Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 14 Lut 2009 13:59
    mafgan
    Poziom 8  

    Witam.
    Potrzebuje pomocy, ostatnio wymieniłem końcówki wtryskiwaczy ( końcówki nowe orygoinalne boscha ) sprawdzane na maszynie wszystko ok. Problem sie zaczoł po zamontowaniauiu ich do samochodu. Auto pali rano super nie kopci po 15 min jazdy zaczyna rzucać silnikiem na biegu jałowym (nieruwna praca ). Zagadka to to że po poluzowaniu przewodu zasilającego wstrykiwacz auto zaczyna normalnie pracować. Może ktoś miał taki przypadek ??:?::cry:VW LT 35 2,5TDI 2004r

  • #2 14 Lut 2009 14:26
    Bomba9116
    Poziom 15  

    dzieje się tak, jakby popma dawała za małe ciśnienie i ją dusiło, albo wtryski są za bardzo skręcone i za dużego ciśnienia wymagają. miałem tak w ciągniku jak końcówka się jedna zapiekła całkiem to nie chciał zapalić nawet i pompa siadała, a jak właśnie wykręciłem przewód zasilający było lepiej. okazało się że końcówka jest zapieczona.

  • #3 14 Lut 2009 14:55
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Czy końcówki były odpowiednie?
    Czy zostały prawidłowo zamontowane?
    Rzetelna diagnoza z podglądem parametrów w czasie jazdy powinna dać odpowiedź.

  • #4 14 Lut 2009 15:33
    mbav
    Poziom 10  

    Miałem podobne objawy w mercedesie 817 silnik TDI 6 litrów turbo 170 km
    Okazało sie że po wymianie końcówek trzeba obniżyć ciśnienie na wtryskach a nie ustawiać tak jak jest na nich wybite bo pompa też już swoje przeżyła i nie daje takiego ciśnienia jakie było fabrycznie.
    Różnica jest taka że u mnie od razu lekko go żucało, a na dużuch obrotach było ok, jak schodził z obrotów to go zmuliło do 400 obr/min i dalej trzęsiawka

  • #5 15 Lut 2009 16:20
    mafgan
    Poziom 8  

    końcówki oryginalne nowe takie same jak były a gość, który to robił zapewnia że wszystko z nimi jest dobrze

  • #6 15 Lut 2009 18:52
    SP7SEC
    Poziom 26  

    pompa do roboty ,zimna pompa daje dobrze a jak się trochę rozgrzeje to się rozszczelnia i tak jak koledzy mówią można docelowo obniżyć ciśnienie wtrysku , w starych klamotach tak jest że lepiej nie ruszać bo będzie gorzej, po 6- 7 stówkach tak się właśnie dzieje

  • #7 15 Lut 2009 20:53
    mafgan
    Poziom 8  

    No tak tylko czemu to raz jest raz nie ma a gdyby pompa sie rozszczelniała to by na ciepłym ciężko palił a tu pali od szczała

  • #8 16 Lut 2009 23:18
    tomasj41
    Poziom 14  

    sprawdź przelewy tzn zdejmij z wtrysków przewody gumowe i zobacz czy jakiś wtrysk nie puszcza przelewem bo bedzie sie pompa zapowietrzać tak miałem na wtrysku z czujnikiem iglicy w vw 3tdi pozdro

  • #9 21 Lut 2009 21:22
    darko b
    Poziom 13  

    Wymiana samych końcówek wtryskiwaczy dwuspręzynowych to ryzykowna naprawa,ciekawe czy Ten kto to robił ma doświadczenie w tym temacie...

  • #10 26 Lut 2009 20:10
    mafgan
    Poziom 8  

    Odstawiłem busa do ASO boscha opisze jak odbiore auto

  • #11 04 Mar 2009 19:59
    mafgan
    Poziom 8  

    Odstawiłem auto do boscha do krotoszyna i narazie padłem na 2000zł bo niby koło dwumasowe padło auto stoi dalej i bez efektów poprostu żenada ten warsztat.
    Zna ktoś jakiś wrasztat, w okolicy Wrocławia godny polecenia bo mam dosyć głupich gadek jeszcze weryfikujemy.
    Dzięki za pomoc.

  • #12 15 Sty 2010 10:06
    trans-serwis
    Poziom 39  

    grelo1 to są wykopaliska. Piwko za to.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty