Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Domofon-schemat

maarriiuussz 10 Lut 2009 15:11
  • #1 10 Lut 2009 15:11
    maarriiuussz
    Poziom 2  

Witam. Mam taką mało prosbe bo ze elektroniki jestem zielony a zamierzam sam podjac probe załozenia domofonu w domu... odnosnie mojego pytania narysował by mi ktos układ tego jak to ma wogule wyglać??/był bym wdzieczny...

• #2 10 Lut 2009 16:04
    Tracer2
    Moderator - Telefony Stacjonarne

Jak rozrózniasz tylko jeden ko;or , - zielony to wielkiej kariery w elektronice nie zrobisz
    Urzyj funkcji "szukaj" wpisz "domofon"
    albo www.codi.pl

• #4 11 Lut 2009 10:15
    zybex
    Pomocny dla użytkowników

Jeżeli ma to być domofon analogowy, to nie jest potrzebna żadna wiedza. Mój siostrzeniec sam zainstalował sobie taki zestaw i nawet mnie nie zawołał do pomocy, a ma wykształcenie wyższe rolnicze.
    Poniżej bodajże tego typu zestaw.
    Domofon-schemat

maarriiuussz napisał:
    Witam. Mam taką mało prosbe bo ze elektroniki jestem zielony a zamierzam sam podjac probe załozenia domofonu w domu...

Chyba, że masz na myśli założenie samego unifonu w bloku, gdzie już jest instalacja, to napisz.

• #5 22 Lut 2010 22:33
    sabcio_2
    Poziom 13  

Zybex, a co to jest za centralka GM-Wo? Przecież w prostych, podstawowych zestawach domofonowych sprzedawanych w sklepie w skład zestawu wchodzi: Unifon, elektrozaczep do drzwi, kaseta rozmówcy i zasilacz (transformator montowany np. w rozdzielnicy elektrycznej. Skad wziałeś ta centralkę, co to jest?

• #6 23 Lut 2010 08:07
    zybex
    Pomocny dla użytkowników