Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Toyota Sienna - instalacja gazowa

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Instalacje Gazowe -> Toyota Sienna - instalacja gazowa
Autor
Wiadomość
Stary1952
Poziom 22
Poziom 22

Miasto: Podkarpacie

Post#1 Post autora tematu 23 Wrz 2008 10:38   

Toyota Sienna - instalacja gazowa

Toyota Sienna Van rocznik 2006 3.3l sprowadzona z USA czy warto zakładać instalację gazową . Skąd moje pytanie - słyszałem taką opinię , że silnik w tym samochodzie ma " cienkie " zawory i na gazie dosyć szybko się zużywają . Jestem laikiem w tym temacie i chciałbym uzyskać jakąś poradę od fachowców . Słyszałem o instalacji gazowej z dodatkowym smarowaniem zaworów . Jaką instalację ewentualnie założyć , koszt nie jest elementem decydującym . Dodam jeszcze : przebieg 50000km , zużycie benzyny trasa 10l miasto 13l/100km . Moje roczne przebiegi to ok 30000 km.
Pozdrawiam .
Powrót do góry

djmarcin16
Poziom 8
Poziom 8

Miasto: Płock

Post#2 23 Wrz 2008 13:52pomocny post - solucja   

Re: Toyota Sienna - instalacja gazowa

kolego do takiej TOYOTY bez problemu zakłada się gaz lecz dobrej marki i niestety drogi ale nie wyskakują błędy i niema z nią żadnych problemów jeśli boisz się o zawory można założyć lubryfikator i masz dodatkowe smarowanie wtedy niema prawa nic się dziać podsumowując do sienny tylko i wyłącznie AGIS CAN/OBD ( bo inaczej będą błędy sądy ) + lubryfikator i masz sprawę z głowy i oczywiści bez strat mocy
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 23 Wrz 2008 13:52pomocny post - solucja   

Powrót do góry

Stary1952
Poziom 22
Poziom 22

Post#3 Post autora tematu 23 Wrz 2008 14:24