Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Nawigacja Sony NV-U73TC jak ją zaktualizować?

domingo1983 28 Sty 2009 18:11
  • #1 28 Sty 2009 18:11
    domingo1983
    Poziom 7  

    Witam mam nawigacje samochodową Sony NV-U73TC chiałbym wgrać do niej jakąś aktualizacje bo od nowości nie było nic robione a troche dróg sie pozmieniało. Ma ktoś może jakąś nową aktualizacje do tego modelu i jak to zrobić? Dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam

  • Pomocny post
    #2 28 Sty 2009 18:40
    Haker5
    Poziom 21  

    Niestety ale Sony przynajmniej ja nie wiem o niczym takim ale jednym słowem robi sobie jaja z ludzi i nie udostępnia żadnej aktualizacji ja do Sony wgrywam AM 5.3 PL z mapą europy bo innej opcji nie ma aby mieć aktualną mapę ponieważ Sony ma stare mapy.

  • #3 28 Sty 2009 20:45
    domingo1983
    Poziom 7  

    A jak wgrać wtedy jakąś inną mapę do tego sony np tą AM żeby miało aktualne drogi i zeby nie bylo problemow z aktualizacjami. Może mi ktoś napisac krok po kroku jak to zrobić? Dziekuje

  • Pomocny post
    #4 28 Sty 2009 20:58
    Haker5
    Poziom 21  

    Musisz odblokować najpierw nawigacje, że piszesz normalnie i nie nalegasz o pomoc jak inni tylko grzecznie pytasz jeżeli mieszkasz gdzieś blisko mnie to zapraszam do mnie zrobię Ci to w promocji, a jeżeli masz daleko to na forum już o tym było kilka tematów. Dla osoby która się tym nie zajmuje nie jest to łatwizną za pierwszym razem, ale jak odblokujesz to sobie poradzisz służę pełną pomocą na GG, PW lub telefonicznie, a numer mojej komórki uzyskasz na GG.

  • #5 28 Sty 2009 21:23
    domingo1983
    Poziom 7  

    :) Ok fajnie że są dobrzy ludzie na tym świecie :) to co potrzebuje do odblokowania tej nawigacji i co wogóle będzie mi jeszcze potrzebne?

  • #6 14 Lut 2009 11:08
    marcin_sab
    Poziom 1  

    Panowie, może dostanę małą podpowiedz z waszej strony, nam NV-U73T z mapą ameryki, na osobnej płytce mam mapy europy, ale jak chce je wgrać to nie mogę się połączyć z nawigacją. Jak podpinam kabel USB nawigacja pokazuje mi dwa dyski (jeden wirtualny) ale nie moge się z nią połączyć za pomocą ActiveSync 4.5, czy może wiecie co i gdzie kliknąć?
    Z góry dziękuję za dobrą radę:)
    Marcin

  • #7 02 Mar 2009 22:26
    yellow89
    Poziom 1  

    Witam serdecznie!
    Ja również posiadam nawigacje Sony NV-U73TC, chciałbym żeby ktoś podał instrukcje jak złamać system i jak wgrać nowe mapy, bardzo proszę o pomoc.
    Z góry dzięki!

  • #8 06 Maj 2009 13:06
    darkielce
    Poziom 2  

    Uruchomienie explorera i wgranie czegos innego jest proste w tej nawi ,lecz jest potem problem z podświetlaniem matrycy ( brak regulacji )

  • #9 25 Sie 2010 22:30
    servgsm
    Poziom 23  

    A jest możliwość aktualizacji oryginalnej mapy? Bo patrzyłem na stronie sony, ale taki mają tam burdel, że nic znaleźć nie idzie.
    A jak jeżdżę po Polsce, to nieraz pokazuje mi, że jadę po polu.

    Pozdrawiam.

  • #11 26 Sie 2010 10:16
    koala106
    Poziom 38  

    Co do sony - jeżeli jeszcze ktoś używa - nie ma sensu używać oryginalnej mapy, bo pokrycie jest tragiczne - lepiej odblokowaić i dokupić Automapę lub Igo i w miarę sprawnie to będzie chodziło.

  • #12 27 Sie 2010 18:45
    Pontikos
    Poziom 38  

    Koala ma racje - odblokowac (komercyjnie z Allegro lub przy odrobinie zaciecia wg. opisu z Forum) a nastepnie wgrac AM lub iGO8x - jednak to dosc duze koszty, legalnie.
    O polowe nizsze koszty to zakup "aktualnej" mapy SONY u magikow z Warszawy - ktos to ponoc oficjalnie oferuje, ale nie sadze by mial cos nowszego niz oficjalna mapa Sony z 2009 roku - jako ze ta firma WYCOFALA SIE CALKOWICIE z supportu GPS - slowem, kliencie Sony, jestes na lodowisku jak stad do Zgierza.

  • #13 31 Sie 2010 23:01
    darek186
    Poziom 12  

    Dokładnie, naprodukowali nawigacje, zarobili ile chcieli a teraz mają w du... klientów, nie ma to jak "porządna" firma ; ]




    darkielce napisał:
    Uruchomienie explorera i wgranie czegos innego jest proste w tej nawi ,lecz jest potem problem z podświetlaniem matrycy ( brak regulacji )


    Wgranie skórek nie pomaga, mogę albo ustawić jasność na 50%(w słoneczny dzień nic nie widać) albo maksymalnie(w nocy razi w oczy)-i tak źle i tak nie dobrze, co z tym fantem można zrobić??
    Igo primo, u92tc

  • #14 01 Wrz 2010 07:57
    Pontikos
    Poziom 38  

    Jedna ze skorek igo83 ma mozliwosc regulacji jasnosci ekranu.

  • #16 02 Wrz 2010 10:07
    Pontikos
    Poziom 38  

    Jedna z. Bylo o tym w temacie dot. igo8x na Bekerze - uzyj klawisza "szukaj" - znajdziesz.

  • #17 13 Wrz 2010 14:50
    darek186
    Poziom 12  

    Nie ma nic takiego, wszystko, wszędzie przeszukane, zresztą czemu niby tylko 1 skórka miała by działać pod u92tc - czyżby ktoś specjalnie zatroszczył się o użytkowników nawigacji sony hehe-szczerze wątpię. W wielu skórkach jest opcja regulacji lecz żadna nie działa. Mówi się trudno.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty