Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search | Register | Log in



SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie .


  Main Page -> Forum Index -> TV Service -> Plasma LCD TV Service ->SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie . Post new topic  This topic is locked 
Author
Hide the left column
Show left column Message
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#1 08 Nov 2008 17:15  Topic author   

SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie .


Witam- mam nowy lcd Samsunga. Wada polega na samoczynnym wyłaczaniu sie do standby i włącza sie ponownie i tak robil kilka razy pod rząd - oddalem do serwisu Samsunga - naprawa modułu smps.Po 3tygodniach oddali sprzęt - kilka dni bylo ok bo chodzil krotko kilka godzin na dzień - raz odpalony rano i wieczorem znowu to samo wyłączenie i włączenie i tak 3 razy pod rząd ! Oddalem do serwisu 2 raz - znowu 3 tygodnie - i co ? Stwierdzili ,że u nich nie wystapila usterka- masakra - oddali i dzis odpalam od rana i znowu wieczorem sie wyłaczyl - wlaczyl ech mam juz dosc - - z serwisu powiedzieli ,że to moze byc cos u mnie nie tak - zebym uziemil tv - itp. Do tv jest podpiety bluray i antenowka zwykla ze wzmacniaczem i glosniki - dzis sie wylączyl na blurayu - i teraz pytanie co z tym fantem ? Ktos ma jakies pomysly ?

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
zdzich42
Level 39
Location: Beuthen O/S
Joined: 08 Dec 2001
Posts: 6532
Helped: 438
Post rating: 48
zdzich42
Level 39
Post#2 08 Nov 2008 19:32    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Miałem taki przypadek w terenie. Inna bajka, inny Tv ale motyw ten sam. TV wyłączał sie do standby i to w przypadkowych momentach. Przyczyna była banalna, iskrząca instalacja zasilajaca. Scenariusz był taki zaiskrzyło - TV w standby. Udowodnij to sobie sam, wyjmij wtyczkę sieciową grającego TV na chwilę z gniazda sieciowego, następnie włóż ponownie. Tv pozostanie prawdopodobnie w standby.

Helpful post? + 0
See also:
16.11.2013 [Kupię] Matryce chętnie kupię
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#3 08 Nov 2008 20:12  Topic author   

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


I zrobilem jak piszesz wyjąlem wtyke i wlożylem i wlączyl sie normalnie - odpalil i chodzi program tv - jakie inne mozliwości ?

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
rafalski_crx
Level 9
Location: k/Warszawy
Joined: 18 May 2007
Posts: 7
rafalski_crx
Level 9
Post#4 08 Nov 2008 21:26    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


mam taki sam przypadek, samsung le46a656 , jakieś 5 miesięcy temu włączał się i wyłączał się sam, to minęło i dziś ponownie to samo :(

od strony zasilania jest wszystko ok, uziemienie sprawne , sam robilem pomiary elektryczne instalacji w budynku jest ok

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#5 08 Nov 2008 22:21  Topic author   

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Więc musi być to jakaś wada w samym tv - mi proponowali zrobić uziemienie do tv - nie wiem moze się przegrzewa szaleje wtedy jak dłużej chodzi np. ok.6,7godzin ciągłej pracy - u kolegi też sie wyłącza też samsung 42cale - serwis napisał ,ze nie stwierdzono usterek :) pytalem jak to mozliwe - powiedzieli ,że u nich chodzil non stop i ani razu się nie wyłaczy w ciągu 3 tygodni - czy jest tu jakiś magik - ew. może to oddać komuś kto naprawdę zna ten sprzęt - proszę o pomoc i sugestie bo już mnie szlag trafia na takie coś - 6tygodni sprzęt nowy w serwisach to jakas paranojaaaa.

Helpful post? + 0
Back to top
zdzich42
Level 39
Location: Beuthen O/S
Joined: 08 Dec 2001
Posts: 6532
Helped: 438
Post rating: 48
zdzich42
Level 39
Post#6 08 Nov 2008 22:57    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Reklamuj do skutku. Inaczej zostaniesz z wadliwym sprzętem.

Helpful post? + 0
See also:
16.11.2013 [Kupię] Matryce chętnie kupię
Back to top
rafalski_crx
Level 9
Location: k/Warszawy
Joined: 18 May 2007
Posts: 7
rafalski_crx
Level 9
Post#7 09 Nov 2008 09:48    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Jeszcze jedna uwaga, te załączenia i wyłączenia są sygnalizowane dźwiękami z panela dotykowego, czyli wygląda to tak jakby ktoś to robił z palucha


Do takiego tv 46cali przyjedzie serwis, czy sam mam go dostarczyć? jest trochę duży...:)


Teraz przestał działać panel dotykowy, zero reakcji, pozostaje tylko pilot :( , ciekawe co dalej padnie.....

Helpful post? + 0
Back to top
DIGITAL-PRO
Level 23
Location: Skierniewice
Joined: 21 Dec 2003
Posts: 446
Helped: 53
Post rating: 7
DIGITAL-PRO
Level 23
Post#8 09 Nov 2008 10:40    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Witam

Przerabiałem temat z takim TV na gwarancji .Klient zglłosił taką usterkę jak twoja .Odbornik bronił się tydzień grając non stop.Po tygodniu okazało się ,że jednak wyłącza się.W moim przypadku był uszkodzony moduł T-Con.Tylko,że mój klient przypomniał sobie,że przed wyłączeniem pojawiały się na ułamek sekundy dziwne kolory.Wyłaczenia były nieregularne i niezależne od czasu pracy.
Do TV od 26 cali(w samsungu) w górę przyjeżdża serwis i odbiera TV i go odwozi po naprawie.

Pozdrawiam

Dodano po 6 [minuty]:

Jeżeli przestał działać panel to ,albo uszkodzona klawiatura lub płyta główna.

Helpful post? + 0
Back to top
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#9 09 Nov 2008 15:23  Topic author   

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Dokladnie - zabierają z domu i oddajeą sami - mi juz to 2 razy zrobili :) i dalej awaria jest - panel dotykowy dziala - a wyłącza sie tak jakby go ktos z pilota zgasil - melodia i boom lecimy dalej załącza odrazu i chodzi :) patologia

Helpful post? + 0
Back to top
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#10 14 Nov 2008 21:33  Topic author   

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Mam pytanie czy antena zwykła ze wzmacniaczem może być przyczyna takiego zachowania tv ? Gdy założyłem gniazdko z bolcem i zrobilem mostek zeby zerowalo - to na ekranie tylko na zwyklej antenie pojawily sie przezroczyste pasy schodzace poziomo z góry na dól ekranu o szerokosci ok.10cm - co to może być ?

Helpful post? + 0
Back to top
zdzich42
Level 39
Location: Beuthen O/S
Joined: 08 Dec 2001
Posts: 6532
Helped: 438
Post rating: 48
zdzich42
Level 39
Post#11 14 Nov 2008 22:31    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Co to może być? np uszkodzony zasilacz anteny... wymień kondensator w nim.

Helpful post? + +1
See also:
16.11.2013 [Kupię] Matryce chętnie kupię
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#12 19 Nov 2008 22:33  Topic author   

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


No i dalej to samo - wylaczenie i boom włączenie samoczynne itp. zauwazylem ,ze ok. 5 godzin chodzi i boom wali mu ! Czy cos jeszcze moge sprawdzić żeby wykluczyc problem - zlącze euro hdmi i antena wpiete - gniazdko z bolcem itp. .Jakies sugestie ?

Helpful post? + 0
Back to top
rafalski_crx
Level 9
Location: k/Warszawy
Joined: 18 May 2007
Posts: 7
rafalski_crx
Level 9
Post#13 22 Nov 2008 17:40    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


mój już wrócił z serwisu, został wymieniony element assy cover, tak jest zanotowane w karcie gwarancyjnej, jak na razie TV działa

Helpful post? + 0
Back to top
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#14 28 Nov 2008 22:00  Topic author   

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Może ktoś sie spotkał z taką usterką i wie co to moze być ? Panowie z serwisu mnie pytają w jakich warunkach pracuje tv haha masakra.Już odłączałem po kolei wszystkie urządzenia i dalej to samo - help

Helpful post? + 0
Back to top
ZaJan
Level 16
Joined: 14 Jul 2002
Posts: 241
Helped: 7
Post rating: 2
ZaJan
Level 16
Post#15 29 Nov 2008 13:15    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


witam
uszkodzony panel dotykowy, serwis powinien wymienić i będzie ok.

