X

URSUS c-330 pompa wtryskowa-demontarz

Piotre255 13 Feb 2009 20:20
  • #1 13 Feb 2009 20:20
    Piotre255
    Level 17  
    Helpful post? (+3)
    Witam.. Dział nie taki ale nie ma odpowiedniejszego do mojego pytania a przynajmniej nie znalazłem takowego :) Jeśli jest to proszę o przeniesienie tematu..
    Do rzeczy.. Planuję regenerację pompy wtryskowej u 30-stki, pytanie mam czy ma ktoś może jakąś książkę napraw, instrukcję i mógłby mi przesłać lub chociażby stronę z demontarzem albo jeśli ktoś to już robił prosiłbym o radę..
    O czym należy pamiętać, na co zwrócić uwagę, coś znaczyć, blokować itd chodzi o to żeby nic nie zdjąć źle, nie przestawić żeby potem nie było kłopotów z założeniem..
  • #2 13 Feb 2009 20:42
    gromleon
    Level 31  
  • #3 14 Feb 2009 10:13
    Piotre255
    Level 17  
    Topic author Helpful post? (0)
    To pierwsze to instrukcja obsługi, nie napraw :/
  • #4 14 Feb 2009 11:05
    gromleon
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    Kolego to poszukaj więcej te linki to było 20 sekund szukania w google.
    Co do wskazówek to tak odłącz wszystkie przewody paliwowe które idą do pompy możesz zaznaczyć położenie pompy względem korpusu silnika ale lepiej jest potem ustawić zapłon na nowo, kąta wyprzedzenia niestety nie znam ale mogę ci powiedzieć jak ustawić zapłon jest to bardzo proste. ustawiasz pierwszy tłok do góry wkładasz odpowiedni drut przez kanał wtryskiwacza przy niepodłączonym przewodzie paliwowym wysokiego ciśnienia i teraz tak ustawiasz pompę nachylasz lub odchylasz żeby początek wypływania paliwa był ileś tam milimetrów przed GMP ile tego nie wiem. Drugim sposobem jest obserwacja znaku na kole zamachowym o ile dobrze pamiętam powinien on się zgrywać z dolną krawędzią dekielka sprzęgła lub kilka milimetrów niżej(dokładnie nie pamiętam) i to jest także początek wtrysku czyli początek wypływania paliwa z przewodu wysokiego ciśnienia dla 1 cylindra. Pamiętaj jak regenerujesz pompę to wymień lub sprawdź i ustaw ciśnienie wtryskiwaczy. A i jeszcze podczas montażu możesz mieć kłopot z trafieniem zębatki pompy w sprzęgiełko pompy ale wystarczy odpowiednio ustawić wał główny . zakup nowe podkładki uszczelniające pod nadmiary wtrysków i przewodów paliwowych pompy i filtrów paliwa. chyba tyle
  • #5 14 Feb 2009 11:13
    Piotre255
    Level 17  
    Topic author Helpful post? (0)
    gromleon wrote:
    Kolego to poszukaj więcej te linki to było 20 sekund szukania w google.

    Tak, szukałem tylko niestety jest problem ze znalezieniem takiego czegoś..
    Quote:

    ale lepiej jest potem ustawić zapłon na nowo, kąta wyprzedzenia niestety nie znam ale mogę ci powiedzieć jak ustawić zapłon jest to bardzo proste.

    Właśnie chodziło o to jak zrobić żeby nie musieć potem nic ustawiać, robiłem to samo z MF255 i miałem skan książki napraw od pewnego mechanika i było tam dokładnie opisane co i jak żeby nic potem nie ustawiać.. I właśnie chodziło mi o to czy ma ktoś może coś podobnego do 30tki ale to raczej ciężka sprawa..

    Quote:
    ...ileś tam milimetrów przed GMP ile tego nie wiem... ... o ile dobrze pamiętam... ... sprzęgła lub kilka milimetrów niżej(dokładnie nie pamiętam).. i

    Nie obraź się ale tyle to i ja wiem ;)
    Ale dzięki za próbę wyjaśnienia..
    pozdrawiam
  • #6 14 Feb 2009 14:58
    gromleon
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    To nie obraź się ty kolego ale książki są do kupienia za 30 zł więc nie wiem po co ten temat
    A tak wogóle to tylko zapłon ustawią się pompą , więc zaznacz jej położenie ale i tak radze ustawić od nowa.
  • #7 14 Feb 2009 15:43
    Piotre255
    Level 17  
    Topic author Helpful post? (0)
    Spokojnie.. bez nerwów :) wszystko jest do kupienia a jednak ludzie pytają :)
  Search 4 million + Products
Browse Products