Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 25 Sty 2009 17:02
    luk-bab
    Poziom 12  

    mam skoda octavia 1.9 tdi

    nastepujacy problem gdy silnik sie zagrzeje to potem trudno zapala troszke dlugo kreci niz inne tdiki

    brak jakich kolwiek bledow i co moze yc jeszcze przyczyna takij usterki

    bede jeszcze sprawdzac rozrzad i kat zaplonu ale nie wiem jaki ma by wiec prosze o jakies dane i moze jakies rysunki lub schematy

    dziekuje

  • #2 25 Sty 2009 19:18
    niuniu36

    Poziom 27  

    Kolego wiecej informacji który rok,typ,silnika,nikt tu wróżka nie jest podaj dane to cos wymyslimy

  • #3 25 Sty 2009 19:26
    Sztomel
    Poziom 34  

    problem z trudnym odpalaniem ciepłego silnika występuje w przypadku oporów stawianych przez rozrusznik lub utraty pojemności i mocy rozruchowej akumulatora,
    kąt wtrysku nie ma tu nic do rzeczy, w takim przypadku pomaga regeneracja lub czyszczenie rozrusznika, wymiana akumulatora lub podniesienie dawki startowej za pomocą programu diagnostycznego VAG-COM lub zmiana map startowych w sterowniku silnika przez tunera.

  • #4 07 Lut 2009 17:33
    SAWEK101
    Poziom 30  

    jeśli masz silnik 90 km to to najczęściej jest to problem ze zbyt pużnym załączaniem świec żarowych ale wtedy jest problem z zapaleniem silnika mającego temp 0 do 40 stopni ,jeśli masz przejechane 250000 i więcej może to już wyć wina pompy ale nie koniecznie ale najpierw sprawdź rozrząd koledze przeskoczył i co dziwne zimny palił a ciepły już nie dziwne ale to fakt

  • #5 07 Lut 2009 18:10
    Sztomel
    Poziom 34  

    SAWEK101 napisał:
    jeśli masz silnik 90 km to to najczęściej jest to problem ze zbyt pnym załączaniem świec żarowych ale wtedy jest problem z zapaleniem silnika mającego temp 0 do 40 stopni


    kolego, czytałeś temat ? Jakie zbyt późne włączanie świec żarowych na rozgrzanym silniku :shocked!:

  • #6 07 Lut 2009 18:50
    ZKepowicz
    Poziom 16  

    najczestrza przyczyna trudnego uruchamiania cieplego silnika "d" jest zurzyta glowiczka p-py wtrysku radze nie grzebac w rozrzadzie /o ile nie byl ostatnio zmieniany/ a sprawdzic w zakladzie naprawy pomp cisnienie wtrysku paliwa ,99% ze to jest przyczyna

  • #7 07 Lut 2009 20:59
    darek640
    Poziom 13  

    Zdejmij wtyczkę czujnika temp.płynu chłodzącego i spróbuj zapalić auto.

  • #8 07 Lut 2009 21:04
    erdaniel
    Poziom 13  

    temat wałkowany milion razy,coś z tobą chyba nie tak.ale coś Ci podpowiem odłącz czujnik temperatury ,zobaCZYSZ jak ładnie odpali.albo niech ci ktos przekoduje na automat ,tez bedzie super odpalał.
    z resztą Sztomel wyjasnił co i jak w paru slowach i potwierdzam ,naprawiłem kilka takich usterek.

  • #9 07 Lut 2009 21:56
    pendrak
    Poziom 1  

    mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa.
    Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.

  • #10 08 Lut 2009 11:49
    luk-bab
    Poziom 12  

    spoko naprawiłem 3 oktavie
    w 1 rozrusznik wymieniłem tulejki
    w 2 mała dawka więc ja zwiększyłem i jest ok
    w 3 zmienili rozrząd i źle ustawili
    więc każdy przypadek jest inny i indywidualny trzeba dobrze wszystko posprawdzać i dokładnie się przyjzeć i wszystko jest do zrobienia
    dziękuje wszystkim za porady
    pozdrawiam Łukasz

  • #11 20 Mar 2010 15:00
    iliontichy
    Poziom 2  

    w moim przypadku pomogła wymiana rozrusznika na zregenerowany - nowe podobno nie istnieją ...

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty