X
  • #1 31 Jan 2009 10:47
    Diego943
    Level 2  
    Helpful post? (+1)
    Witam mam problem z fiatem 126p. Po odpaleniu go zaczyna się dusić a przy jeszcze mocniejszym przydeptaniu gazu dusi się mocniej i gaśnie, gdy chwilę pochodzi zaczyna nabierać mocy i da się jechać ale po puszczeniu sprzęgła i naciśnięciu gazu, wrzuceniu 1 zaczyna nim telepać i gaśnie. Przed wymienieniem 2 świec , wyjechałem z garażu i jechałem cały czas 25 km\h i nic więcej po zmianie na 2 bieg wras jechał 25 km\h . i lecz gdy jechałem chwile na wstecznym strzeliło 2 razy w tłumniku i zaczoł mi normalnie przyśpieszyć do 60 km\h lecz teraz po tej wymianie nic się nie da zrobić strzela w tłumniku z 10 razy i nic. Nie wiem co by się dało w nim zrobić (wcześniej siedziały w nim 2 świece od dużego fiata.Proszę o pomoc jeżeli są jeszcze jakieś pytania dotyczące tego to z chęcią odpowiem PROSZĘ O POMOC . Z GÓRY DZIĘKUJĘ .
  • #2 31 Jan 2009 12:21
    mbryzus
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    a powiedz mi czy wczesniej miales takiego typu zachowania czxy to sie stalo po wymianie swiec.mysle ze trzeba by zaczac od sprawdzenia kabli od siwc ,iskry n adwóch swiecach i ustawianiu zapłonu .jak to nie pomoze to trzeba wyczxyscic gaźnik a szczegolnie dysze w nim...
  • #3 31 Jan 2009 15:27
    mariolee
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    sprawdź przerwę na platynach kondensator i luzy zaworowe

    Dodano po 32 [sekundy]:

    sprawdź przerwę na platynach kondensator i luzy zaworowe

    Dodano po 11 [sekundy]:

    sprawdź przerwę na platynach kondensator i luzy zaworowe
  • #4 31 Jan 2009 18:31
    Diego943
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    To się mi się stało już przed świecami założeniem nowych świec ale wcześniej jeszcze jak dałem mu gazu na wstecznym to właśnie strzeliło dwa razy i już było dobrze
  • #5 31 Jan 2009 18:41
    niutat
    Level 37  
    Helpful post? (+1)
    Witam, objawy wskazują na zatkaną dyszę w gaźniku lub problemy z pompką paliwową.
  • #6 31 Jan 2009 18:47
    marian1981.02
    Spec od sprzętu Unitra
    Helpful post? (0)
    Sprawdź przerwę i same styki przerywacza w aparacie zapłonowym. Sprawdź i wyreguluj zapłon. Może to być też coś znacznie poważniejszego np. zawory, uszczelka pod głowicą itp.
  • #7 31 Jan 2009 19:04
    zmianowy
    Level 16  
    Helpful post? (0)
    Tak poza wszystkimi możliwymi usterkami to jak on wcześniej chodził na tych świecach od 125p?(tak jak pytał mbryzus).
    Przecież swiece od dużego są o wiele dłuższe i mogły coś uszkodzić w głowicy(zawory) lub tłoki.
    Jak te stare świece wyglądały?(czy nie były "obite" na końcówkach gwintu lub elektrodzie zewnętrznej).

    Dodano po 13 [sekundy]:

    Tak poza wszystkimi możliwymi usterkami to jak on wcześniej chodził na tych świecach od 125p?(tak jak pytał mbryzus).
    Przecież swiece od dużego są o wiele dłuższe i mogły coś uszkodzić w głowicy(zawory) lub tłoki.
    Jak te stare świece wyglądały?(czy nie były "obite" na końcówkach gwintu lub elektrodzie zewnętrznej).
  • #8 31 Jan 2009 20:02
    Banasiewicz02
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    dłuższe świece nic nie szkodziły w komorze spalania gdyż jest ona wgłębiona właśnie w miejscu w którym jest wkręcona świeca,natomiast dłuższe świece pewnie powodowały gorszą pracę i wypadanie zapłonów.Co do usterki to w pierwszej kolejności przy takich objawach sprawdzić kondensator przy aparacie oraz przerwę na przerywaczu,jeśli to zostanie poczynione to sprawdzić regulacje zapłonu(poszukać na internecie instrukcji jak się go ustawia) i jeśli to nie da efektów to zobaczyć czy pompa paliwa podaje je w odpowiednim ciśnieniu.
  • #9 31 Jan 2009 20:13
    niutat
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    Dodam tylko że używanie dłuższych świec powoduje osadzaniu się nagaru na odsłoniętym gwincie świecy w cylindrach i w konsekwencji uszkodzenie gwintu w głowicy przy wykręcaniu świecy.
  • #10 31 Jan 2009 21:17
    Diego943
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    A Ile by mogła mnie wynieść taka naprawa na glancyk ???
  • #11 31 Jan 2009 21:20
    marek_z_ustki
    Level 9  
    Helpful post? (+1)
    jeżeli to jest maluch elektronik, to przy zapłonie nie grzeb. osobiście stawiam na wodę w gażniku. to częsta przyczyna takich objawów
  • #12 31 Jan 2009 21:20
    niutat
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    Przecież jeszcze nie wiesz co jest przyczyną usterki :)
  • #13 31 Jan 2009 21:24
    Diego943
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Latem nad nim po medytuje mam nadzieje że w 200 zł się wyrobie
  • #14 05 Feb 2009 15:36
    latos48
    Level 10  
    Helpful post? (-1)
    Ja stawiam na to że zapłon jest źle ustawiony. Jeżeli zapłon jest opóźniony to będzie strzelać w tłumik, spróbuj wyregulować zapłon :shii:
  • #15 01 May 2010 12:03
    s_lonio
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Witam mam to samo silnik nie wkakuje na wysokie obroty strzela z tłumika i jeszcze jedno czy cewka zapłonowa ma sie grzać tzn. czy ma być gorąca???:?:
  • #16 04 Feb 2011 19:17
    nekill
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    Mam podobny problem musze go pare razy krecic zeby odpalil na dobre i jak juz jadse to na 1 jest ok zbiera sie ale jak wrzucam 2 to wlasnie strzela w tlumik ze 3 razy traci moc ale zaraz oddzyskuje i moge jechac dalej. Nie wiem zbytnio o co chodzi....:/
  • #17 06 Feb 2011 18:57
    SponsorSRC
    Level 1  
    Helpful post? (+1)
    Wina tu leży w Gaźniku i dyszach :)
    Najlepiej rozkręć Gaźnik wyczyść go dokładnie po czym wyreguluj i powinno byc dobrze :)
  • #18 07 Feb 2011 06:18
    konstruktor1
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Sprawdź popychacz pompy paliwa i krzywkę na wałku .Mogą być wytarte.
  Search 4 million + Products
Browse Products