Helpful post? + 0
Back to top
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#16 29 Nov 2008 13:50  Topic author   

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Servis przy 1 naprawie znalazł niby jakąs przerwe w zasilaniu - i ja usunął- oddalem po raz 2 do naprawy bo dalej jest to samo - i powiedzieli że u nich pracowal normalnie - ale mi sie wydaje że nikt nawet nie zauważyl tego wyłaczania i włączania sie bo to trwa sekunde może - poprostu szlag mnie trafia na ten serwis już nie mam do nich zdrowia - czy moge teraz oddac tv do sklepu i zażądac wymiany na inna marke ,ew. oddanie kasy ?

Helpful post? + 0
Back to top
Removed
Removed
Post#17 29 Nov 2008 14:47    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Jak tv był już w serwisie, co zapewne jest odnotowane w karcie gwarancyjnej, to już do sklepu oddać nie możesz.

Pozostaje tylko reklamowanie do skutku.

Helpful post? + 0
Back to top
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#18 29 Nov 2008 15:42  Topic author   

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Czyli lipa . Za kazde oddanie do servisu to 3 tygodnie bez tv - facet z serwisu mowil ,ze 3 raz to juz go do domu wezmie zeby wyczaic usterke - hahaah masakra ja im mowie ,ze jest wada a oni ze nie wykryli - 2 niby naprawa i wpsi w karcie - brak uszkodzen testowo sprawny - tylko czemu tak swiruje jak testowo sprawny - to jakis obłed. Zmienialem co sie dalo - gasnie i wlacza sie najczesciej po 5 godzinach od odpalenia - tak jest z reguly - czasem zaraz po wlaczeniu itp. jak znalezli jakas przerwe w zasilaczu to moim zdaniem powinni go wymienic albo dokladnie sprawdzic a nie czekac az wada sie objawi - itp. co moge zrobic jeszcze zeby ew. sprawdzic czy to nie u mnie albo wina instalacji itp. ?

Helpful post? + 0
Back to top
rubens
Zasłużony dla elektroda
Location: Wa-wa
Joined: 09 Feb 2002
Posts: 3064
Helped: 179
Post rating: 26
rubens
Zasłużony dla elektroda
Post#19 30 Nov 2008 08:05    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Może trzeba udeżyc wyżej?
Napisz do Samsung Polska ( koniecznie list polecony), opisz swój problem i nieudolnośc serwisu autoryzowanego.

Jeśli nic nie pomoże pisz wyżej - gdzieś do centrali w Europie.

Serwis zagrywa klasycznie na przeczekanie.
Rób co możesz aby nie zostac z problemem.

Helpful post? + 0
Back to top
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#20 15 Feb 2009 14:19  Topic author   

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Zauważyłem ,ze jak jest chlodno w pokoju to po właczeniu tv zaraz się wyłacza i tak czasem kilka razy z rzedy wł. i wyłączenie. Czy zimno może mieć jakiś wplyw lub wilgoć? Mam zamiar kupić ups 500w - chce wyeliminować mozliwe spadki napięć z sieci - czy jest sens to kupować (300zl) ? Czy sieć może mieć wplyw na takie wyl. i wlączane samoczynne ?

Helpful post? + 0
Back to top
rafalski_crx
Level 9
Location: k/Warszawy
Joined: 18 May 2007
Posts: 7
rafalski_crx
Level 9
Post#21 15 Feb 2009 18:33    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


zadzwoń na infolinię do samsunga i zgłoś nieudolność serwisu!!!

Helpful post? + 0
Back to top
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#22 15 Feb 2009 19:46  Topic author   

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Po tych 2 naprawach dzwoniłem do Warszawy do centrali samsung i powiedzieli mi ,że mam dalej oddawać do tego samego serwisu.Paranoja - jak mam zmusić ich do tego żeby mi dali inny serwis w innym miescie np. warszawa ? Kupujac ups chce wyeliminować i sprawdzic czy to wina sieci i napięć .

Helpful post? + 0
Back to top
rubens
Zasłużony dla elektroda
Location: Wa-wa
Joined: 09 Feb 2002
Posts: 3064
Helped: 179
Post rating: 26
rubens
Zasłużony dla elektroda
Post#23 15 Feb 2009 19:57    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Inna rada- oddawaj do serwisu po kilku nieudolnych naprawach można żądać wymiany na nowy.
Pilnuj wpisów do karty gwarancyjnej.

Helpful post? + 0
Back to top
Jj1961
Level 20
Location: PIASECZNO
Joined: 02 Jul 2004
Posts: 330
Helped: 34
Post rating: 1
Jj1961
Level 20
Post#24 17 Feb 2009 09:09    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Według mnie a miałem juz sporo takich przypadków winą za ten stan jest płytka od klawiatury sterujacej. trzeba ja wymienić i problem zniknie. Miałem egzemplarz 40 cali który wracał jak bumerang chyba ze 3 razy bo podobno sie wyłączał po wymianie tej płytki temat zniknął. Powodzenia

Helpful post? + 0
Back to top
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#25 17 Feb 2009 19:07  Topic author   

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Płytka ? Tv sam się wyłącza i od razu zalącza i tak pare razy - to wina tego panelu bocznego ? W pierwszej naprawie niby robili jakąs przerwę w zasilaczu bo bylą itp. więc nie wiem .

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
rafalski_crx
Level 9
Location: k/Warszawy
Joined: 18 May 2007
Posts: 7
rafalski_crx
Level 9
Post#26 17 Feb 2009 20:49    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


już opisywałem swój problem kilka postów wyżej, miałem ten sam objaw, wymiana klawiatury i problem znika

Helpful post? + 0
Back to top
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#27 25 Feb 2009 19:58  Topic author   

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Zauważyłem jedna rzecz- zawsze to się powtarza -jak tv jest zimny - i jak w pokoju jest bardzo chlodno - odpalam go i wtedy sie zaczyna wyłączać i właczac - czy to może o czymś świadczyć ?

Helpful post? + 0
Back to top
zorbek
Level 30
Location: Hydrobudowa
Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1578
Helped: 145
Post rating: 3
zorbek
Level 30
Post#28 26 Feb 2009 21:28    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Panel dotykowy masz do wymiany. A ponieważ jest on razem z obudową przednią to jak pisał kolega wyżej cover front masz do wymiany. Również może to być usterka pcb main ale bardzo rzadko.

Helpful post? + 0
Back to top
ronuch
Level 11
Joined: 09 Dec 2007
Posts: 78
ronuch
Level 11
Post#29 01 Mar 2009 12:17    

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


hmm ja kupilem le40a615 i tez mi sie wylacza ale juz tak zostaje. Najczesciej przy pierwszym wlaczeniu i robi to tylko raz. Dzis podlaczylem go prosto do gniazdka z bolcem (wczesniej listwa bez bolca) i zobacze czy teraz tez bedzie swirowal. Czasami tez sam przelaczy sie na antene naziemna ze zlacza 1 (euro) ale to chyba wina kabla bo nim poruszalem i znowu zlapal sygnal. Wylaczenie i wlaczenie satki nic nie dawalo!

Helpful post? + 0
Back to top
juras10
Level 10
Location: Przemysl
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 57
juras10
Level 10
Post#30 01 Mar 2009 14:03  Topic author   

Re: SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie


Ok tylko teraz jak ja mam to powiedziec tym facetom z serwisu - żeby wymienili panel ? haha masakra - znowu bedzie zonk - ile razy mozna oddawać do serwisu tv - ? on więcej stoi u nich niż u mnie:) mam też gziazdko z bolcem i dalej to samo listwa i dalej to samo - lipa.

Helpful post? + 0
Back to top
Post new topic  This topic is locked     Main Page -> Forum Index -> TV Service -> Plasma LCD TV Service -> SAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie .
Page 1 of 1

Similar topics to sAMSUNG LE46A552P3RXXC wada - wyłączanie się i włączanie .

SAMSUNG 711MP - Wielokrotne włączanie i wyłączanie się (7)
Samsung T200HD. Wyłączanie i włączanie. (3)
Satelita GL 92. Tuner Samsung smt 2100c. Nie reaguje na włączanie/wyłączanie. (3)
Thomson 40fw3253 - samoczynne wyłączanie i włączanie się tv (3)
Sharp 28JS74E - samoczynne wyłączanie się i włączanie OTVC. (6)
TV SAMSUNG LE46A552P3RXXC, jaki model tej matrycy LCD. (7)
włączanie i wyłączanie Lexus XT3795 (1)
Czasowe Włączanie/Wyłączanie oświetlenia (3) (5)
Telewizor LG RE-29FA33X - włączanie i wyłączanie z pilota (3)
Włączanie i wyłączanie wentylatora jednym przyciskiem. (6)


Switch to mobile version Switch to version for desktops

Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Editors || Contact for companies || Contact

Page generation time: 0.101 seconds