Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Philips 42PFL5603 - czy warto kupić?

pleban 09 Lis 2008 12:51 2024 3
  • #1 09 Lis 2008 12:51
    pleban
    Poziom 12  

Witam,
    mam pytanie tak jak w temacie? Zastanawiam się czy warto kupić ten LCD w cenie do 3 tyś zł? Jeżeli nie ten to może moglibyście podać markę i model która jest lepsza za tą cene?

Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o TV dlatego będę bardzo wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Widziałem ten model w jednym z marketów i nie za bardzo podobał mi się obraz, natomiast w innym markecie ten sam model tylko że 37" wyglądał super. Rozumiem że zależy to od źródła sygnału jaki jest podawany do wejścia TV??

Mnie zależałoby na modelu który miałby Full HD pod X-box i kanały HD ale także można byłoby na nim oglądać inne kanały i obraz nie traciłby za bardzo na jakości.

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

• #2 09 Lis 2008 12:59
    kamiljan1
    Poziom 23  

Żadnego Philipsa proponuje Samsunga LE-40A 656. Kamil

• #3 09 Lis 2008 13:23
    DiZMar
    Spec od TV

Jeszcze sporawdź czy ma tuner cyfrowy z MPEG4. Samo stwierdzenie, że posiada tuner cyfrowy bez opisu formatu dekodowania oznacza jakby go nie miał. Poczytaj:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1124923&highlight=

• #4 09 Lis 2008 14:59
    pleban
    Poziom 12  

No właśnie, a gdzie to pisze jaki kodek jest obsługiwany?
    Na AGH mówili że w Polsce od 2012 będzie 10 ver. MPEG4 popularnie nazywana H.264 ale nigdzie nie umię znaleść informacji w opisie TV jaki kodek jest obsługiwany przez ten model.
    A jaki Ty byś polecił?