Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

NBOX HDTV wiesza się często.

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> SAT Serwis -> NBOX HDTV wiesza się często.
Autor
Wiadomość
suissman
Poziom 11
Poziom 11

Post#1 Post autora tematu 21 Lis 2008 13:01   

NBOX HDTV wiesza się często.

Od niedawna jestem "szczęśliwym" użytkownikiem dekodera nbox hdtv. NIestety nie wiem z czego to wynika, ale dekoder bardzo często się wiesza, i jedyne co wtedy można zrobic, to zresetowac go odłaczając zasilanie. Zaglądałem na forum n-ki, ale tam dowiedziałem się tylko, że: 1) tak właściwie jeśli nie mam 100lat doświadczenia w instalowaniu anten sat to nie mam szans dobrze anteny do n-ki ustawić, 2) muszę wezwać nie byle jakiego fachowca, a najlepiej kilku niezależnych, którzy przy pomocy niezwykle skomplikowanej i zaawansowanej technologicznie aparatury przetestują moja instalację satelitarną, 3)fachowców tych muszę wzywać regularnie co jakiś czas, gdyż przecież antena może się przestawić pod wpływem wiatru czy ptaszka, który na niej usiądzie 148 razy.
Musze przyznać, że trochę mnie to rozbawiło, gdyż w końcu ma to być sprzęt amatorski, dla przeciętnego obywatela...a nie tylko dla wybranych superspecjalistów.