Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search  | Register  | Log in

This site uses cookies. Learn more about cookies and changing the settings in your browser.

Sprzet dla początkującego DJ


Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Sound system What to Buy -> Sprzet dla początkującego DJ
Author
Message
lukasz151111
Poziom 8
Poziom 8


Joined: 18 Jan 2009
Posts: 30
Location: Warszawa

Post#1 Post from the author of the topic 02 Feb 2009 21:45   

Sprzet dla początkującego DJ


Witam. Mam zamiar zakupić mój pierwszy sprzęt. Bede grał zazwyczaj na 18-nastkach lub jakis mniejszych imprezach. Jak narazie mam dopiero 1 tys. zł i zaczynam sie rozglądać za sprzętem wiec:
Jaki mikserek kupić ???
Jakie cd-playery kupic ???
wzmacniacz ???
głosniki ???
Mam zamiar pograc na tym sprzecie troche , zeby mi sie nie rozsypał po 1 roku. Nie potrzebuje odrazu pioneer'ów bo dopiero zaczynam i nie wiem ile mi potrzeba jeszcze kasy. Takze prosze o podanie jakis propozycji wraz z cena. Co polecacie na poczatek ???

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 02 Feb 2009 21:45   





Back to top
   
showman4ff4
Poziom 10
Poziom 10


Joined: 29 Jan 2009
Posts: 46
Location: Chrzanów

Post#2 02 Feb 2009 21:54   

Re: Sprzet dla początkującego DJ


Za 1000 zeta mozna kupic dobra koncowke i gloniki do niej.. :d Pograsz kilka imprez bedziesz mial kase na mixer np reloopa a pograsz jeszcze kilka i kupisz pionnera 100 najprostrzszy cd-k na rynku chyba.. :d i nic wiecej nei trzeba.. Very Happy

Dodano po 53 [sekundy]:

Najpierw sciag sobei virtual dj-a z neta i z kompa mozesz grac.. :d

Helpful message? + -

Back to top
   
prilo
Poziom 13
Poziom 13


Joined: 01 Dec 2008
Posts: 117
Location: o-ka

Post#3 02 Feb 2009 22:04   

Re: Sprzet dla początkującego DJ


strasznie mało kasy masz. Jak byś chciał same decki do grania kupić to wydatek rzędu 1500 zl i to jeszcze uzywane a gdzie mikser?Dobry mikser to wydatek do 2000zl.A i tak to nie ejst najwyzsza półka tylko sam jej zalążek.Wzmacniacz glosniki...Jakbys mial wiecej kasy to mozna cos pomylsec ale w tej chwili to bierz mp3 i zniej puszczaj muze, którą wcześniej zmiksowałeś w virtual dj-em:)

Helpful message? + -

Back to top
   
showman4ff4
Poziom 10
Poziom 10


Joined: 29 Jan 2009
Posts: 46
Location: Chrzanów

Post#4 02 Feb 2009 22:18   

Re: Sprzet dla początkującego DJ


Mixer za 2000 a co on bedzie gral w dyskotece czy na qlimaxie??? <LOL> "Very Happy ja za swuj dalem 400 banki i mam fajny prosty mxer ktory mnie nie zawiedzie... Very Happy Wsyatrczy ci na poczatek samo naglosnienie sam tak zaczynalem.. :d pograsz kilka imprez zarobisz znowu 1000 zeta kupisz sobie mixer a potem nastepny 1000 i kupisz sobie cd-ka.. :d i tak powoli do przodu a placac 1000 zlatych za caly sprzet dla dj-a stracisz tylko kase i nic zx tego nie bedziesz mial bo nawet w domu bedzie strach to wlaczyc zeby sie nie spalilo.. :wiec zrub tak jak ci mowie kolego a nei pozalujesz.. Very Happy

Helpful message? + -

Back to top
   
Krick1987
Poziom 20
Poziom 20


Joined: 28 Jan 2007
Posts: 811
Location: Koszalin

Post#5 02 Feb 2009 22:24   

Re: Sprzet dla początkującego DJ


Widze, że kolega showman4ff4 wogóle się nie orientuje w sprzęcie estradowym. Te kolumny i wzmacniacz się napewno do tego nie nadają!!!
Za tą kwotę ciężko będzie coś kupić, ale nieraz trafiaja się okazje. Jak coś znajde to podeśle namiary.

Helpful message? + -

Back to top
   
showman4ff4
Poziom 10
Poziom 10


Joined: 29 Jan 2009
Posts: 46
Location: Chrzanów

Post#6 02 Feb 2009 22:29   

Re: Sprzet dla początkującego DJ


Chce mu pomusz tylko ale wy wszyscy to walili byscie ze nie nie omnitronic nie tylko ads ijakies strozytne unitry fakt ADS jest pozadny ale chlopak nie chce robic dyskotek... Very Happy zal poprostu wzmacniacz mu wystarczy na poczatek i jakies kolumny chodzi tylko o to zeby bylo w miare glosno.. :d a potem mozna przeciesz stary sprzet sprzedac i dolozyc do zarobionych pieniedzy i kupic cos lepszego.. Very Happy

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 02 Feb 2009 22:29   





Back to top
   
DYLU BADBOY
Poziom 21
Poziom 21


Joined: 01 Jun 2008
Posts: 1376
Location: Gliwice

Post#7 02 Feb 2009 22:33   

Re: Sprzet dla początkującego DJ


Nie no showman dowalił max. No chyba, że to chodzi o imprezy w 10-15m2 to zwracam honor Very Happy

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 02 Feb 2009 22:33   





Back to top
   
showman4ff4
Poziom 10
Poziom 10


Joined: 29 Jan 2009
Posts: 46
Location: Chrzanów

Post#8 02 Feb 2009 22:37   

Re: Sprzet dla początkującego DJ


To moze ty cos poradzisz??? ;] <cwaniak> :d Co kupisz za 1000 zeta w miare dobrego?? ;] trzeba jakos chlopakowi pomuz zeby jakos mugl grac.. Very Happy ale widze ze tu lepiej si egnoic niz pomuc... Very Happy <lol2>

Helpful message? + -

Back to top
   
Krick1987
Poziom 20
Poziom 20


Joined: 28 Jan 2007
Posts: 811
Location: Koszalin

Post#9 02 Feb 2009 22:44   

Re: Sprzet dla początkującego DJ


Zobacz na to:
http://www.stx.pl/index.php?vMenu=1&vMenuItem=2

http://www.allegro.pl/item542512759_super_koniec_mocy.html ale nie wiem czy obsługuje 4 Ohm
lub
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1205441.html

Helpful message? + -

Back to top
   
DYLU BADBOY
Poziom 21
Poziom 21


Joined: 01 Jun 2008
Posts: 1376
Location: Gliwice

Post#10 02 Feb 2009 22:53   

Re: Sprzet dla początkującego DJ


Dla chcącego nic trudnego, a polecanie aktywnej popierdółki na 10" za 340zł to jakaś herezja. Tak samo te kolumny, a o wzmacniaczu już nie wspomnę bo to porażka.

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 02 Feb 2009 22:53   





Back to top
   
Dani66
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 17 Nov 2008
Posts: 1686

Post#11 03 Feb 2009 15:23   

Re: Sprzet dla początkującego DJ


Kolega showman4ff4 ewidentnie nie ma pojęcia. Przeczytajcie jego niektóre posty. Smile To dopiero żal. Robi impry na kolumnach z biedronki a tu wymądrza się pierwszy i jeszcze ma pretensje, że jego pomoc się odradza. Smile Czasem jak czytam posty to naprawdę szkoda mi autora. Ja bym polecał najpierw kupic dobrą końcówkę mocy (np. Precedent 400, Hand Box ATX-800, Hand Box ATX 1000, T. Amp Ta 1050, ADS PA 300, ADS PA-400 lub HARRISON 1000), potem pójść do roboty i zarobić kolejny 1000zł i kupić dobre kolumny (np. LDM). W konsekwencji masz dobry sprzęt, którego nie będziesz musiał zmieniać przez kawał czasu. Potrwa to co prawda dłużej, ale myślę, że warto czekać a nie kupować na siłę.

Helpful message? + -

Back to top
   
lukasz151111
Poziom 8
Poziom 8


Joined: 18 Jan 2009
Posts: 30
Location: Warszawa

Post#12 Post from the author of the topic 03 Feb 2009 17:02   

Re: Sprzet dla początkującego DJ


no wiec tak ... po pierwsze nie kłóćmy się bo to nie ma sensu ...
a chciałbym tylko powiedzieć że dopiero mam 1000 zł ... ale ciągle budżet się powiększa. Chciałbym się dowiedzieć od czego mam zacząć kupować sprzęt. Co kupić pierwsze .. ??? co później ... ??? najważniejszy jest dla mnie stosunek jakości do ceny.

Helpful message? + -

Back to top
   
Krick1987
Poziom 20
Poziom 20


Joined: 28 Jan 2007
Posts: 811
Location: Koszalin

Post#13 03 Feb 2009 17:23   

Re: Sprzet dla początkującego DJ


Może to na poczatek : Link gość pisał mi że za 800 są do oddania.

Do tego koniec mocy i mozna narazie grać.
potem dokupisz basy i kolejny wzmacniacz i masz komplet 2+2 Smile

Helpful message? + -

Back to top
   
lukasz151111
Poziom 8
Poziom 8


Joined: 18 Jan 2009
Posts: 30
Location: Warszawa

Post#14 Post from the author of the topic 04 Feb 2009 19:16   

Re: Sprzet dla początkującego DJ


Behringer DJX 700 - moze byc ???
jakie do tego teraz glosniki i wzmacniacz ???
mysle ze juz po tym zakupie bede mogl zaczac grac ???

Helpful message? + -

Back to top
   
Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Sound system What to Buy -> Sprzet dla początkującego DJ
Page 1 of 1
Similar topics
Sprzet dla początkującego DJ (12)
Sprzet dla początkującego DJ (1)
Sprzęt dla DJ. Co polecacie dla początkującego DJ? (10)
Sprzet dla mobilnego dj\'a (18)
Sprzet dla poczatkujacego dj\'a (10)
Sprzet dla poczatkujacego DJ\'a. Pierwszy (9)
Kolumny dla początkującego dj\'a (7)
Mikser dla początkującego (1)
Mixer dla początkującego. (18)
Nagłośnienie dla początkującego. (17)


Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Contact

Page generation time: 0.042 seconds

elektroda.pl topic RSS feed