Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

przekaźnik pompy paliwa VW POLO

adamsja 18 Lis 2008 18:07
  • #1 18 Lis 2008 18:07
    adamsja
    Poziom 2  

    Hejka
    Mam pewien problem związany z VW POLO 93 r. z 1 pkt wtryskiem. Samochód jak jest zimny bez problemu odpala. Niekiedy cała drogę do pracy przejadę bez problemu (35 km w jedna stronę). Natomiast niekiedy zdarza się, że samochód gaśnie. Nie ma reguły. Gaśnie po 5, 15 czy 30 min jazdy. Podjechałam do elektryka i powiedział że prawdopodobnie przekaźnik się skleja lub styki są zaśniedziałe, gdyż w momencie gdy samochód gaśnie pompa nie podaje paliwa.
    Mam pytanko - GDZIE JEST TEN PRZEKAźNIK? Znalazłam 6 przekaźników pod deską rozdzielczą. Po odłączeniu któregoś pompa dalej działa (z tego wniosek, że żaden z nich nie jest do pompy).
    Kto mi wskaże miejsce przekaźnika??
    Może macie jeszcze inne pomysły dotyczące awarii samochodu?

    Pozdrawiam Asia

  • #2 18 Lis 2008 18:36
    Tracer2
    Moderator - Telefony Stacjonarne

    Przekaznik nr 12 w skrzynce (167)
    Czasmi za taką usterkę może odpowiadać cewka zapłonowa,czujnik Hala, swiece lub inne elementy VN .

  • #3 19 Lis 2008 08:07
    adamsja
    Poziom 2  

    Dzięki za odpowiedź. Jednakże uważam, że za tą usterkę nie może odpowiadać cewka zapłonowa oraz świece. Samochód gdy gaśnie na 100% jest z tego powodu, że pompa nie podaje paliwa. Po pewnym czasie jak samochód trochę postoi normalnie odpala i można dalej jechać w trasę.

    Mam pytanko odnośnie czujnika Hala. Jak sprawdzić, czy to akurat czujnik należy wymienić?

  • #4 19 Lis 2008 20:22
    Tracer2
    Moderator - Telefony Stacjonarne

    Jednak spotkałem sie na forach z takim objawem ,że cewka po rozgrzaniu nie dawała VN a po ostygnieciu
    było VN ;)
    Co do czujnika to trzeba by kręcić wałem i patrzec czy iskra przeskakuje.
    Niestety takie usterki sa trudne do wykrycia.
    Przy długim kręceiu rozrusznikiem ,przy braku iskry czuc benzynę wiec wtedy wiadomo ze paliwo jest podawane.

  • #5 19 Lis 2008 20:29
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 37  

    A czy kolega ma wersję z oryginalnym "immobilizerem" polegającym na zapaleniu sie diody(po zamknięciu) przy cycku zamka w drzwiach kierowcy?

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty