Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 23 Gru 2008 15:23
    Bunny82
    Poziom 16  

    witam mój kolega robił kapitalny remont silnika po złożeniu silnika ,silnik chodzi równo ale podczas jazdy próbnej zapalił się CHECK .podłączyłem pod niego luncha i znalazłem 5 błędów. silnik 3,2DiD 2001r. kod silnika 4M41 .błędy są bez opisów: 15, 41, 31, 51, 52 :?::?::?::?::?:

  • #2 25 Gru 2008 03:36
    michael82
    Poziom 15  

    Na moje sprawdzić rozrząd(15) pozostałe to sonda lambda, ale brak 100% pewności.(31,41,51,52)

  • #3 27 Gru 2008 10:36
    jaroslaw l.
    Poziom 13  

    15 -dotyczy rozrzadu(za bardzo cofniety walek) reszta bledow tak jak napisal kolega dotyczy sondy 1 i 2

  • #4 04 Mar 2009 08:13
    adielektro
    Poziom 20  

    Czy aby napewno 51 oraz 52 -dotyczy sondy lambda ? coś tu nie pasuje bo
    51- EGR pos snsr
    52- VGT CONT. PRS
    więc jak ?

  • #5 12 Sie 2009 09:33
    mpyciu
    Poziom 10  

    jak dobrze ustawić rozrząd w tym silniku? katś ma może jakiś schemat ze znakami?

  • #6 12 Sie 2009 11:14
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Sonda lambda w dieslu no no. Rozrząd ustawia się na dobrze wybite znaki, pompa na blokadę (Denso) Ogniwa łańcucha barwione do znaków na wale pojedyncze ogniwo do pojedynczego znaku, na wałkach rozrządu podwójne ogniwa na podwójne znaki. Naprawdę nic złożonego. (Ogniwa barwione tylko z jednej strony łańcucha.)

  • #7 24 Gru 2010 00:28
    pathfinder
    Poziom 14  

    odswieżam temat: pajero 3.2 did

    autoboss odczytal:

    31 KOM.CAN.
    52 VGT CONT.PRS.
    51 Pozycja EGR. SNSR

    ma ktoś opis tych błędów ?

  • #8 01 Mar 2012 10:12
    rudiszubert
    Poziom 19  

    Mitsubishi Pajero 2002r 3.2Did .
    Samochód ma dwa błędy stałe.
    26-czujnik położenia wałka rozrządu (znajduje sie w pompie paliwa)
    48-cisnienie paliwa (również w pompie)
    Objawy../zapalił sie czek engine i tryb awaryjny ..auto pali na dotyk lecz nie przekracza 2tyś obrotów.
    Dławi sie oraz kopci na czarno. Może jakieś podpowiedzi , gdzie szukać co robić ? bo regeneracja 7000 pln.

  • #9 01 Mar 2012 22:34
    pathfinder
    Poziom 14  

    ja robilem pompe wAby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany ale mozesz kupic uzywke na allegro ok 4000 zl.

  • #10 31 Lip 2012 22:00
    rafix81
    Poziom 11  

    Witam ja posiadam od niedawna pajero 3,2did automat 2001r i jak przejechałem się nim przed zakupem dałem mu dość mocno w pedał i zapalił się check engine(taki pomarańczowy silniczek)po zgaszeniu auta i zapaleniu go znikł i od tamtej pory ok 1200 km nic nie zapala się ale wydaje mi się ze dużo pali co to może być za usterka nie podłączałem go jeszcze do komputera bo nie wiem gdzie jest serwis we Wrocławiu!!! proszę o jakieś wskazówki.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty