Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zmywarka BOSCH SRS5612 - nie kręci się dolne ramię

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> AGD Użytkowy -> AGD Początkujący -> Zmywarka BOSCH SRS5612 - nie kręci się dolne ramię
Autor
Wiadomość
silosy
Poziom 3
Poziom 3

Post#1 Post autora tematu 03 Sty 2009 14:30   

Zmywarka BOSCH SRS5612 - nie kręci się dolne ramię

Witam.
Nie mam doświadczenia w naprawie zmywarek, a w moim 6 letnim urządzeniu wystąpiła awaria jak w temacie, a dokładnie mówiąc do ramienia nie jest podawana woda. Ramię pod górnym koszem oraz spryskiwacz pod "sufitem" działają prawidłowo.
Proszę o pomoc.
Powrót do góry

romano5809
Poziom 18
Poziom 18

Miasto: Legionowo

Post#2 03 Sty 2009 16:13   

Re: Zmywarka BOSCH SRS5612 - nie kręci się dolne ramię

Zdejmij ramię i przeczyść - pewnie zapchane są dysze - rozebrać się tego raczej nie da bo chyba z blachy jest, ale
podłub czymś cienkim i miękkim (wykałaczki, plastik) tak żeby udrożnić każdy otwór - potem do wanny pod prysznic i wypłukuj pomagając sobie patyczkiem - ja takie coś czyściłem i myłem z pół godziny - tyle było syfu. Mógłbyś
ewentualnie namoczyć to w mocnym roztworze płynu do wc, żeby go wyżarło w środku i odkamieniło. Wypłukać porządnie, odkamienić cały układ zmywarki odpowiednim środkiem. Jeżeli dolne ramię się zapchało, to podobnie może być i z górnym, więc działaj tak samo. Uważaj, jak dłubiesz, żeby nie rozepchać dysz.
Powrót do góry

magir
Poziom 18
Poziom 18

Miasto: Zabrze

Post#3 03 Sty 2009 16:28