Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 21 Sty 2009 18:09
    kaszpirowski8899
    Poziom 8  

    Drodzy koledzy pilnie potrzebuję schematu instalacji elektrycznej do modelu peugeot 206 prod. 2003 typ magneti marelli to sprawa zycia i śmierci dla pewnego mechanika, który rozkopał instalacje nie mając schematu, zwisa mi jecho życie ale chce żeby mi skręcił spowrotem auto. mój @ nagaprawda(malpa)wp.pl czekam 25 h na dobe. POZDRO

  • #2 21 Sty 2009 18:25
    gzresieknysa
    Poziom 20  

    A czego dokładnie szukasz?

    No i trochę mało informacji podałeś, jaki typ silnika by się przydał.

  • #5 22 Sty 2009 09:46
    kaszpirowski8899
    Poziom 8  

    Wielkie dzięki tu nie chodzi o to że chciałem zaoszczędzić ! auto staneło w niedziele na auto banie jak jechałem do roboty do Holandii za lawete dałem 370 za norauto 250 ale powiedzieli że nic nie mogą więcej zrobić jak tylko spuścić paliwo i obejżeć komputerem auto w poeniedziałek peugeot serwis nie chciał mnie przyjąć bo mają terminy... jedyny nieautoryzowany serwis aut franzkich w pobliżu jeszcze smucił że sie zabiorą za niego w wtorek rano mamy czwartek auto rozkopane .. szef z Holandi dzwoni że mam jechać busem .... dałem mechanikowi schemat i będe czekał aż zrobi lub chodźby to poskręca.

    Zapomniałem numeru nadwozia dać oto on VF32CHFXF43340655 w razie jak by ktoś wiedział że schemat powyżej jest nieodpowiedni prosze dać znać

  • #6 22 Sty 2009 11:38
    georgesgr
    Poziom 40  

    Powinien byc dobry.
    Przepraszam za komentarz.
    Auto stanelo nagle i calkiem zamilklo, czy stracilo moc i pracowalo nierowno?
    W tym drugim przypadku, prawie na pewno, siadly cewki zaplonowe.
    Pozdrawiam, Georges

  • #7 22 Sty 2009 13:46
    kaszpirowski8899
    Poziom 8  

    Przed zgaśnięciem auto przy 100km/h lekko sie zadusiło i zgasło coć przy 50 km/h tylko odrazu gasło- obroty poleciały w dół aż sie motor wyłaczył i przy odpalaniu tylko kręcił rozrusznik nic więcej.
    W norauto mechanik odpiwietrzył silnik wentlem co poleciała z niego para a potem paliwo ( nie kojaże jak sie czesc nazywa pompka paliwa tam pompuje to jest koło cewki wysokiego napięcia ) auto zapaliło ale po lekkim dodaniu gazu gasło znowu, myśleliśmy że to paliwo ( wiejskie 98 ) więc mi je nam spóścili i zalaliśmy 95 z zaufanej stacji skutek był taki że obroty ogólnie wzrosły i nie spadały poniżej 900 a poprzednio z pełnego gazu na biegu jałowym leciały na 500.
    Po zgaśnięciu jak zaczekałem około 7 min auto odpalało ale tylko jak sie zapaliła kontrolka wtrysku na desce i jak je trzymałem na wysokich obrotach to mi nie gasło w ten sposób na półsprzęgle nie spószczając niogi z gazu i sprzęgła ( chamowałem ręcznym ) dojechałem do mechanika od francuzkich aut ...
    Jego diagnoza jest taka że któryś z kabli od komputera jest urarty bo jak rusza wiązkom to auto samo odpala i samo gaśnie tyle że zaczoł szukac tego kabla bez schematu... i coś sie obawiam że nawet jak ma ten schemat to bardziej z niego szaman niż mechanik JAK BY TYLKO FACET POWIEDZIAŁ ZE TO CEWKA WYSOKIEGO NAPIĘCIA TO IDE SKLEPU KUPUJE NOWA WKŁADAM I JADE ALE ON UWAŻA INACZEJ miałem w poniedziałek być w robocie w holandii a teraz nawet nie moge powiedzieć czy dojade na ten tydzień ...

  • Pomocny post
    #8 22 Sty 2009 21:01
    gzresieknysa
    Poziom 20  

    No to kolego jeśli masz problem z instalacją to są dwa takie 90% miejsca na jej uszkodzenie.
    1- fragment wiązki pod obudową filtra powietrza
    2- fragment wiązki bięgnącej w korytku za łapą silnika
    (jeśli masz auto z mux to bardziej 1-wszy przypadek a jeśli bez mux to sprawdzić należy zasilanie na przekaźniku mocy pod sterownikiem )

    Dodano po 15 [minuty]:

    Auto masz z muxem, czyli zobacz przypadek 1.
    Nie wiem jak ze schematem powyżej bo jak masz BSM to jest to trochę inaczej rozwiązane ,ale ogólnie schemat podejdzie pod strerownik .
    Jak się uda to wrzuce Ci rozpiskę pinów sterownika

  • #9 23 Sty 2009 22:15
    kaszpirowski8899
    Poziom 8  

    Serdecznie dziękuje za diagnoze skłaniam sie ku pierwszej .
    Mechanik odezwał sie o 12 : 00 że zrobił auto jazda próbna ok niby - polutował jakiś kabel z instalacji. Przejechałem autem 52 kilometry i znowu wyskoczyła kontrolka wtrysku paliwa a właśnie od tej kontrolki zaczeła sie awaria ze auto zaczeło gasnąć, wracam do tego samego mechanika u którego zostawiłem 250 zł za 5 dni szukania felernego kabla ! i jeszcze sam musiałem mu zorganizować schemat instalacji a on panikuje że może to jednak cewka wysokiego napięcia - pojechał pożyczyć przyjechał z zepsutą w między czasie jego dwóch mechaników polewało se wóde z plastikowej butelki zoriętował sie że ma zepsutą cewke to pojechał kupić nową, założył nową i nic sie nie zmieniło kontrokla pali sie dalej. Żeby było jeszcze ciekawiej facet ma laptopa z programem do Alfa Romeo ... o 16 powiedział że nie wie co jest i najchętniej zaczoł by rozbierać instalacje wtrysku paliwa ale tutaj UWAGA " nie mam do tego schematu i musiaił bym se załatwić "...
    Zabrałem auto do innego mechanika który powiedział że wie co jest grane i zajmie mu to około 5 do 8 godzin wygląda przyzwoicie jest trzeźwy zakład ma nie mały i komputer oryginalny z peugeota.
    Jest nadzieja że jutro wyjade do pracy jeśli jeszcze mnei nie zwolnili ...
    w następnej wiadomości napisze jak sie sprawa skończyła i w jakim to zakładzie ślepy mówi głuchemu jak naprawić auto.

  • #10 10 Sie 2011 18:05
    misieks85
    Poziom 8  

    Widze ze peugeocik 3 drzwiowy
    Model 206
    Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09712 81 2 0268
    Data Początku Gwarancji 21.07.2003
    Numer seryjny silnika 10 FP6Z 4290907
    Numer seryjny skrzyni biegów 20 CF08 0314082
    Informacje ogólne
    RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY
    ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT
    LINIA PRODUKTU 206
    TYP NADWOZIA HATCHBACK 3DRZW
    WYKOŃCZENIE POZIOM XR PRESENCE
    SILNIK WTRYSK TU1JP
    PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
    RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
    KOLOR NADWOZIA EKQ - LAKIER CZERWIEŃ LUCIFER
    TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SPLOT PŁOCIENNY COOLDOUCE + EFKA "PF"
    KOLOR OKŁADSZIN "FY"
    SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA WZMOCNIONA
    SILNIK (TYP) SILNIK TYP TU
    MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO
    MONOGRAM DODATKOWY, INNE BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO
    MONOGRAM BEZ MONOGRAMU

    Dodano po 1 [minuty]:

    jak ktos potrzebuje dane odnosnie swojego peugeota prosze o nr VIN a powiem wszystko nawet jaki plastik ma pod wycieraczka :) pozdrawiam

    Dodano po 1 [minuty]:

    autko czerwone :)

  • #12 25 Kwi 2012 10:57
    koniu003
    Poziom 2  

    cześć.
    potrzebuję schemat instalacji elektrycznej z wentylatora chłodnicy, przekaźników i rezystora.
    zauważyłem że mam ostro pokręcone w instalacji i nie włącza mi się I bieg wentylatora, przez co rozłącza klimatyzację non stop.
    peugeot 206 2.0 hdi 2001r. climatronik
    VIN: VF32CRHYF41904695

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty