| Author |
bobi70 Poziom 12

|
16 Aug 2008 17:37 Sterowniki Mollera czy się to da zrobić? |
|
|
|
Witam. Mam wisielczy pomysł. Nie znam się na tym ale próbuję i to z jakimiś efektami.
Jestem ogrodnikiem. Chcę pobudować tunel ogrodniczy profesjonalny poza miastem.
Do obsługi tego tunelu chcę zainstalować sterownik programowalny (Mollera lub inny).
Sterownik ma wykonywać następujące funkcje:
1-reagować na zmiany temperatury wewnątrz i w przypadku kiedy przekracza ona zadany próg uruchamiać otwieranie wietrzenia.
Wietrzniki maja dwa położenia krańcowe przy ON i OFF.
2-Reagować na zmianę prędkości wiatru. W przypadku kiedy prędkość wiatru przekroczy zadany próg wykonać awaryjne zamknięcie wietrzników i zablokować ich otwarcie poki działanie czynnika nie ustanie.
3-W przypadku kiedy prędkość wiatru będzie zbyt duża by uruchomić wietrzenie a temperatura wewnątrz przekracza zadany próg włączyć wewnętrzne wentylatory.
Niby niezbyt trudna aplikacja. Tym bardziej, że prawie taka jest gotowa w necie.
Jest jednak jeszcze jeden warunek.A nie wiem czy sterowniki tego typu mogą to realizować i w jaki sposób.
W miejscu sterowania tzn gdzieś tam w polu. Będzie dostęp do internetu. Chciałbym żeby zdalnie mieć dostęp do monitorowania stanu obiektu i zmiany zdalnie ustawień.
Są 2 na to sposoby. Jeden znając parametry komputera podlogowywać sie zdalnie do pulpitu, a drugi wchodzić bezpośrednio na urządzenie.
Czy to się da zrealizować z założeniem dostępu zdalnego do sterowania i monitoringiem stanu na wspomnianym sterowniku?? A jeśli nie to co powinienem zrobić.
Podkreślam raz jeszcze. Jestem laikiem w tych sprawach i prosiłbym o możliwie czytelne odpowiedzi. Chętnie skorzystam z pomocy jeśli chodzi o napisanie potrzebnych aplikacji.
Dziękuję z góry za wskazówki.
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
16 Aug 2008 17:37 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
falowniki.com Poziom 18

|
16 Aug 2008 20:28 Re: Sterowniki Mollera czy się to da zrobić? |
|
|
|
Witam,