Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 26 Sty 2009 12:41
    eljarkos
    Poziom 20  

    Witam.
    Mam problem. Nie działa sterowanie centralnym zamkiem za pomocą pilota w kluczu (w obu kluczach). Wymieniłem baterię w jednym kluczu i nic. Próbowałem zasterować przy włączonym kluczu i przekręconym w stacyjce i nic. Zamki jednak się zamykają przy sterowaniu poprzez klucz w drzwiach.
    W serwisie nie wykryto żadnych błędów. Co mogę jeszcze sprawdzić?

    Proszę uzupełnić dane: rocznik, model i napisać, czy to CZ oryginalny, czy jakiś dostawiany. [MS]

  • #2 26 Sty 2009 14:26
    Grzesiek_Slosarczyk
    Poziom 20  

    witaj. nie napisałeś szczegółów dotyczących centralki ale niektóre mają możliwość zaprogramować ponownie klucz lub inny pilot(przynajmniej tak jest w mojej). ja bym spróbował ponownie zaprogramować centrale do klucza (jeżeli masz taką możliwość)

  • #3 26 Sty 2009 14:53
    eljarkos
    Poziom 20  

    Rzeczywiście mało danych.
    Otóż samochód Passat ojca z 2000r 1.8 benzyna Comfotrline B5. Centralny oryginalny, klucze też. Na razie nie chce dokupywać nowego pilota (za dużo w kieszeni noszenia). Jak można zaprogramować ponownie klucz? Auto kupione w komisie kilka tygodni temu i obydwa klucze już tak działały (tylko z drzwi). Przymierzam się do zrobienia interfejsu VAG, ale czy za jego pomocą zaprogramuję ponownie te klucze?

  • #4 26 Sty 2009 15:18
    Grzesiek_Slosarczyk
    Poziom 20  

    a ma alarm?

  • #5 27 Sty 2009 07:52
    eljarkos
    Poziom 20  

    Nie ma. Tylko immobiliser fabryczny.

  • #6 27 Sty 2009 14:55
    Remik71
    Poziom 23  

    Radio jest fabryczne czy nie? Pytanie może wydawać się nie na miejscu, ale....tak jest

  • #7 27 Sty 2009 15:02
    eljarkos
    Poziom 20  

    Wszystko jest fabryczne włącznie z radiem.

  • #8 27 Sty 2009 15:59
    Remik71
    Poziom 23  

    Tylko diagnostyka modułu komfort

  • #9 27 Sty 2009 20:52
    Grzesiek_Slosarczyk
    Poziom 20  

    Napisałeś: "Auto kupione w komisie kilka tygodni temu i obydwa klucze już tak działały (tylko z drzwi)."
    podejrzewam uszkodzone klucze. Spróbuj rozebrać jeden i sprawdź go dokładnie pod lupą czy nie jakiś przerw w druku( mogły poprzedniemu właścicielowi spaść i przez to teraz nie działają)
    Jeżeli nic nie znajdziesz w kluczach to dokop się do centralki i sprawdź czy nie ma w niej luźnych bądź spalonych elementów

  • #10 27 Sty 2009 22:33
    Remik71
    Poziom 23  

    Te klucze to raczej nie są scyzoryki, tylko te małe. Więc na nich jest mała czerwona dioda LED - czy ona zaświeca się przy naciskaniu guzików?

    Dodano po 58 [sekundy]:

    Moduł komfortu masz pod lewą stopą, kiedy kierujesz tym paskiem.

  • #11 28 Sty 2009 07:21
    eljarkos
    Poziom 20  

    Klucze to "scyzoryki" i nie mają LED. Rozbiorę jeszcze raz jeden klucz, ale moje typowanie raczej wskazuje na centralkę. Jak będzie cieplej to dokopię się do niej i obejrzę. Póki co da się zamykać z drzwi.

  • #12 13 Lis 2009 13:41
    TMEA
    Poziom 16  

    Problem może być taki że kluczyki się po prostu rozprogramowały. Trzeba na nowo zaprogramować VAGiem :) ale cena koło 100zł ;/ chyba że się ma znajomego :)) druga sprawa to jest coś takiego jak starzenie się cyny na płytce wewnątrz pilota co powoduje że przestaje działać mimo że diodka świeci... trzeba wszystkie styki przelutować i wtedy spróbować czy pilot działa ewentualnie znów zaprogramować pilota :) ja miałem dokładnie ten sam problem ale go rozwiązałem :) pozdrawiam :)

  • #13 04 Lis 2010 19:45
    czarny19803
    Poziom 2  

    jak wymieniales baterie to rozkodowales piloty. Musisz zakodowac je znowu, mianowicie wyjmij baterie, poczekaj chwile, wloz ja spowrotem nastepnie podejdz do samochodu i przytrzymaj ok 5 sekund przycisk odpowiedzialny za otwieranie drzwi i gotowe, u mnie wlasnie tak dziala w vw passat b5 98r afn 110km

  • #14 04 Lis 2010 22:35
    jarek245
    Poziom 8  

    Rozkodowaly sie.Jezeli nic niepomoglo,to sproboj wlozyc kluczyk do stacyjki wlacz zaplon i wcisnij przycisk zamykania dzwi na pilocie.powinno zadzialac

  • #15 24 Lis 2010 21:46
    Usunięty
  • #16 20 Maj 2011 11:45
    Phoenix69
    Poziom 7  

    Witam, eljarkos czy udało sie rozwiązac ten problem?

  • #17 20 Maj 2011 11:50
    eljarkos
    Poziom 20  

    Niestety na razie nie, ale nie odpuszczam. Muszę znaleźć sposób testu czy klucz w ogóle nadaje czy odbiornik nie odbiera. Myślałem, że sprawdzę to w moim Audi, ale tam jest częstotliwość 433,92MHz, a w VW 433MHz.

  • #18 20 Maj 2011 12:59
    Phoenix69
    Poziom 7  

    no własnie, co za gówno, już mnie drazni wkładanie kluczyka do zamka. w koncu jest XXI wiek.

  • #19 20 Maj 2011 13:35
    Usunięty
  • #20 20 Maj 2011 15:19
    wiesiek3d
    Poziom 28  

    eljarkos napisał:
    Niestety na razie nie, ale nie odpuszczam. Muszę znaleźć sposób testu czy klucz w ogóle nadaje czy odbiornik nie odbiera. Myślałem, że sprawdzę to w moim Audi, ale tam jest częstotliwość 433,92MHz, a w VW 433MHz.


    Test kluczy można wykonać za pomocą TV, ustawiasz sobie częstotliwość w TV na taką jak ma pilot i po naciśnięciu któregokolwiek przycisku na ekranie pojawiają się paski tzn. występują zmiany w ekranie.
    Sprawdzone przeze mnie i na pewno działa.
    Po takim teście wiesz czy klucze masz dobre czy nie, jeżeli tak to zostaje programowanie kluczy, istnieje tez możliwość uszkodzonego modułu centralnego zamka.

    Programowanie kluczy :
    Dopasowywanie nowego dodatkowego kluczyka - Od modelu z roku 1999
    – włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk;
    – włączyć zapłon;
    – zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;
    – po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;
    – czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu.

  • #21 20 Maj 2011 16:52
    eljarkos
    Poziom 20  

    wiesiek3d napisał:
    Test kluczy można wykonać za pomocą TV, ustawiasz sobie częstotliwość w TV na taką jak ma pilot i po naciśnięciu któregokolwiek przycisku na ekranie pojawiają się paski tzn. występują zmiany w ekranie.
    Sprawdzone przeze mnie i na pewno działa.


    A o tym to nie pomyślałem. Dzięki.

  • #22 21 Maj 2011 10:48
    wiesiek3d
    Poziom 28  

    Sprawdziłeś klucze ? Uruchomiłeś ten centralny zamek ? Napisz czy działa i jaka była przyczyna awarii.

  • #23 21 Maj 2011 19:34
    damon.irl
    Poziom 9  

    Witajcie! Ja tez mam problem z centralnym. Grzebie przy nim juz od 2 tygodni bez zadnego efektu. Nigdzie nie znalazlem odpowiedzi ani zadnego sensownego rozwiazania. Wszystkie mozliwosci sprawdzilem i nic. Passat '97 1.9tdi AFN 110kW Kombi. Jezeli auto reaguje na klucz to sprawa wyglada nastepujaco. Jezeli przycisne LOCK jeden raz to auto zamyka sie bez uzbrojonego alarmu lecz pozostawia otwarte lewe tylne drzwi. Jezeli nacine dwukrotnie to alarm sie uzbraja i wszystkie drzwi sa zamykane. Wcisniecie przycisku UNLOCK otwiera auto i deaktywuje alarm. Ciekawe jest jeszcze to iz po otwarciu auta i przekreceniu klucza w stacyjce na II pozycje slychac centralke w lewych tylnych drzwiach jakby sie jeszcze raz otwieraly. Kolejnym problemem jest fakt ze za zadne skarby nie moge zamknac tylnej klapy auta czy to z alarmem czy bez. Nie slychac wcale mechanizmu zamka w klapie ;(
    Czy ktorys z kolegow mial podobny problem? Prosze o podpowiedzi.
    Modul sprawdzony, kable rowniez. Klucz maly, dioda na nim reaguje.
    Pozdrawiam

  • #24 21 Maj 2011 21:20
    Sztomel
    Poziom 34  

    W zamku klapy jest taki mały brązowy dinks, on te też lubi padać a nazywa się przełącznik tylnej klapy. Czasami on również szwankuje. Można go również rozebrać tak samo jak przednie drzwi tylko, że jest łatwiejszy do zdiagnozowania.

  • #25 22 Maj 2011 22:01
    damon.irl
    Poziom 9  

    Dzieki Sztomel za podpowiedz. Zobacze czy moze to jest problemem. Zastanawia mnie jednak dlaczego zamek nie reaguje rowniez na podanie mu pradu z zewnetrznego zrodla. Zero jakiejkolwiek reakcji, no i te tylne drzwi. Dzis po otwarciu auta i przekreceniu klucza w stacyjce, lewa tylna centralka otworzyla sie trzykrotnie.
    Masakra ;)
    Jak sie z tym uporam, dam znac. Pozdrawiam!

  • #26 10 Cze 2011 11:35
    eljarkos
    Poziom 20  

    Sprawę z nie działającym centralnym wyjaśniłem. Cała sprawa polegała na tym, że moduł komfortu ma symbol 1J0 959 799 R. Ten model nie obsługuje sterowania radiowego. Zmyłka polegała na tym, że w komplecie z samochodem są 2 klucze radiowe. Widocznie poprzedni właściciel zmienił komputer niestety na wersję uboższą. Piloty jako takie są sprawne, ale nie wykorzystane. Temat jak dla mnie zamknięty.

  • #27 10 Cze 2011 13:29
    damon.irl
    Poziom 9  

    Ja również rozwiązałem problem z moim centralnym. Problemem okazał się moduł sterujący od centalnego w lewych tylnych drzwiach. Po wymianie z modelu '01 (ze wzgledu na niższe zurzycie) centralny powrócił do życia. Odnosnie tylnej klapy - no cóż - tu już było uszkodzenie mechaniczne sterownika klapy (małe szare pudełeczko).
    Problem rozwiązany - wszystko działa jak należy. Jak dla mnie temat również zamknięty.
    Pozdrawiam

  • #28 08 Sie 2011 21:55
    falki b25
    Poziom 2  

    Witam.
    Mam problem z auto alarmem w pasku 98r 1.9tdi podpiełem sie pod kable tak jak jest w rospisce po wyłaczeniu alarmu i otwarciu drzwi nie powinien sie uzbroic a tu zonk i tak sie uzbraja o co tu może biegac?

  • #29 09 Sie 2011 17:04
    wiesiek3d
    Poziom 28  

    falki b25 napisał:
    Witam.
    Mam problem z auto alarmem w pasku 98r 1.9tdi podpiełem sie pod kable tak jak jest w rospisce po wyłaczeniu alarmu i otwarciu drzwi nie powinien sie uzbroic a tu zonk i tak sie uzbraja o co tu może biegac?


    Źle podłączony

  • #30 09 Sie 2011 21:08
    falki b25
    Poziom 2  

    kolego mozesz troche jasniej w czym mogłem popełnic bład a może masz rozpiske jak to naprawic?

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty