Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Seat Ibiza 1,4 . Problem

grzdal 26 Paź 2002 15:22
  • #1 26 Paź 2002 15:22
    grzdal
    Poziom 10  

    Jestem posiadaczem Seata ibizy 1.4 jednopunktowy wtrysk 1997 rok
    Mam następujące problemy z autkiem.
    1. Jak wykasować komunikat " INN o2" o przegladzie
    2. Gdzie znaleść schemacik elektryczny do tego autka lub naprzykład opisówkę nz CD
    3. No i chyba najważniejszy problem. Po uruchomieniu silnika przez chwilę silnik pracuje normalnie by po 2 sekundach obroty spadają do około 300 na 1 sekundę po czym wracają do normy.
    Cp to może być ?
    Za wszelką pomoc dziękuję z góry
    Darek

  • #2 27 Paź 2002 10:50
    uaz
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Co do tych obrotów - jeżeli problem nasila się zimą lub na zimnym silniku winny może być olej. Miałem coś podobnego w fiacie Uno. Niby głupota, ale poprostu silnik dostawał "obciążenia" i zwalniał a nawet gasł. Tylko na zimnym silniku. Winny może terz być np. podciśnieniowy regulator konta wyprzedzenia zapłonu - jeśli taki masz.

    Od razu mówię, że nigdy nie miałem styczności z seatem.

  • #3 27 Paź 2002 17:33
    elekt
    Poziom 12  

    NIE BEDE PISAC BO JEST TO POKOPANE OBEJRZYJ I PROBOJ.CO DO OBROTOW MOZE BYC TO POTENCJOMETR,LUB SILNIK KROKOWY SPROBOJ ZROBIC DIAGNOZE STEROWNIKA

  • #5 01 Gru 2002 21:56
    Autorol
    Poziom 16  

    HA, mój brat ma VW z tym silnikiem i ma ten sam obiaw, nawet czasami jak da na luz to gasnie( na rozgrzanym silniku, to olej chyba odpada)czasem trzy razy mu obroty opadną na chwileczke, by pózniej stabilnie kręcic 800obr/min, przebieg 55tys więc troche mało, sam jestem ciekaw? 0X

  • #6 01 Kwi 2003 22:00
    gulinski
    Poziom 15  

    Takie usterki chm. Ktos kiedyś coś bąkną gzieś o wpływie lambdy-podgzewanie i gwałtownych zmianach podciśnienia . należy sprawdzić tłumiki w ukł podciśnienia

  • #8 01 Kwi 2003 22:43
    CKsrv
    Poziom 32  

    Witam
    Nie znam sie na Seatach ale w innych znanych pojazdach takie cos moze miec wiele róznych przyczyn nawet czujnik temp silnika (nie ten od wstazan na desce oczywiscie!!!) zobaczyc trzeba duzo rzeczy np przeplywomierz powietrza no i chyba przede wszystkim MAPeta - czujnik podcisnieniowy.

  • #9 04 Kwi 2003 20:15
    baldhead
    Poziom 2  

    Jeśli chodzi o komunikat o przeglądzie, to w mojej Ibizie 1,0i kasowałem go (podglądnąłem ten patent w serwisie, w trakcie przeglądu) wciskając jednocześnie dwa przyciski: kasowania licznika i ustawiania zegara. Ostatnio robiłem to dosyć dawno temu, ale pokombinuj trochę - na pewno się uda.
    Aha, moje auto nie ma obrotomierza, nie wiem jak wygląda tablica w Ibizie z silnikiem 1,4 ......

  • #10 16 Maj 2003 14:07
    grzdal
    Poziom 10  

    No i w końcu rozwiązałem problem.W serwisie nazywa się to adaptacja przepustnicy 8O + czyszczenie układu wtrysków.
    U zaprzyjażnionego mechaniaka po podłączeniu do komputera pojawił się błąd 71 tj. potencjometr przy przepustnicy powietrza w układzie zapłonowymn. To tyle.
    U Zabłockiego w Łodzi / salon SEATA/ ta usługa kosztowała mnie 100zł z rachunkiem.
    AUTKO ODZYSKAŁO DRUGĄ MŁODOŚĆ
    I TO JEST ROZWIĄZANIE PROBLEMU
    Pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty