Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Scania 124g - problemy z odpalaniem.

1991keda 06 Paź 2008 15:35
  • #1 06 Paź 2008 15:35
    1991keda
    Poziom 14  

    Wiec jest to SCANIA 124g z 360 konnym silnikiem i mam problem z jej odpalenie odpala ale w trudzie czasami musi dłużej zakręcić...Podejrzewam coś z tym układem odpalania tą cewką elektryczną od gaszenia ponieważ wszsytkie zaworki sa wymienione w pompce i zwrotne a mimo to jak pompuje ręcznio to zeby zaworek od powrotu zagrał to muszę dużo razy wcisnąć i po chwili znów tego ciśnienie nie ma...a i jak filtr odkręciłem to pół było paliwa a pół powietrza choć był odpowietrzany nie wiem zalałem go do pełna ale to samo moze zły filtr kupuje jaki powinien być??

    Mam jeszcze problem związany z tym ze jak uruchomię dawasto jest to dl1c czy jakoś tak i jest oryginalny sterownik i jak ustawie temperatupre ponizej 10 znaczy tą skale to dewasto mi sie włącza i wyłacza i swieca działa cały czas i mi rozładuje bateria a jak ustawi 11 to działa noramlnie jaka moze być tego przyczyna...

    Pozdrawiam Adrian....

  • #2 06 Paź 2008 20:29
    Dudi2007
    Poziom 15  

    trudność przy odpaleniu niedobór paliwa filtrze może być spowodowany nieszczelnością przewodu paliwowego zasilającego lub jakąś uszczelką przy filtrze nie musi tam kapać paliwo ale zasysane jest powietrze lw pompie wtryskowej też jest zawór zwrotny na przewodzie nadmiarowym

  • #3 08 Paź 2008 14:22
    1991keda
    Poziom 14  

    aczy w twojej scani też tak jest z tym dewastem. I jak odpalasz to odrazu zapali czy musi raz przekręcić...

  • #4 08 Paź 2008 14:36
    Dudi2007
    Poziom 15  

    nie mam scani tylko jestem mechanikiem a o webasto to zadużo nie wiem bo tego nie naprawiam

  • #5 08 Paź 2008 19:55
    1991keda
    Poziom 14  

    A jak jest z tym odpalaniem...raz przekreci czy od razu pali a i jak gasze to po chwili a mam jeszce dafa i on od razu gasnie jak przekręce kluczykiem..

  • #6 11 Paź 2008 08:38
    Dudi2007
    Poziom 15  

    gaszenie silnika po chwili może być spowodowane przycinajączym sie cewką gaszenia ,chyba że gaszenie odbywa się za pomocą silownika pnełmatycznego wtedy należy ewentualnie wyregulować

  • #7 11 Paź 2008 13:16
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Witam.
    Nie gaś silnika kluczykiem tylko "na biegu"- wyeliminuje to wyŁączenie elektrozaworu. Wtedy spróbuj odpalić ponownie. Jeśli odpala źle :arrow: pompa kaput.

  • #8 22 Paź 2008 21:26
    piotr682
    Poziom 10  

    najpierw sprawdz filtr paliwa (jak masz to odstojnik),przewody paliwowe,albo zaworek zwrotny na powrocie bo w volvie to lubi padać i wtedy jest problem z odpaleniem

    Dodano po 39 [sekundy]:

    najpierw sprawdz filtr paliwa (jak masz to odstojnik),przewody paliwowe,albo zaworek zwrotny na powrocie bo w volvie to lubi padać i wtedy jest problem z odpaleniem

  • #9 24 Paź 2008 00:25
    leszek_gd
    Poziom 10  

    opisz dokładnie jaki masz silnik w tej scani . wiem że 12 litrowy ale czy pde czy hpi :)

    Dodano po 5 [minuty]:

    piotr682 napisał:
    najpierw sprawdz filtr paliwa (jak masz to odstojnik),przewody paliwowe,albo zaworek zwrotny na powrocie bo w volvie to lubi padać i wtedy jest problem z odpaleniem

    Dodano po 39 [sekundy]:

    najpierw sprawdz filtr paliwa (jak masz to odstojnik),przewody paliwowe,albo zaworek zwrotny na powrocie bo w volvie to lubi padać i wtedy jest problem z odpaleniem
    nie ten model scani tam nie ma odstojnika . prawdopodobnie padł smok w zbiorniku paliwa

  • #10 24 Paź 2008 15:31
    1991keda
    Poziom 14  

    a nie wiem jaki tam jest silnik czy one sie róznią wiem że pompa jest mechaniczna zadnej elektroniki nie ma przy silniku oprócz cewki do gaszenia...

  • #11 24 Paź 2008 18:09
    leszek_gd
    Poziom 10  

    1991keda napisał:
    a nie wiem jaki tam jest silnik czy one sie róznią wiem że pompa jest mechaniczna zadnej elektroniki nie ma przy silniku oprócz cewki do gaszenia...
    ok. wymień zaworek zwrotny . jest on za pompa paliwa na powrocie do zbiornika .

  • #12 24 Paź 2008 21:12
    1991keda
    Poziom 14  

    on działa do słychać jak gra po naciśniejciu kilka krotnie pompki czyli ciśneinie sie wytwarza i przepuszcze pod wpływem ciśnienia

  • #13 23 Lis 2008 17:18
    kraf
    Poziom 2  

    WITAM mam kilka Scani i problem o jakim tu czytam to zbyt małe cisnienie paliwa po pompce zasilajacej. W 360 LATWY dostęp. Jak kolega pisal, moze nieszczelnosc jednak czesciej kiepskie zaworki w pompce( cala kosztuje ok 250zł).

  • #14 27 Lis 2008 16:32
    1991keda
    Poziom 14  

    A jakiś link do tego albo zdjecia bo nie iwem o co chodzi...i gdzie to można kupić??

  • #15 07 Maj 2009 22:22
    d_a_f
    Poziom 9  

    Witajcie ..
    mam problem w Scani 114g 340km
    i problem jest taki że niemoge jej zgasic. wymieniłem zawór na pompie od gaszenie i ta cewke co jest na ty zaworze i dalej to samo. Czy powodem moze byc zbyt małe cisnienie paliwa?;>

  • #16 10 Maj 2009 11:39
    d_a_f
    Poziom 9  

    Problem z gaszeniem rozwiązany.Wymieniłem pompkie zasilającą ijest OK.

  • #17 17 Maj 2010 13:27
    wlodarczykkarol
    Poziom 2  

    witam mam pytanie gdzie kupic zawór gaszenia do scanii, nie moge go nigdzie znalezc, dajcie znac.

  • #18 24 Wrz 2013 20:49
    Adam Sewera
    Poziom 2  

    Witam , mam problem ze SCANIA 420 HPI silnik ma wibracje cos z elektoniką lub osprzetem ,pompowtryski były przełożone z innego somochodu bez efektu jednostka sterujaca i cewki też , dalej są te drgania jak by się mylił czy coś w tym rodzaju siły nie stracił. Może ktoś coś podpowiedzieć będę wdzięczny

    Moderowany przez manta:

    3.1.19. Zabronione jest publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych.

    3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.

    Załóż nowy temat, we właściwym dziale.

    Kosz.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty