Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 10 Gru 2008 19:25
    Yarken
    Poziom 8  

    Subaru legacy 1997.
    Hej. Taki oto problem. Subaru legacy kombi 4 x 4 automat 1997 rok.
    Kontrolka abs świeci się, czyli brak abs bo przy hamowaniu koła się blokują. Do wymiany łożysk z tyłu było ok. Poziom płynu hamulcowego ok,
    bezpieczniki ogólne ok, (przekażniki przy pompie chyba ok) czujniki abs przy kołach tylnich przedmuchane sprężonym powietrzem (nie dotykałem)
    sugestia co do uszkodzenia czujników chyba zbyt prosta.
    Czy ktoś coś może podpowiedzieć? Z góry dziękuję.

  • #2 10 Gru 2008 23:50
    cardiag
    Poziom 30  

    Moim zdaniem łożyska nie takie jak być powinny.

  • #3 11 Gru 2008 21:10
    Yarken
    Poziom 8  

    No nie wiem. Stawiałbym na kabelek od czujnika ABS. Jaka jest zależność łożysk do braku ABS-u? Podłączali komputer ale nie w ASO.
    Nic im nie wykazał.

  • #4 11 Gru 2008 22:01
    brandy-p
    Poziom 31  

    a czy kontrolka zapala się od razu po odpaleniu silnika i zostaje czy gaśnie i ponownie zapala się gdy samochód rusza ?

  • #5 12 Gru 2008 17:36
    Yarken
    Poziom 8  

    Kontrolka świeci się od momentu przekręcenia kluczyka, w czasie jazdy, aż do zgaszenia silnika. Odrazu jak odbierałem auto zauważyłem, że kontrolka nie zgasła. Na moje uwagi rozłożyli ręce bo nie mają komputera bo to bo tamto. Naprawdę trudno o warsztat, z którego można być zadowolonym. Powracając do tematu, kolejna próba. Koleś ma zerknąć na to. Pracuje w Toyocie. Zobaczymy, może coś z tego wyjdzie.

  • #6 12 Gru 2008 19:01
    brandy-p
    Poziom 31  

    no to omomierz w rękę i sprawdzanie czujników

  • #7 15 Gru 2008 09:51
    Yarken
    Poziom 8  

    Ok. Będzie sprawdzanie czujników. Dam znać co pokazały pomiary.

  • #8 21 Gru 2008 11:15
    Yarken
    Poziom 8  

    No i cała tajemnica rozwiązana. W trakcie wymiany łożysk a raczej walki ze śrubami, które uniemożliwiały demontaż piasty przy prawym kole, uszkodzony został kabelek od czujnika. Dokładnie to przewód był naderwany czy wyrwany z czujnika. Zanim zdecydujecie się kupować, lub oddawać samochód do warsztatu a już broń boże do ASO wejdżcie pod samochód i wnikliwie obejrzyjcie całą drogę połączeń czy to ABS czy cokolwiek innego.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty