Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 03 Paź 2008 13:41
    Jerzy119
    Poziom 9  

    Ten silnik w Audi jest podatny na awarię napędu pompy oleju i chciałbym zrobić przeróbkę w instalacji powodującą natychmiastowe wyłączenie silnika po spadku ciśnienia oleju do zera. Podobno takie zabezpieczenie jest zamontowane fabrycznie w silniku Audi 3.0 TDI. Proszę o opinie na ten temat i polecenie warsztatów lub fachowców, którzy mogliby i chcieli
    to zrobić (ew. na PW).

  • #2 03 Paź 2008 14:11
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    A może lepiej wymienić napęd, koszt niewielki, tylko demontaż i montaż dochodzi.
    Lepiej zapobiegać niż leczyć.

  • #3 03 Paź 2008 17:04
    Jerzy119
    Poziom 9  

    Niewielki to jest koszt części-13zł, ale montaż jest skomplikowany.Żeby się dostać do miski olejowej trzeba zdemontować zawieszenie , a na koniec jeszcze ustawiać zbieżność. W nieautoryzowanym serwisie typu Bosch serwis ''zawołali'' za to 900 zł. I cały czas nie ma pewności czy stary zabierak nie chodziłby jeszcze 100tys.km, a nowy nie padnie za 5tys.

  • #4 01 Mar 2010 13:10
    mmzajcu
    Poziom 25  

    Moge dołączyć się do pytania bo także stanołem przed taką sytuacją. Rozsypał się napęd pompy olejowej przy okazji zatarła turbina mimo że auto zgasiłem pratkycznie po 100metrach. Po naprawie 2miesiące i znowu to samo. Czy mechanik robi mnie w h....................... czy poprostu nie obejdzie się bez wymiany całego układu napedowego pompy olejowej. Ma ktoś może jakieś materiały jak to wogóle wygląda.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty