Forum elektroda.pl

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Instalacja elektryczna w domu jednorodzinnym

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Elektryka Instalacje i Sieci -> Instalacja elektryczna w domu jednorodzinnym
Autor
Wiadomość
gxs5
Poziom 6
Poziom 6

Post#1 Post autora tematu 08 Sty 2009 11:24   

Witam.

Mam wielką prośbę do forumowiczów. Przymierzam się do samodzielnego zrobienia instalacji elektrycznej w domu jednorodzinnym. Dodam że nie mam wielkiego doświadczenia z elektrycznością, choć skończyłem technikum elektroniczne i mam uprawnienia SEP do 1kV, ale mimo tego przy wykonywaniu instalacji będę się konsultował ze znajomym elektrykiem. Jednak wcześniej mam prośbę, czy może ktoś się wypowiedzieć na temat poniższej instalacji, czy schemat jest poprawny, ewentualnie jakie zmiany należałoby wprowadzić, żeby ewentualnie nie ośmieszać się jak mu przedstawię ten schemat.

Jak ktoś ma chęć to proszę o ewentualne naszkicowanie zmian będę bardzo wdzięczny:).
Powrót do góry

Farad1985
Poziom 19
Poziom 19

Miasto: Warszawa

Post#2 08 Sty 2009 11:56   

Re: Instalacja elektryczna w domu jednorodzinnym

Jak dla mnie poprawnie nawet bardzo poprawnie, oddzielne obwody do gniazd lodówki i oświetlenia. Osobna Róźnicówka na pralkę, rodówkę. W czym rysowałeś ten schemat? Bardzo mi się podoba jak graficznie jest to rozrysowane.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 08 Sty 2009 11:56   

Powrót do góry

wd40
Poziom 18
Poziom 18

Post#3 08 Sty 2009 12:01   

Za tą kasę, którą przeznaczasz na instalację to można byłoby zrobić z 2-3 domki.
Powrót do góry

gxs5
Poziom 6
Poziom 6

Post#4 Post autora tematu 08 Sty 2009 12:05