Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Domofon-schemat

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> TelefonyStacjonarne Serwis -> Domofon-schemat
Autor
Wiadomość
maarriiuussz
Poziom 2
Poziom 2

Post#1 Post autora tematu 10 Lut 2009 15:11   

Domofon-schemat

Witam. Mam taką mało prosbe bo ze elektroniki jestem zielony a zamierzam sam podjac probe załozenia domofonu w domu... odnosnie mojego pytania narysował by mi ktos układ tego jak to ma wogule wyglać??/był bym wdzieczny...
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 10 Lut 2009 15:11   

Powrót do góry

Tracer2
Moderator - Telefony Stacjonarne
Moderator - Telefony Stacjonarne

Miasto: W-wa

Post#2 10 Lut 2009 16:04   

Re: Domofon-schemat

Jak rozrózniasz tylko jeden ko;or , - zielony to wielkiej kariery w elektronice nie zrobisz
Urzyj funkcji "szukaj" wpisz "domofon"
albo www.codi.pl
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 10 Lut 2009 16:04   

Powrót do góry

Nowart
Poziom 16
Poziom 16

Miasto: UE

Post#3 11 Lut 2009 08:33   

Tu masz sporo aplikacji domofonowych, nie wiem jakiej firmy chcesz domofon więc proponuję najtańszy, a nie najgorszy Laskomex.
http://laskomex.com.pl/index.php?d=4
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 11 Lut 2009 08:33   

Powrót do góry

zybex
Pomocny dla użytkowników
Pomocny dla użytkowników

Miasto: Pomorze

Post#4 11 Lut 2009 10:15   

Jeżeli ma to być domofon analogowy, to nie jest potrzebna żadna wiedza. Mój siostrzeniec sam zainstalował sobie taki zestaw i nawet mnie nie zawołał do pomocy, a ma wykształcenie wyższe rolnicze.
Poniżej bodajże tego typu zestaw.
Domofon-schemat
maarriiuussz napisał: