Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 02 Lut 2009 09:07
    laparia
    Poziom 9  

Witam

Proszę o pomoc. W jaki prosty i najtańszy sposób można zamontować w samochodzie lokalizator gps aby można było śledzić jego trasę. Proszę o konkretne i dokładne opisy. Jestem laikiem w tych sprawach. Najlepszym rozwiązniem było by śledzenie na kompie i możliwość zappisywania trasy.

pozdrawiam

• #2 02 Lut 2009 09:25
    sylwek9999
    Poziom 17  

musisz zamontować odbiornik GPS wraz z nadajnikiem GSM wtedy na bieżąco śledzisz trasę,lub pluskwę GPS zapisującą trasę którą później podłączasz do kompa i masz trasę przebytą przez auto wraz z postojami.to drugie rozwiązanie jest tańsze,poszukaj np.na aledrogo

• #3 02 Lut 2009 10:17
    laparia
    Poziom 9  

Jak już napisałem jestem laikiemw tych sprawach. Jeśli to nie kłopoyt proszę o podanie konkretnych modeli urządzeń i sposobu montażu.

pozdrawiam

• #5 18 Wrz 2010 15:29
    firepunch
    Poziom 13  

Czy ktoś widział w sieci jakieś darmowe oprogramowania do telefonów z gps-em ktore samo wysyłało by pozycje gps - SMS-em po otrzymaniu np. "ringa" z danego numeru telefonu
    Mile widziane coś uniwersalnego, np. w Javie

• #8 18 Wrz 2010 21:12
    JALA
    Poziom 28  

Po GPS lokalizacja bez wiedzy i zgody użytkownika? 1600pln... z VAT ;) najtańsze co znam...

• #9 18 Wrz 2010 21:43
    firepunch
    Poziom 13  

5x droższe niż windows... nie zbyt kusząca oferta.
    Myślę że dla kogoś kto zna jave napisanie czegoś prostego to 1h roboty.

• #10 18 Wrz 2010 21:44
    JALA
    Poziom 28  

Gdyby faktycznie była to godzina to już dawno by to było napisane... bo wiele osób chętnie by skorzystało z takiego gadżetu...

• #11 19 Wrz 2010 06:15
    marek216

Poziom 43  

firepunch napisał:
    5x droższe niż windows... nie zbyt kusząca oferta.