X
  • #1 14 Feb 2009 13:59
    mafgan
    Level 8  
    Helpful post? (+1)
    Witam.
    Potrzebuje pomocy, ostatnio wymieniłem końcówki wtryskiwaczy ( końcówki nowe orygoinalne boscha ) sprawdzane na maszynie wszystko ok. Problem sie zaczoł po zamontowaniauiu ich do samochodu. Auto pali rano super nie kopci po 15 min jazdy zaczyna rzucać silnikiem na biegu jałowym (nieruwna praca ). Zagadka to to że po poluzowaniu przewodu zasilającego wstrykiwacz auto zaczyna normalnie pracować. Może ktoś miał taki przypadek ??:?::cry:VW LT 35 2,5TDI 2004r
  • #2 14 Feb 2009 14:26
    Bomba9116
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    dzieje się tak, jakby popma dawała za małe ciśnienie i ją dusiło, albo wtryski są za bardzo skręcone i za dużego ciśnienia wymagają. miałem tak w ciągniku jak końcówka się jedna zapiekła całkiem to nie chciał zapalić nawet i pompa siadała, a jak właśnie wykręciłem przewód zasilający było lepiej. okazało się że końcówka jest zapieczona.
  • #3 14 Feb 2009 14:55
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    Czy końcówki były odpowiednie?
    Czy zostały prawidłowo zamontowane?
    Rzetelna diagnoza z podglądem parametrów w czasie jazdy powinna dać odpowiedź.
  • #4 14 Feb 2009 15:33
    mbav
    Level 10  
    Helpful post? (-1)
    Miałem podobne objawy w mercedesie 817 silnik TDI 6 litrów turbo 170 km
    Okazało sie że po wymianie końcówek trzeba obniżyć ciśnienie na wtryskach a nie ustawiać tak jak jest na nich wybite bo pompa też już swoje przeżyła i nie daje takiego ciśnienia jakie było fabrycznie.
    Różnica jest taka że u mnie od razu lekko go żucało, a na dużuch obrotach było ok, jak schodził z obrotów to go zmuliło do 400 obr/min i dalej trzęsiawka
  • #5 15 Feb 2009 16:20
    mafgan
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    końcówki oryginalne nowe takie same jak były a gość, który to robił zapewnia że wszystko z nimi jest dobrze
  • #6 15 Feb 2009 18:52
    SP7SEC
    Level 26  
    Helpful post? (0)
    pompa do roboty ,zimna pompa daje dobrze a jak się trochę rozgrzeje to się rozszczelnia i tak jak koledzy mówią można docelowo obniżyć ciśnienie wtrysku , w starych klamotach tak jest że lepiej nie ruszać bo będzie gorzej, po 6- 7 stówkach tak się właśnie dzieje
  • #7 15 Feb 2009 20:53
    mafgan
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    No tak tylko czemu to raz jest raz nie ma a gdyby pompa sie rozszczelniała to by na ciepłym ciężko palił a tu pali od szczała
  • #8 16 Feb 2009 23:18
    tomasj41
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    sprawdź przelewy tzn zdejmij z wtrysków przewody gumowe i zobacz czy jakiś wtrysk nie puszcza przelewem bo bedzie sie pompa zapowietrzać tak miałem na wtrysku z czujnikiem iglicy w vw 3tdi pozdro
  • #9 21 Feb 2009 21:22
    darko b
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    Wymiana samych końcówek wtryskiwaczy dwuspręzynowych to ryzykowna naprawa,ciekawe czy Ten kto to robił ma doświadczenie w tym temacie...
  • #10 26 Feb 2009 20:10
    mafgan
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Odstawiłem busa do ASO boscha opisze jak odbiore auto
  • #11 04 Mar 2009 19:59
    mafgan
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Odstawiłem auto do boscha do krotoszyna i narazie padłem na 2000zł bo niby koło dwumasowe padło auto stoi dalej i bez efektów poprostu żenada ten warsztat.
    Zna ktoś jakiś wrasztat, w okolicy Wrocławia godny polecenia bo mam dosyć głupich gadek jeszcze weryfikujemy.
    Dzięki za pomoc.
  • #12 15 Jan 2010 10:06
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    grelo1 to są wykopaliska. Piwko za to.
  Search 4 million + Products
Browse Products