Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 27 Sty 2009 11:09
    Moran
    Poziom 18  

    Pacjent: VW New Beetle 2000r. 2.0 benzyna, alternator Bosch 90 A

    Choroba: Brak ładowania na wolnych obrotach - napięcie ok.12.7V i trzmając go na wolnych obrotach rośnie samo do ok.13.3V (po jakiś kilku minutach), minimalne zwiekszenie obrotów (ca. 900/min) - ładowanie normalne (14.35-14.4), zdjęcie nogi z gazu i sapdek na wolne obroty(ok.800/min) spadek napięcia jak na poczatku...- kontrolka ładowania się nie świeci- żarówka sprawna, gaśnie po przekęceniu stacyjki

    Działanie: w alternatorze wymieniony reglator, szczotki, diody prostownicze i wzbudzenia (były uszkodzone), masy sprawdzone, akumulator naładowany..., napięcie wzbudzenia podawane.
    Co to może być? uszkodzony wirnik, sprzęgiełko czy coś jeszcze?

  • #2 27 Sty 2009 14:24
    viper555
    spec od auto-elektro

    Bosch ma dużo alternatorów a te które przychodzą między innymi nie mają diod wzbudzenia więc należy konkretnie napisać co to za alternator.P

  • #3 27 Sty 2009 15:32
    Moran
    Poziom 18  

    Aternator BOSCH 90A, 028 903 028D...i chyba ma diody wzbudzenia..

  • #4 27 Sty 2009 17:19
    SklepAltera
    Użytkownik obserwowany

    Podałeś nr VW . Zdjęcia numery katalogowe i cena poniżej:
    http://altera.jdm.pl/catalog/product_info.php?products_id=1084

    Koło pasowe sztywne bez sprzęgiełka, więc można je wykluczyć jako przyczynę. Pozostaje mostek i wirnik, ale taka naprawa "na macanego" kosztuje pewnie więcej niż zakup kompletnego alternatora. pozdrawiam

  • #5 27 Sty 2009 17:31
    viper555
    spec od auto-elektro

    Tak jak pisałem zwykły bez diod wzbudzenia, jeżeli regulator zamiennik tak się będzie zachowywał.P

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty