Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Slikan ConfigMAN

krzysg99 30 Lis 2008 16:25 7703 31
  • #1 30 Lis 2008 16:25
    krzysg99
    Poziom 2  

    Witam.

    Poszukuje najnowszej wersji programiku ConfigMan do konfiguracji centralki Slikana CCT-1668.L
    Posiadam wersje 3.04.0270 jednak przy próbie połączenia otrzymuje komunikat:
    "Wykryto w centrali nieznaną wersje protokołu SDTP!
    Wymagana jest aktualizacja programu ConfigMAN"

    Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
    pozdrawiam

  • #2 30 Lis 2008 18:37
    Zutket
    Poziom 27  

    Witam.
    Obecnie obowiązuje wersja KonfigMana to 3.08.0720. Jest do pobrania na stronie Slicana w zakładce dla serwisu.

  • #3 30 Lis 2008 20:22
    krzysg99
    Poziom 2  

    Niestety nie jestem ich serwisantem, a więc i nie posiadam dostępu do strefy serwisowej.
    Czy ktoś posiada ww wersje programu?
    No i oczywiście czy zechciałby udostępnić?

    W końcu ten soft bez centralki jest bezużyteczny, więc kwestie piractwa odpadają.

  • #4 30 Lis 2008 20:39
    macmm
    Poziom 24  

    Jeśli centralka jest na gwarancji to po prostu zwróć się do tego kto ją sprzedawał i instalował. Ktoś to w końcu zrobił dał gwarancję i może mieć do Ciebie pretensje że grzebiesz w urządzeniu za które on odpowiada. Jeśli po gwarancji to po prostu zwróć się do najbliższego dystrybutora albo nawet do producenta.

  • #5 30 Lis 2008 21:15
    krzysg99
    Poziom 2  

    Serwisant który montował centralkę zwiną interes.
    Znam się na centralach, ale nie jestem serwisantem slikana, dlatego szukam softu do konfiguracji.

  • #6 01 Gru 2008 08:51
    R-MIK
    Poziom 36  

    krzysg99 napisał:
    Znam się na centralach, ale nie jestem serwisantem slikana, dlatego szukam softu do konfiguracji.


    Program jest dość duży (17MB) i umieszczenie go na elektrodzie bądź wysłanie e-mailem nieco kłopotliwe.
    Proponuje zostać serwisantem (info na stronie producenta). Nie ma wtedy problemu z nowymi wersjami programów, czy pomocą techniczną.

    Przez jakiś czas program będzie dostępny pod adresem:
    JUŻ NIE JEST DOSTĘPNY

  • #7 01 Gru 2008 22:46
    krzysg99
    Poziom 2  

    Dzięki wielkie. :-)

    Dla jednej centralki którą mam w firmie nie opłaca mi się, zostawać serwisantem SLICANA, dlatego tym większe dzięki... :-)

  • #8 02 Gru 2008 07:43
    R-MIK
    Poziom 36  

    krzysg99 napisał:
    Dla jednej centralki którą mam w firmie nie opłaca mi się, zostawać serwisantem SLICANA


    To może oznaczać kłopoty.
    Osobiście nie stosuje takich praktyk w bardziej rozbudowanych centralach. Centrale zna się dobrze, albo wcale. Dlatego nie zajmuje się Mikrotelami, Alcatelami, Siemensami, itp. W bardziej rozbudowanej centrali, aby wydobyć z niej wszystkie możliwości bez szkolenia się nie obędzie.

    Np: czy na CCT/MAC da się odtworzyć dowolny komunikat, gdy pula darmowych minut na GSM została wyczerpana? Da się! Niestety wielu o tym nie wie, jeśli już słyszeli o takiej możliwości to nie wiedzą jak skonfigurować centrale aby tak się zachowywała.

    Dlatego zachęcam do szkolenia, jeśli z centrali chce się wyciągnąć więcej niż 10% możliwości.

  • #9 02 Gru 2008 13:21
    Tracer2
    Moderator - Telefony Stacjonarne

    I dlatego program jest w SerwNecie a nie ogólno dostepny w sieci, zeby potem klienci sami grzebali i krzyczeli ze centrala do bani :P

  • #10 02 Gru 2008 17:46
    M___
    Poziom 21  

    Nie rozumiem Was.
    Ostatnie pół roku mnie przekonywaliście, że Panasonic jest be bo nie daje programu do konfiguracji każdemu klientowi, a Slican jest cacy bo każdy może sobie konfigurować sam.
    Że taka łatwa, przyjazna i nie ma problemów żeby klient dostał program do konfiguracji i w ogóle sam miód.

    A jak przyszło co do czego to jakoś inaczej mówicie. :D :D :D

  • #11 02 Gru 2008 20:34
    Tracer2
    Moderator - Telefony Stacjonarne

    Dzis usłyszałem cenę za stworzenie grupy kiku abonentów z numerem wiodącym w centrali Koral, 50 euro + 20euro za dojazd i doszedłem do wniosku ,ze darmo swej wiedzy nie dam ;)
    Ma ktos może opis do tej izraelskiej skrzynki programowanej podobnie jak w dosie sic !!! komendami ;) archaizm :P

  • #12 02 Gru 2008 21:36
    R-MIK
    Poziom 36  

    M___ napisał:
    Nie rozumiem Was.
    Ostatnie pół roku mnie przekonywaliście, że Panasonic jest be bo nie daje programu do konfiguracji każdemu klientowi, a Slican jest cacy bo każdy może sobie konfigurować sam.
    (...)


    Nie mam certyfikatu na CCT/MAC i bez problemu potrafię wydobyć z niej 99% możliwości. Nie mam certyfikatu na TDA/TDE i nie potrafie wydobyc z niej 20% mozliwości.

  • #13 03 Gru 2008 00:36
    M___
    Poziom 21  

    Tracer2 napisał:
    Dzis usłyszałem cenę (...) i doszedłem do wniosku ,ze darmo swej wiedzy nie dam

    Zaczynasz jak widzę zdawać sobie sprawę ile czasu i doświadczenia wymagało zdobycie wiedzy którą posiadasz. :)

    R-MIK napisał:
    Nie mam certyfikatu na CCT/MAC

    To źle... :|
    R-MIK napisał:
    Nie mam certyfikatu na TDA/TDE

    To dobrze. :D

    Jeśli zakładasz Slicany to chyba nie jest dziwne, że lepiej sobie radzisz i ich produktami, prawda? :)

  • #14 03 Gru 2008 07:44
    R-MIK
    Poziom 36  

    M___ napisał:
    Jeśli zakładasz Slicany to chyba nie jest dziwne, że lepiej sobie radzisz i ich produktami, prawda? :)


    Chodzi mi raczej o to, że w programach konfigurujących Slicany są podpowiedzi, a nie czyste cyferki. Ponadto konfiguracja przed wysłaniem jest weryfikowana i sygnalizowane są wszystkie błędy. Współczesną centralę Slicana można skonfigurować w stopniu średnio zaawansowanym, nie czytając dokumentacji (wystarczą podpowiedzi programu), Panasonika bez przeczytania dokumentacji skonfigurować się nie da.

  • #15 03 Gru 2008 11:31
    M___
    Poziom 21  

    Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi z tymi cyferkami.
    Weryfikacja programu zarówno przed wysłaniem jak i w trybie online w Panasonic'u była zawsze.
    I zapewniam Cię, że ja konfiguruję Panasonic'a bez grzebania po dokumentacji. :D

    Za to program Slicana jest dla mnie zawiły, nieprzejrzysty i pełen nazewnictwa z poprzedniej epoki.
    Kwestia przyzwyczajenia . :D

  • #16 10 Gru 2008 09:24
    gmail
    Poziom 16  

    Przez jakiś czas program będzie dostępny pod adresem:
    JUŻ NIE JEST DOSTĘPNY[/quote]

    Czy mógłbym prosić o udostępnienie programu jescze raz posiadam podobny problem z centralą 1668.s zakupioną w grudniu 2008r. Man wersję cm 1.11 ale do niczego się już ona nie przyda.

  • #17 10 Gru 2008 16:49
    Tracer2
    Moderator - Telefony Stacjonarne

    A gdzie kupiłeś centralę ??

  • #18 11 Gru 2008 06:59
    rafal22bb
    Poziom 13  

    Jeżeli kupiłeś centralę w grudniu to powinieneś zgłosić się do sprzedającego z taką prośbą.

  • #19 11 Gru 2008 07:41
    Tracer2
    Moderator - Telefony Stacjonarne

    Jeżzeli kupuje sie centralę u dilera a nie u partyzanta to ConfigMan jest na wyposażeniu .
    Sprzedawca Cię oszukał :( dając stary program :(

  • #20 11 Gru 2008 10:03
    gmail
    Poziom 16  

    Centralę kupiłem nie dla siebie tylko dla klienta u Kazia za rogiem (leżała u kogoś w bagażniku) i nie było przy niej ConfigMana. Starszą wersję programu miałem od dystrybutora slicana.
    A tak poważnie. Program już mam. Centrala zainstalowana i sprzedana dalej. Zależało mi na czasie. Mogę załączyć dla potrzebujących bez problemu. Centralę kupiłem jak najbardziej legalnie z FV. Nie jestem autoryzowanym serwisem slicana i nie mam dostępu do ftp producenta (z czasem i w uzasadnionych okolicznościach i o to się postaram). Trochę tych i nie tylko tych tj. wiekszych i mniejszych centralek juz sprzedałem i serwisuję.
    Na dostarczonej płytce instalacyjnej są tylko instrukcje i programy ale bez ConfigMana.

  • #21 15 Kwi 2009 22:19
    Andy_B
    Poziom 1  

    Witam

    Mam również zapytanie dotyczące centrali, programu itp. Jest taka możliwość by z orginalnej płyty z programami od SLICANA wydobyć te programy. Tam jest część przeznaczona dla serwisu więc może ktoś zna sposób na dostanie się do niej :). Myślę, że to nie jest jakaś nielegalna sprawa bo sami tę płytę dali mi do centrali, za którą zapłaciłem bagatela ok 4500 neto. W sumie to HELP :) Dziękuję za info. Pozdrawiam :)

  • #22 16 Kwi 2009 07:40
    macmm
    Poziom 24  

    Myślę że gra nie warta zachodu. Płyty na których po podaniu hasła był dostęp do części serwisowej zostały wycofane z obiegu co najmniej dwa lata temu. Więc i oprogramowanie na niej jest stare. A z tego co pamiętam na tym forum były umieszczane znacznie nowsze wersje.

  • #23 14 Maj 2009 09:57
    karczes
    Poziom 1  

    Potrzebuję ConfigMAN do centrali Slican. Jestem w trudnej sytuacji bo serwisant jest nieosiągalny a serwis Slicana nie udostępnia oprogramowania. Osoby mogące pomóc proszę o kontakt na gg 8914851

  • #24 14 Maj 2009 22:20
    macmm
    Poziom 24  

    Serwisant nieosiągalny? No to jestem ciekaw jak dostaniesz się do centrali, czyli skąd weźmiesz hasło. No ale jeśli chcesz to zapraszam na priv. Podaj numer fabryczny centrali.

  • #25 21 Maj 2009 13:10
    fafik2006
    Poziom 2  

    to ma ktos tego configmana 3.08.270? jest mi potrzebny bo moj serwisant nie wiele robi a dodzwonic sie do niego tez nie mozna:) wiec jesli ktos moze mi pomoc to bede bardzo wdzieczny:)

  • #26 21 Maj 2009 17:05
    Jack14
    Poziom 37  

    Tak "fafik 2006" mają np. autoryzowani serwisanci, producent ect.

    ps

    Jak masz problem z serwisantem to chyba czas go zmienić na bardziej odpowiedzialnego i takiego, który odbiera telefony.

    Pozdrawiam.

  • #28 23 Cze 2009 22:44
    gmail
    Poziom 16  

    Ściągnąłem ConfigMan dostępny w poście powyżej wersja 4.02.0270 wersja ConfigMAN w centrali to prawdopodobnie 4.02.1010 po podaniu login i hasła loguje się do serwera 1668.s i zgłasza błędy "Niezgodny numer seryjny (kod 141)" numer seryjny centrali podawany w programie nie jest zgodny z numerem z gwarancji. Co można zrobić? i jak temu zaradzić?

  • #29 23 Cze 2009 23:18
    macmm
    Poziom 24  

    Jeśli naprawdę masz niezgodność numeru seryjnego na gwarancji z tabliczką znamionową to wszelki wypadek możesz wyjąć sterownik. Jest na nim mała zielona płytka montowana na złączu i na niej jest zapisany i napisany numer seryjny. Ale możesz też uruchamiając Cofigmana nie otwierać zapisanej konfiguracji tylko założyć nową i wtedy nie będzie istotny numer seryjny. Najwyżej nie trafisz z hasłem. Jeśli centrala ma wcześniejszą wersję programu nie używaj loginu tylko samo hasło

  • #30 08 Lip 2009 07:41
    gmail
    Poziom 16  

    Problem rozwiązany pomógł twardy reset i wysłanie konfiguracji od nowa do centralki z hasłem z tabliczki i gwarancji

 
Promocja -20%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme