Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 10 Wrz 2008 12:01
    safin
    Poziom 14  

    Witam, mam problem z moim Mondeo, chodzi oto że nie pali... Jak do tej pory palił od strzała, ale kiedyś jadąc zaczął gasnąć... myślałem że to filtr paliwa już zapchany, więc go wymieniłem, jeszcze przy okazji okazało się że padła pompka ręczna przy filtrze. Została wymieniona razem z filtrem... od tej pory mam problem żeby samochód odpalić, tzn. pompka robi ciśnienie takie że niemożna już jej wcisnąć a gdy zdejmę rurkę zwrotną to niemoge przelać pompy, wygląda to tak jakby coś w pompie było zatkane... Auto czasami złapie ale ponownie gaśnie... Co może być?

    z góry dzięki za pomoc

  • #2 10 Wrz 2008 19:16
    wopor
    Poziom 32  

    witam, po pierwsze odkręć lekko przewody ciśnieniowe do dwóch wtryskiwaczy i zobacz czy wypłynie paliwo pompując reczną pompką lub zakręć rozrusznikiemjak wyplynie dokręć, po drugie sprawdż czy zawór odcinający sięwłącza, powinien kliknąć jak włączysz zapłon jak nie to połącz go oddzielnym przewodem z aku i zobacz czy klika, jak nie to pewnie zawór do wymiany, i to pewnie jest przyczyna, możliwe że zacina sięten zawór sprubuj go umyć tylko uważaj bo wypadnie tłoczek ze sprężynką jak go wykręcisz ,powodzenia

  • #3 10 Wrz 2008 21:17
    stacho918
    Poziom 13  

    Zapowietrzona pompa.Zdejmij przewód paliwowy przy pompie,który idzie od filtra,pompuj aż nie będzie powietrza.Odkręć przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach.Zakręć rozrusznikiem aż zacznie wypływać paliwo,dokręć,odpal.Jeśli nie, jeszcze raz

  • #4 10 Wrz 2008 21:37
    rico37p
    Poziom 28  

    Dzisiaj też przyciągnięto zapowietrzone MONDEO do mnie . Leczenie polegało na tym że ja pompowałem pompką ręczną a klient kręcił rozrusznikiem .Po trzech próbach auto zaskoczyło i zdechło po następnych dwóch paliłó już normalnie. Powodzenia.

  • #5 10 Wrz 2008 21:52
    numerek12
    Poziom 21  

    czytając takie posty bardzo się cieszę że wymieniłem pompę lucasa na boscha ...:)

    niedawno zapomniałem wlać paliwka do baku - przywiozłem w kanistrze wlałem zakręciłem 3 razy i po sprawie

    jak była pompa lucasa to olaboga

  • #6 11 Wrz 2008 14:24
    safin
    Poziom 14  

    Ale pompując paliwo pompką ręczną to przy zdjętym przewodzie zwrotnym powinno paliwo się przelewać?? A się nieprzelewa...

  • #7 11 Wrz 2008 17:46
    wopor
    Poziom 32  

    witam, odkręć przewód(y) na wtryskiwaczach i zakręć lub ręczna pompką, jak wypłynie paliwo to zakręć , sprawdz ten zawór odcinający, i tyle ,powodzenia

  • #8 12 Wrz 2008 17:21
    Usunięty
  • #9 23 Mar 2010 10:01
    Maniek1981r
    Poziom 10  

    dopisze sie do tematu choc nie wiem czy napewno, wczoraj jechalismy z kolega jego mondeo 1.8td i nagle poszedl z rury czarny dym strasznie az nic nie bylo widac , obroty skoczyly na maksa i silnik zgasl i juz nie chce odpalic wcale teraz od czego zaczac szukac usterki ?
    dzieki za odpowiedzi

  • #10 24 Mar 2010 03:34
    Maniek1981r
    Poziom 10  

    byl zapowietrzony, pare razy podpomowalismy i zapalil ale jak mu sie da gazu to sam lapie wysokie obroty tak do 3 tys i pozniej o chodzi

  • #11 16 Maj 2010 00:21
    robert-ziobro
    Poziom 1  

    Mam forda mondeo ktogry przejechal 300tys.km.Mialem ten sam problem 2-krotnie, dopòki nie zalozylem zaworu zwrotnego miedzy filtrem a podgrzewaczem paliwa(gòwno) prawda,ze pompa boscha jest w czym kolwiek lepsza,za duzo wymaga od turbiny.Nigdy nie mialem problemòw z odpaleniem nawet przy -25°.Pozdrawiam Robi

  • #12 10 Kwi 2013 01:01
    ratmed24
    Poziom 2  

    sprawa z zapowietrzaniem i ciężkim odpalaniem kilka rad ode mnie:
    -wywalić podgrzewacz paliwa
    -wymienić przewody paliwowe i te szybko złączki -zwykłe przewody plus opaski lepiej będą trzymać
    -można wywalić ten filtr paliwa z pompka bo kupę z nim problemów wstawić filtr z innego auta i dodać zwykła pompkę ręczna (gruchę),
    - przed pompą wtryskową dodać zawór zwrotny zapobiegający cofaniu się paliwa
    - dbać o świece żarowe, rozrusznik(bo często w tych modelach padają)
    -wymieniać filtr paliwa razem z olejem - oryginał kosztuje ok 15 zł

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty