X
  • #1 01 Feb 2009 12:09
    jordan1705
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam. Jestem początkujacy w tej branży także pytanie moje jest takie. Moja karta telewizyjna ( leadtek win fast tv 2000 ):cry:posiada tylko wejsie antenowe . Jak moge ją podłączyć do nboxa? Czy jest w ogole taka możliwośc . Mam nadzieje że w jakiś sposób bedziecie mogli mi pomóc . za wszelkie wskazówki z góry wielkie dzieki !!!!!!!
  • #2 01 Feb 2009 12:23
    matzg
    Level 35  
    Helpful post? (0)
    Witam, nie wiem w jakim celu chcesz podłączyć nboxa do komputera (co chcesz uzyskaś?)... .W Twoim przypadku jest to możliwe tylko przez modulator lub przez magnetowid z modulatorem. Pozdro
  • #3 10 Feb 2009 15:56
    jordan1705
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Chodzi mi o to czy podłączajac w ten sposób nboxa pod komputer bede mogł normalnie oglądać telewizje . ? czy obraz bedzie taki sam jak na telewizorze?????:cry:
  • #4 10 Feb 2009 16:36
    godunow
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    matzg wrote:
    Witam, nie wiem w jakim celu chcesz podłączyć nboxa do komputera (co chcesz uzyskaś?)... .W Twoim przypadku jest to możliwe tylko przez modulator lub przez magnetowid z modulatorem. Pozdro

    Modulator w nboxach,,,,>???????? Gdzie..????

    Jak wyjdziesz z nboxa na modulator..?? nbox nie posiada modulatora..


    Co do tematu.. z wyjścia ero nboxa... kabel euro strona nboxa i wejście na kartę tv pc lub grafiki .. trudno mi pisac dokładniej bo nie znam wejsć twojej karty tv..
    podobnie z dźwiękiem.
    A pytają po co ...aby np. zgrać film z dysku nboxa ( nrcorder) na dysk .. możliwe w trybie oglądania.. na n recordererze
  • #5 10 Feb 2009 16:50
    matzg
    Level 35  
    Helpful post? (0)
    godunow wrote:
    matzg wrote:
    Witam, nie wiem w jakim celu chcesz podłączyć nboxa do komputera (co chcesz uzyskaś?)... .W Twoim przypadku jest to możliwe tylko przez modulator lub przez magnetowid z modulatorem. Pozdro

    Modulator w nboxach,,,,>???????? Gdzie..????

    Jak wyjdziesz z nboxa na modulator..?? nbox nie posiada modulatora..


    Co do tematu.. z wyjścia ero nboxa... kabel euro strona nboxa i wejście na kartę tv pc lub grafiki .. trudno mi pisac dokładniej bo nie znam wejsć twojej karty tv..
    podobnie z dźwiękiem.
    A pytają po co ...aby np. zgrać film z dysku nboxa ( nrcorder) na dysk .. możliwe w trybie oglądania.. na n recordererze

    A kto powiedział że Nbox posiada modulator?
    Wiec proszę mnie nie łapać za słówka...Wytłumaczę o co mi chodziło...
    Z dekodera wychodzimy kablem Euro na magnetowid(który posiada modulator i gniazdo wyj.antenowe),z wyj. antenowego do wej .antenowego w karcie TV.
    Karta Tv leadtek win fast tv 2000 posiada tylko wejście antenowe
  • #6 10 Feb 2009 17:14
    godunow
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    Quote:
    Karta Tv leadtek win fast tv 2000 posiada tylko wejście antenowe

    Ale nie wiem poco tak skoro prawie przez każda kartę grafiki idzie zgrać materiał video.. i to od paru już dobrych lat..
  • #7 17 Dec 2009 01:49
    norbert.1984
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam. Ponieważ tez mam problem z podłączeniem nboxa pod pc pozwoliłem podłaczyc sie pod ten temat. Ponieważ popsuł mi sie tv postanowiłem podłączyć go pod moją karte Media Tech tv tuner card mt4150 i żaden ze sposobów jakie znalazlem w internecie niestety nie działa. Kożystalem nawet z różnych programów miedzyinnymi z: BlazeDTV 2.5, Pixel View Station v5.14_2f i niestety nie dało to żadnego efektu. Moje pytanie brzmi: co robie nie tak???
  • #8 17 Dec 2009 12:37
    djandriu
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    norbert.1984 wrote:
    Witam. Ponieważ tez mam problem z podłączeniem nboxa pod pc pozwoliłem podłaczyc sie pod ten temat. Ponieważ popsuł mi sie tv postanowiłem podłączyć go pod moją karte Media Tech tv tuner card mt4150 i żaden ze sposobów jakie znalazlem w internecie niestety nie działa. Kożystalem nawet z różnych programów miedzyinnymi z: BlazeDTV 2.5, Pixel View Station v5.14_2f i niestety nie dało to żadnego efektu. Moje pytanie brzmi: co robie nie tak???


    Nie widzę kolego w czym widzisz problem ...
    Potrzebujesz kabla zakończonego z jednej strony wtykiem EURO a z drugiej strony wtykami s-video lub rca i jack 3.5 mm.
    Kable takie są wszędzie dostępne tylko że większość z nich jest robione w systemie "wejście" czyli sygnał z s-video i jack jest przesyłany do wtyku EURO. Musisz zakupić kabel w systemie "wyjście z euro" lub rozbierz twój kabel i we wtyku EURO przelutować przewody z pinów 2 na 1 , 6 na 3 i 20 na 19.
  • #9 07 Jan 2010 12:55
    norbert.1984
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    witam ponownie. djandriu no właśnie miałem problemz tym połączeniem i chciałem Ci podziękować za podpowiedź na temat przelutowania przewodów. po prostu nie wiedziałem jak zrobić to samemu bo jestem początkującym amatorem elektroniki i każda wskazówka dla mnie jest ważna. już uporałem się z problemem i wszystko dziala ok! jeszcze raz dziękuje!
  Search 4 million + Products
Browse Products