18 Aug 2008 20:47
    licho23
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    Rozłożenie dowolnego urządzenia na części jest proste, ponowne jego złożenie, tak żeby działało, jest niemożliwe.:D
  • Helpful post
    #18 18 Aug 2008 21:55
    adam7009
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    usterki są zazwyczaj proste,tylko lokalizacja ich trudna.
  Search 4 million + Products
Browse Products