X

wymiana taśmy w samsung D900i

Pawlo0404 25 Dec 2008 21:25
  • #1 25 Dec 2008 21:25
    Pawlo0404
    Level 9  
    Helpful post? (-1)
    Witam. mam taki problem, a mianowicie mam samsunga D900i ale spadł mi otwarty i rozpadł sie na 2 części. da sie go złożyć ale urwała mi sie taśma łącząca dolną część telefonu z wyświetlaczem. czy dał bym rade sam wymienić tą taśme czy musze zawieść do serwisu telefon? wolał bym sam ze względu że jest dużo taniej. prosze o porade. z góry dziękuje! :)
  • #2 25 Dec 2008 22:30
    eslodowy
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    Przyjrzyj sie i ocen sam czy dasz rade:
    http://www.formymobile.co.uk/d900idisassembly.php
    Swoja droga musisz tez znalezc dobrej jakosci tasme.
  • #3 26 Dec 2008 12:07
    Orzel27
    Level 25  
    Helpful post? (0)
    Czasami góra tak lekko nie odejdzie, wtedy łatwo uszkodzić drogi lcd.
  • #4 28 Dec 2008 10:27
    czwarnowski
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    Pamiętaj też aby poprzyklejać wszystkie najklejki na swoje miejsce...
  • #5 28 Dec 2008 16:08
    Pawlo0404
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    a mam jeszcze takie pytanie czy da sie samsunga D900i podtuningować jakoś żeby miał lepszy zasięg??
  • #6 29 Dec 2008 10:12
    linx-atlas.cz
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Tak,
    zacznij od zmiany operatora.
    A tak na serio to nie da się. Niestety antena jest w dolnej części obudowy, w trakcie rozmowy zasłania się antenę przez co jest gorszy zasięg/audio.
  • #7 29 Dec 2008 13:40
    Pawlo0404
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    no mam w plusie, w miare dobry mam zasięg w orange ale praktycznie wszyscy moi znajomi mają w plusie i dlatego nie zmienie operatora. wiem że w nokiach niektórych da sie podtuningować je żeby miały lepszy zasięg(kumpel tak zrobił w swojej noki 5200) niewiem co dokładnie tam sie robi, o jakiś blaszkach w środku mi tłumaczył ale niewiem. może i w samsungu D900i da sie coś jednak zrobić?? Bende bardzo wdzięczny za odpowiedź. z góry dziękuje wszystkim!!:)
  • #8 29 Dec 2008 14:15
    siudziu
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    Pewni koledze chodzilo o takie niby wzmacznace sygnalu. Swego czasu byly w telezakupach po 99 zl :P Teraz sa po 2 zl na allegro moim zdaniem to zwykly bubel i nic to nie pomaga ale u mnie kilku klientow twierdzil ze niektore z tych nklejek cos tam daja 5 czy 7 generacja. Generalnie sprzetowo nie da sie tego tak rozwiazac zeby telefon przypominal telefon. Pozostaja ci jedynie te naklejki poszukam moze gdziec kupic za 5 zl i sproboj.
  • #9 29 Dec 2008 17:41
    Pawlo0404
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    właśnie nie chodziło o naklejki. wiem że nic niedają bo naklejałem te "wzmacniacze" i nic nie dawały. to coś w środku na płytce przerabiał jakieś blaszki.
  • #10 29 Dec 2008 18:29
    RadzioGsm
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    nie da się nic zrobić z tym zasięgiem obudowa jest tak zrobiona że się nic nie wciśnie tam. nie ma na to sposobu niestety nie kombinuj bo popsujesz!!!
  • #11 29 Dec 2008 19:28
    czwarnowski
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    D900i ma wadę fabryczną, znaną producentowi. Spowodowane jest to złym ekranowaniem płyty głównej i obudowy. Samsung ostatnio wymyślił nowy sposób ekranowania, jednak szczerze nie zauważyłem poprawy.

    Co do naklejek mających poprawić sygnał, to po pierwsze żadna naklejka tak naprawdę nie poprawi sygnał, po drugie w każdym autoryzowanym serwisie Ci taką naklejke zdejmą, gdyż ona może jeszcze osłabiać sygnał dochodzący do anteny, ponieważ sama pobiera jego część...
  • #12 30 Dec 2008 11:46
    mlodysam
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Witam,
    mam pytanie, też mam samsunga tyle że U900 (Soul) był zalany, wkąpałem go, LCD nie działał- FLEX wymienniłem teraz LCD działa niby ok.
    Ale czasem jak go "zsune" zablokuje klawisze to LCD gaśnie ((czarny sie robi, fon nadal parcuje) a aklawisze dotykowe (panel dotykowy) robi sie czarny tj. nic nie wyświetla. Jak rozsunę to klawiatura klawisze odpowiednio: 123 zamieniły się na *0#, reszta klawiszy ok prócz jeszce klawisza przyciszania ;/
    czy ktoś może mi pomóc, co to może być? Bo w samsungach nie ma filtrów jakie wyst. w SE. Bardzo proszę o pomoc :cry:
  • #13 30 Dec 2008 12:22
    R*
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    Witam,
    Ja mam takie małe pytanie, mam problem w hurtowniach niemogę znaleźć płyty klawiatury do Samsunga U900 Soul (tak jak kolega wyżej) są tylko do U600 ale wyglądają podobnie, czy one są kompatybilne ze sobą?
  • #14 07 Jan 2009 10:02
    RadzioGsm
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    niestety co jest do u600 czy tam u700 do jest do tego modelu musisz znaleść od tego modelu dokładnie

    Dodano po 5 [minuty]:

    a co do tego zalanego to roz. go jeszcze raz i zobacz czy coś nie rdzewieje albo nie robi zwarcia jak masz to podmień nowy lcd i taśme oraz tą taśme klawiatury która może być trudno dostępna. zobacz też złacze przy płycie kup sobie taki preparat kontakt s do styków kosztuje chyba z 10 zł dobrze czyści korozje i jest do elektroniki. jak sprawdzisz to pisz....
  • #15 07 Jan 2009 19:31
    R*
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    Chwilowo nie mam dostępu do inetrnetu, prubowałem ale nic z tego ;/ Dam zna jak tylko będę mógł. dzieki.
  • #16 08 Jan 2009 08:37
    lizmar
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    do:R*
    LCD masz OK, taśma zaczyna szwankować - do wymiany. Dodatkowo coś masz niedoczyszczone na płycie skoro tak działa klawiatura - kąpiel w wanience by się przydała.
  • #17 10 Jan 2009 12:46
    R*
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    Kąpałem chyba z 10 razy i nic;/ szukam kalwiatruy lae niemoge dostac nigdzie ;/
  • #18 10 Jan 2009 21:25
    cygan689
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    Musiaz mieć zwarcie na płycie, bez mikroskopu może być Ci ciężko zlokalizować...
  • #19 11 Jan 2009 16:21
    R*
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    Kurcze.. trudno, poszukam jeszce mam mikroskop na USB, mogą byc problemy... Wygrzeje ew. hotem jeszcze i się zobaczy co i jak.
  • #20 19 Feb 2009 19:05
    piotrek2014
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    mam pytanie; spadl mi telefon i teraz nie działa wyswietlacz czy moglo cos stac sie z tasma? jaki kosz?
  • #21 19 Feb 2009 19:11
    poochone
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Helpful post? (0)
    mozesz miec wyswietlacz do wymiany lub tasme
    ale bardziej stawiam na wyswietlacz koszt okolo 200 moze wiecej zalezy od serwisu
  • #22 20 Feb 2009 16:34
    R*
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    Ja bym radził zobaczyć flex.. ja właśnie te zmailem Soula po upadku i ponoc pływał w wannie (nie pytajcie co on robil pod prysznicem, tego nie wiem xD) Flex pomógł, u Ciebie mógł poprostu się poluzować.. jeżeli na LCD nie widać rozlania to powinien być ok.
  • #23 18 Dec 2009 12:53
    Artix_6RR
    Level 7  
    Helpful post? (0)
    Nie chcę zakładać nowego tematu więc podczepiam się pod ten. Znajomy chce mi zlecić wymianę LCD W D900i. Powiedzcie mi czy podobnie jak w E250 LCD trzeba lutować czy jest on wpinany jak w Nokiach?
    Pozdrawiam
  • #24 18 Dec 2009 14:07
    _Glowart_
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    W tym modelu nic nie musisz lutować są tam tylko 2 gniazda w które podłączasz taśmy ale oba są na zatrzaski.
  • #25 18 Dec 2009 19:44
    gacu007
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Lutowanie LCD nie jest takie straszne akurat dzisiaj w E250 zmieniałem.Nie polecam
    dodawać cyny jest jej wystarczająco topnikiem smarować i lutować.
  • #26 18 Dec 2009 22:58
    morgan_exe
    Spec od GSM
    Helpful post? (0)
    gacu007 wrote:
    Lutowanie LCD nie jest takie straszne akurat dzisiaj w E250 zmieniałem.Nie polecam
    dodawać cyny jest jej wystarczająco topnikiem smarować i lutować.

    A po co dodawać? Starczy zebrac ta co jest plecionka i polozyc bezolowiową, nawet z uzyciem podgrzewacza latwiej sie lutuje ;)
  Search 4 million + Products
Browse Products