Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

stała czasowa - problem

pub21 01 Lut 2009 22:34 10759 4
  • #1 01 Lut 2009 22:34
    pub21
    Poziom 2  

no więc tak, na początku zaznaczę, że to że piszę tutaj oznacza, że chwytam się ostatniej deski ratunku. Jestem studentem ochrony srodowiska na politechnice i w tym roku mam jakiś opętany przedmiot - metrologia. Nie wiem jaki w tym związek z moim kierunkiem, ale jak widać mam problem z zaliczeniem. Jestem kompletnie zielony z jakiś układów, nic mi nie mówi skok czasowy, aproksymacja czy coś takiego. naszukałem się w goglach ale wszystkie odnośniki prowadzą tutaj, na to forum, dlatego też proszę o pomoc. Dla was (widzę, że są tu same nieprzeciętnie mądre osoby) pewnie będzie to śmieszne i jakieś dziwnie proste, ale ja wogole nie wiem o co chodzi. Generalnie chodzi o identyfikację dynamiki termometru. Wykonałem coś tam w laboratorium i mam jakieś tam wyniki. Teraz muszę w sprawozdaniu zawrzeć m.in.

1. policzyć skok czasowy
    2. aproksymacja (?)
    3. wyznaczyć stałą czasową metodą graficzną i analityczną

mam wykres, na którym są cztery pomiary. czyli mam rozumieć ze w metodzie graficznej coś z tego wykresu mam wyznaczyć. Proszę niech ktoś napisze cokolwiek mi o tych trzech rzeczach, czy coś policzy czy coś wytłumaczy, cokolwiek. na wtorek mam to oddac i jest lipa

stała czasowa - problem

Dodano po 1 [minuty]:

stała czasowa - problem

Dodano po 1 [minuty]:

P.S pewnie brakuje tutaj jakiś danych, ale jak coś potrzeba to piszcie i wyślę

• Pomocny post
    #2 01 Lut 2009 23:16
    Aleksander_01
    Poziom 39