FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

WZMACNIACZ ... JAKIE GLOSNIKI WYBRAC ??

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Audio Service -> WZMACNIACZ ... JAKIE GLOSNIKI WYBRAC ??
Author
Poziom 14
Poziom 14

Post#1 Post from the author of the topic 03 Mar 2004 09:39   

witam mam rebusa skladam sobie glosniczki bede o mocy min okolo 100 W max 150-200 chce zakupic jakis wzmacniacz np taki http://pp.allegro.pl/show_item.php?item=21631837 ... chodzi mi o to czy warto kupowac glosniki 4 Omowe czy 8 bo z tegoco widze na 4 mozna wyciagnac wiecwej mocy jestem zielony licze na jakies trafne podpowiedzi bo musze cos sklepac na sobotnia impreze jest opcja ze bedzie to wzmacniacz hmm LOEWE A-100 4 kanalyale nie mam pojecia o parametrach nic na nim nie jest napisane (z lat 80-ych) ..pytanie czy wtedy byly wzmacniacze ktore "osluza" 4 omy, nie chce budowac zestawu na domyslach bo czy moze sie cos spalic jesli beda dobarne 4 omowe z 8 omowym wzmacniaczem powiedzmy ze ma 4*40 W ? jak mowilem jestem zielony w tych sprawach dopiero lykam wiedze dlatego jesli pokalezcylem temat z gory sorki
pzdr i licze na podpowiedzi
Back to top

Google

Google Adsense

Post# Post from the author of the topic 03 Mar 2004 09:39   

Back to top

k.marcin
Poziom 17
Poziom 17

Post#2 03 Mar 2004 09:44   

Jeżeli wzmacniacz jest na 8 Ohm a dasz mu 4ohm'owe głośniczki jest całkiem spora szansa że spalisz końcówki mocy w tym zmacholu... musisz to sprawdzić.. no chyba że na wzmacniaczu jest tez napisane 4 ohm'y wtedy luz... zależy to jeszcze od zmachola.. Niektore maja 8 napisane a wytrzymuja tez czasami 4ki ale to na własne ryzyko :) ...
Back to top

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Audio Service -> WZMACNIACZ ... JAKIE GLOSNIKI WYBRAC ??
Page 1 of 1
Similar topics
jakie ogrzewanie wody wybrac?? (2)
jakie glosniki do takiego radia ?(?) (22)
Akumulatorki AA - jakie wybrac? (13)
Jakie głosniczki wybrac ? (1)