Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizor 32" , do 3000zł

satsun 20 Wrz 2008 12:53 3476 13
  • #1 20 Wrz 2008 12:53
    satsun
    Poziom 15  

Witam,
    chciałbym kupić telewizor, nie jestem zdecydowany i nie znam się na tym więc pytam tutaj.

Interesuje mnie telewizor raczej 32" w ostateczności 37"
    - źródło to Cyfrowy Polsat, czy będzie HD, nie wiem, może w niedalekiej przyszłości, gdy się dekoder zmieni... Czasami może coś z komputera.
    - odległość od ekranu to min 2m, a max jakieś 4.5m
    - Cena do 3000zł, no jak przekroczy trochę to też może być.
    - Co do FullHD, HD itp nie mam preferencji, jest mi to w sumie obojętne, byle był wyraźny obraz. Ale wiadomo trzeba iść na przód wink.gif
    - Konsole itp nie przewidziane, chyba że z komputera gry.

Nie jestem zdecydowany, aktualnie myślałem o Sharp LC-32XL8E
    Widziałem że gdzieś była polecana wersja 37", ale co do wersji 32" nie jestem pewien.

Sam już nie wiem na co się zdecydować, tv jest bardzo dużo, nie chcę zapłacić dużo, a za kilka miesięcy się okaże że już jest stary etc.
    Czy warto inwestować z FullHD przy 32" ?
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1098844.html tutaj widzę podobne TV, ale cena niższa, być może coś z tamtych by się dało wybrać. Wiadomo im taniej tym lepiej.
    Mam nadzieję, że pomożecie w wyborze.

Pozdrawiam

• #2 20 Wrz 2008 13:45
    kamiljan1
    Poziom 23  

W tym tygodniu uruchamiałem 4 szt. LG 32 PC 51 plazma przy sygnale z anteny naziemnej i Polsatu na LCD takiego obrazu nie uzyskasz chyba że dekoder HD. Kamil

• #3 20 Wrz 2008 14:03
    satsun
    Poziom 15  

LG odpada, przez firmę, jakoś im nie ufam.